Skocz do zawartości

Czy akumulator 1Ah większy niż zalecany robi róznicę?


qurim
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Elo!

Jak w tytule. Czy bateria większ ao 1Ah zrobi jakąś róznicę na instalacji elektrycznej? Musze kupic nowe aku do Electry (obecne zamarzło w garażu) i widze tylko baterie 20Ah a zalecane jest 19Ah tylko że nie moge znaleźc w okolicy takiego aku. Chyba że z USA bym ciągnął to może by coś było ale gra warta świeczki. Czy większe aku nie zaszkodzi dla delikatnego alternatora czy modułu/relgera w silnikach EVO? W moto mam dużo różnych odbiorników prądu typu audio, obrysówki, spotlight`y, podświetlenia i inne lanserskie wynalazki. Czy aku nie bedzie wiecznie niedoładowane? Czy może alternator/moduł będą wtedy miały wieksze obciążenie?

 

Z elektryki jestem zielony.... :banghead:

 

pzdr.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elo!

Jak w tytule. Czy bateria większ ao 1Ah zrobi jakąś róznicę na instalacji elektrycznej? Musze kupic nowe aku do Electry (obecne zamarzło w garażu) i widze tylko baterie 20Ah a zalecane jest 19Ah tylko że nie moge znaleźc w okolicy takiego aku. Chyba że z USA bym ciągnął to może by coś było ale gra warta świeczki. Czy większe aku nie zaszkodzi dla delikatnego alternatora czy modułu/relgera w silnikach EVO? W moto mam dużo różnych odbiorników prądu typu audio, obrysówki, spotlight`y, podświetlenia i inne lanserskie wynalazki. Czy aku nie bedzie wiecznie niedoładowane? Czy może alternator/moduł będą wtedy miały wieksze obciążenie?

 

Z elektryki jestem zielony.... :banghead:

 

pzdr.

Byleby wlazło na miejsce, patrzaj na wymiary a 1 Ah to zadna róznica , tym bardziej ze na +

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach