Skocz do zawartości

Maniek10

Forumowicze
  • Postów

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Maniek10

  • Urodziny 10/26/1978

Osobiste

  • Motocykl
    Fz1 Fazer
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3138820

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gdynia

Osiągnięcia Maniek10

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Sam, nie wiem, ostatnio sam latam (żonka nie może ostatsnio :icon_razz: ), i generalnie to wszystkie wyjazdy jakie pamiętam to na Kartodrom, tak sobie pomyślałem o plastiku, Cebra wydaje się w miare ludzka, ale z drugiej strony szkoda mi faziego, mam go odpoczątku i troche go doinwestowałem. Jak ktoś położy 30 to odam, a jak nie to na przyszły sezon zainwestuje w jakieś sety. Może tym czasem jakieś polskie firmy wpadną na to żeby sety do faziego wyżeźbic, klamki już robią, że palce lizac.
  2. Na co zmieniłeś, sprzedaj patent, bo też borykam się z tym problemem :banghead:
  3. Też , tak czytałem, ale wychodzi na to że N-ki mają twardzszą zawieche. Jeżeli chodzi o Airboxa to, tródno powiedziec, bo w tym samym czasie wywaliłem kata, ale te dwie zmniany w porównaniu do poprzedniego badania dały 4 KM, nie wiem co to jest "Lars modification", ale na tym amerykańskim forum to większośc wydłubuję tą dziurę. Zaklejają jeszcze ekologie czyli zawór AIS, mój kolega to robił, ale jeszcze się nie hamował. Na silniku oczywiście, takiego wykresy na kole to nawet r1 chyba nie ma, na kole jest 144,5 i 97. Nazwy klocków nie pamiętam coś z carbonem (mogę się dowiedziec), nie wiem czego to była wina ale oryginalny zestaw na torze raz tak mi się zagrzał, że na ostatnim zakręcie przed prostą klamka mi się zapadła i wlazłem w niego z taką prędkością jak nigdy do tąd :icon_eek: to był znak, zmień hamulec :eek: Pozdrawiam Maniek
  4. Zawias był ok, do momentu kiedy się nie przejechałem Fz1 n z 2007, jak wróciłem na mojego bzyka to czyłem się jak na kanapie i ogólnie bardzo nurkował przy chmowaniu, od razu pojechałem do fachmajstra, który ustawił za wias pode mnie, ale pwiedział że skęcił do końca i nie jest ok, zasugerował zmianę wkładów, pojeżdziłem do końca sezonu a zimą zmieniłem razem z heblami. Dzis byłem po raz drugi na hamowni, od ostatniego hamowania wywaliłem kata i powiększyłem otwór wlotu powietrza do airboxu i efekt jest sympatyczny: http://www.bikepics.com/pictures/1947846/ Jestem ciekaw jaki efekt, dałby PC z odpowiednią mapą, podejrzewam że moc już nie urośnie, ale z Nm można poszybowac pod 115, co otym myślisz :icon_question: Pozdrawiam Maniek
  5. Ha, jak Zajc się chwali to i ja się pochwalę, podczas zimy wymieniłem przednie sprężyny na ohlinsa pod moją wagę i olej, przewody zmieniałem na oploty hel i płyn hamulcowy na RF 500 czy jakoś tak, no i ostatnie co zmieniłem to klamki z regulacją Pazzo :buttrock: Prowadzenie i hamulce zmieniły się diametralnie, ale więcej napszę jak przetestuję przy porządnej jeździe. Pozdrawiam
  6. Zajc CONGRATULATIONS :clap: :clap: :clap: Też mi się marzy taka przeróbka, na razie mam zmieniony wydech, K&N ( i ostatnio wywaliłem kata, ale po tej operacji takjakby osłab dół) Co to jest ten eliminator za miast sondy? co za mape wgrałeś ( z kąd ją masz?) Rozumiem że przy poprawionej reakcji trza uważac co by na gume nie szedł :buttrock: Jeżeli chodzi o stety to znalazłem coś takiego : http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...e=STRK:MEWAX:IT dobra cena, pytanie czy nie za dobra :icon_question: Pozdrawiam Maniek
  7. Dzięki TomekD za rady, w większości je zastosowałem. Chciałbym jeszcze wszystki przekazac z pełną odpowiedzialnością, po sprawdzeniu na swoim motągu, że stalowy oplot nie ma wpływu na działanie ABS-u, a wdajnośc i dozowalnośc hamólców wyrażnie wzrosła, także polecam.
  8. Przód nie ma regulacji, a tył tylko napiecie spreżyny. pozdr
  9. Witam Wiare :crossy: Przeglądałem ostatnio Bikepics i wpadło mi w oko mocowanie tablicy rejestracyjnej: http://www.bikepics.com/pictures/1819479/ http://www.bikepics.com/pictures/1819454/ http://www.bikepics.com/pictures/1819461/ Jak widac na zdjęciach, można nim regulowac w różnych płaszczyznach w zależności od potrzeby :cool: Przejrzałem już kilka takich uchwytów na róznych aukcjach i w różnych sklepach, ale na tak zajefajne jescze nie trafiłem, jakby ktoś widział albo wie gdzie można takie cudo kupic to będe wdzięczny za info. P.S. pisałem do kolesia ale nie odpisał :lapad: Pozdro Maniek
  10. Nie dawno ubezpieczałem w Allianz, blokada i imobilajzer wystarczy, do tego mają teraz fajną promocję, przy założeniu u nich konta dostajesz 25% zniżki na AC
  11. Gdzie za tyle kupiłeś Pazzo, chyba cena za sztukę? Właśnie do mnie przyszła paczka, zapłaciłem klocka za komplet. :banghead:
  12. Polecam Brubeck Thermo Napewno nie będziesz żałował http://www.hike.pl/product.php?productid=18494&cat=0&page=1
  13. Occult dobrze prawi, jak zdjąłem te oponki to moto zaczęło się łatwiej prowadzić i precyzyjniej wpisywać w zakręty, chociaż na D221 nigdy nie miałem uślizgu przodu
  14. Bardzo dziękuję za twojego posta, dużo rozjaśnił w mojej łepetynie :icon_biggrin: Troszkę pasuje do opisanej przez ciebie sytuacji, ponieważ motocykl ma rok (a płyn w nim pewnie z dwa lata, klocki i tarcze fabryczne) i przebieg ponad 12k , jak wpadła mi klamka to miał ok 11k, także płyn nadaje sie do zmiany jak nic (przy zmianie przewodów na pewno zmienie płyn). I tu nasuwa mi się kolejne pytanie, jaki płyn byś polecił, jeżdzę dośc dynamicznie i z dwa trzy razy w miesiuącu jestem na torze. Jakie klocki były by dobre na mój sposób użytkowania i na dzisiejsze czasy, które nie załatwią mi fabrycznych tarcz. Z góry dziękuję za pomoc. Maniek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...