Performer Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Witam nie wiem czemu r6 04 nie chce zapalić,na wyświetlaczu pojawia się kod błędu error-1. Podczas uruchamiania zapłonu słychać terkotanie. Motocykl posiada alarm datatol a przed tą awarią podładowywałem aku bo było rozładowane. Czy może wystarczy zmienić aku na nowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Jak słychac tyrkotanie przekaźnika to coś z aku. Podłacz kable od auta i jak zapali to bedziesz wiedział, że to na 100% coś z aku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRider Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 na 99 % za słabo naładowane, aku...podładuj na dłużej, około 1 h i powinien zapalić :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piekarz Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Witam nie wiem czemu r6 04 nie chce zapalić,na wyświetlaczu pojawia się kod błędu error-1. Podczas uruchamiania zapłonu słychać terkotanie. Motocykl posiada alarm datatol a przed tą awarią podładowywałem aku bo było rozładowane. Czy może wystarczy zmienić aku na nowe? Też tak kiedyś miałem. Akumulator trzeba naładować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 buntuje się po przerwie ;) na pych drania ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Witam nie wiem czemu r6 04 nie chce zapalić,na wyświetlaczu pojawia się kod błędu error-1. Podczas uruchamiania zapłonu słychać terkotanie. Motocykl posiada alarm datatol a przed tą awarią podładowywałem aku bo było rozładowane. Czy może wystarczy zmienić aku na nowe? Rozrusznik kreci normalnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 No a w serwisówce nie może ktoś sprawdzić co oznacza ten błąd, a raczej numer błędu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Er-1 - żaden sygnał nie dociera z ECU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 ECU to chyba coś z wtryskiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 ECU to chyba coś z wtryskiem. Nie znam tego moto, ale jezeli jest tylko jedna ECU i moto jest na wtrysku to bedzie to jedostka silnika. Er-1 - żaden sygnał nie dociera z ECU dziwny jest tylko opis kodu tego bledu :icon_rolleyes: Co kontroluje sygnaly wychodzace z ECU jezeli jest tylko jedna jednostka ? Moze powinno byc "zaden sygnal nie dociera do ECU" ? Chodzilo by pewnie o takie sygnaly jak np impulsatory, TPS i inne sygnaly z czujnikow. Na poczatek naladuj dobrze baterie jak kolezanka i koledzy radza bo moze napiecie przy kreceniu rozrusznikiem na tyle spada ze jednostka zalapuje "zgona". Jezeli to by nie pomoglo to trzeba sprawdzic zasilanie jednostki (w tym takze bezpiecznik/i), mase jak i zlacze jednostki i ewentualne przekazniki. PS. Ewentualnie "ciachnac" tego datatol`a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Sprawdź czy masa jest podpieta do silnika i czy którys z wtyków ECU nie obluzował sie(chciaz to watpliwe) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRASS Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Aku swoja drogą, bo - R6 nabyta z DataTool czy sam się "bawiłeś" w instalację? Długo alarm, czy dopiero założony? "Rozbroiłeś" na zimę? Tryb serwisowy? Może sam kombinowałeś w odłączanie tego alarmu ?Masz instrukcję do niego? Najprościej mówiąc - posprawdzaj kolorki i prawidłowe podłączenie przewodów wg instrukcji , jeżeli posiadasz takową. Zwracaj uwagę na rocznik motocykla, są różnice. Może się przyda: http://www.datatool.co.uk/pdfs/system3_ug.pdf http://www.bikestar.pl/datatool/dobor_motocykla.pdf Cytuj nie M.G.S. - jesteśmy otwarci jak inkunabuł w gablocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Performer Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Aku swoja drogą, bo - R6 nabyta z DataTool czy sam się "bawiłeś" w instalację? Długo alarm, czy dopiero założony? "Rozbroiłeś" na zimę? Tryb serwisowy? Może sam kombinowałeś w odłączanie tego alarmu ?Masz instrukcję do niego? Najprościej mówiąc - posprawdzaj kolorki i prawidłowe podłączenie przewodów wg instrukcji , jeżeli posiadasz takową. Zwracaj uwagę na rocznik motocykla, są różnice. R6 kupiłem dwa miesiące temu już z zamontowanym alarmem DataTool i oprócz wprowadzenia go w tryb serwisowy w celu podładowania aku nic z nim nie robiłem. Dziękuję za wszystkie rady:) ale chyba zacznę od najprostszej sprawy i kupię sobie na wiosnę nowy akumulator i jeśli to pomoże\nie pomoże, to napiszę o tym w tym temacie.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 "Podłacz kable od auta i jak zapali to bedziesz wiedział, że to na 100% coś z aku" to chyba najprosciej zrobic zeby sie przekonac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 (edytowane) Er-1 No signal are received from the ECU. Open or short circuit in wiring sub lead. Malfunction in meter. Malfunction in ECU. Schemat do ręki i sprawdź po kolei zasilania i masy. A czy motocykl był po jakimś szlifie czy cały ? Może nie kontaktuje kostka przy liczniku lub przy ECU. Edytowane 5 Lutego 2009 przez Raczek_6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.