zielorz Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Witam Chciałbym się dowiedzieć czy synchro gaźników w tym motocyklu muszę przeprowadzać z filtrem powietrza i zamkniętym airboxem czy można bez ;) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu7 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Witam Chciałbym się dowiedzieć czy synchro gaźników w tym motocyklu muszę przeprowadzać z filtrem powietrza i zamkniętym airboxem czy można bez ;) Pozdrawiam najlepiej jak bedzie filt powietrza i zamkniety jesli sa moto w ktorych sie nie da jak np f4i to trzeba bez filtra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidwu Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 pieciu7 w f4i nie ma gaźników tylko wtrysk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Odświeżam temat ponieważ mam problem ze zlokalizowaniem śrubek do synchronizacji gaźników w mojej cebrze. Mam oryginalną serwisówkę hondy i z rysunków tam zamieszczonych wynika że są one "schowane" pod filtrem powietrza. Czy tak rzeczywiście jest? Problem w tym że serwisówka słowem nie wspomina o wyjmowaniu filtra powietrza. Mało tego, jest napisane żeby po podłączeniu zegarów założyć z powrotem bak, co wyklucza dostęp do tych śrubek. Czy mógłby mi to ktoś wytłumaczyć? Druga sprawa, jeśli ktoś ma serwisówkę Haynesa i mógłby mi ją wysłać na maila to bardzo bym prosił o info na PW. Może tam będzie to lepiej wyjaśnione. Dzięki :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Na pierwszym cylindrze od lewej jest śrubka na kanale dolotowym po lewej stronie, na następnych z kanału wychodzi mała miedziana rurka i na niej jest taka gumowa zaślepka. Wychodzi mniej więcej pod kątem 45 stopni od pionu w dół. Dostęp do każdego następnego cylindra jest gorszy ;) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Na pierwszym cylindrze od lewej jest śrubka na kanale dolotowym po lewej stronie, na następnych z kanału wychodzi mała miedziana rurka i na niej jest taka gumowa zaślepka. Wychodzi mniej więcej pod kątem 45 stopni od pionu w dół. Dostęp do każdego następnego cylindra jest gorszy ;) Pozdrawiam Tak, to są wypustki do których podłącza się zegary. To wiem gdzie one są. Natomiast mi chodzi o śrubki którymi się kręci żeby zsynchronizować gaźniki. Tych nie mogę znaleźć. Pozdr Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 podejrzewam, ze od spodu - i ze bez śrubaka kątowego sie nie obejdzie :cool: Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 http://cbrforum.com/forum/showthread.php?t=40713 :) Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Saska, dzięki za dobre chęci ale robiłeś kiedykolwiek synchro w F3? Ja przyglądałem się z godzine i nie dostrzegłem żadnych śrubek od spodu które moglyby być za to odpowiedzialne. Pozdrawiam Oo, super, Kiki, Dzięki, o to chodziło :). Tylko dostać się do nich to będzie ból :). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 14 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Te śrubki są z góry dostępne, dosyć głęboko. Śrubokręt krzyżakowy. Jedna jest między 1 a 2 gaźniorem, a druga analogicznie między 3 i 4. Następnie synchronizujesz je parami. Trzeba to tam lekko na wyczucie robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Próbowałem zsynchronizować te gaźniki i nie dałem rady :). Po podpięciu zegary miały takie wskazania: http://img194.imageshack.us/img194/6959/20052009x.jpg Tak że kręciłem tylko środkową śrubką żeby zsynchronizować obie pary. Z tym że wskazówki zegarów dalej stały w miejscu a zamiast tego rosły obroty. Niezależnie w którą stronę kręciłem, obroty wskakiwały na 3-4 tys. i musiałem wrócić do pierwotnego położenia śrubki żeby wróciły do normy. Wie ktoś o co chodzi? Może to nie ta śrubka? Pozdro Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 na moje to kreciłes srubka od wolnych obrotów :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 (edytowane) Przy jakich obrotach robisz synchro?? .... o znalazłem może być pomocne http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=29379 Edytowane 20 Maja 2009 przez seba13 Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 (edytowane) Przy jałowych, tak jak każe serwisówka. Śruba od wolnych jest gdzie indziej. Wychodzi bokiem spod baku, po lewej stronie. Edytowane 20 Maja 2009 przez Lime82 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Zacznijmy od tego ze wakuometry ktore pokazales na fotce nadaja sie do synchronizacji przy taczce pchanej. Ale zakladajac ze cos tam pokaza-jezeli obroty rosly to powinienes je zmniejszyc za pomoca srubki obrotow jalowych i dalej synchronizowac. A trzecia sprawa ze najpierw powinienes gazniki rozebrac i wyczyscic.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.