Skocz do zawartości

sq9jkt

Forumowicze
  • Postów

    233
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O sq9jkt

  • Urodziny 09/02/1977

Osobiste

  • Motocykl
    VZR 1800 M109R
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Dąbrowa Górnicza

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia sq9jkt

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

0

Reputacja

  1. Witam Moim zdaniem możesz wkleić zdięcie mocowania gipro bo to tylko porada techniczna. Jeśli chodzi o gipro to działa bardzo dobrze, moto jest bardziej agresywne i rozblokowane tzn. v-max po załadowaniu mapy 4 biegu jest 260 bez obciążenie a w orginale 225, na poszczególnych biegach ciągnie wyżej co w przypadku ścigania się 2 vzr z procesorem i bez jest dobrze widoczne. Jeśli chodzi o spalanie to jest troszke mniejsze niż normalnie, montaż jest prosty ale wymaga zdięcia baku, lewej osłony główki ramy i prawej osłony z napisem m1800r/m109r wypięcia białej 3 pinowej wtyczki idącej od skrzyni i wpięcie wtyczek od procesora no i podpięcia + ALE NIE PO ZAPŁONIE bo za każdym razem po przekręceniu stacyjki będzie zczytywał biegi co będzie wprowadzało błędy, wpina się pod bezpiecznik na którym jest cały czas + lub daje się dodatkowy bezpiecznik i podpina pod kleme +, cała reszta odbywa się automatycznie tzn. nauczanie, jeśli żle wyszło nauczanie można zrobić to ręcznie co jest opisane w instrukcji (jest po polsku). Ogólnie polecam ten procesor, sam go używam i zamontowałem go wielu kolegom. UWAGA są dwie wersje gipro jedna tańsza która działą tylko jako wyświetlacz a druga droższa która ma procesor do zmiany mapy biegu, koszt ok 400-500zł w zależności od $. Aha ja mam sakwy boczne i kufer z tyłu i odradzam jazdy powyżej 220 bez zdięcia tych bajerów bo moto wpada w wibracje, mnie udało sie jechać 250 bez sakw no i z szybą i mordką tuż za szybą :) Pozdrawiam
  2. Witam Jeszcze raz napisze co do wymiany oleju. Do 1000km lub 2 miesiące jeżdzisz na oleju mineralnym z dodatkami który zalewa producent i go wymienasz na pół syntetyk jeżdżąc do 6000km no a pużniej lejesz syntetyk wymieniając co 6000km lub 12 miesięcy. Sprzęgło należy wyregulować bo jest bardzo delikatne!. Co do oleju w lagach to polecam wymiane na 20 mimo tego że będziesz latał po asfalcie a nie klepisku jak u nas! moto będzie pewniejsze na winklach, zresztą inni koledzy to samo ci powiedzą co ja Jużkiedyś pisałem na co zwracać uwage, na WSZYSTKO, jest to moto mocno zabudowane i nie wszystko widać, warto zdiąć bak i osłone ramy jeśli masz jakieś podejżenia ale jest wiele żeczy których nie sposób wypisać i tak jak kolega napisał warto zabrać ze sobą kogoś kto się zna, jest takie przysłowie że chytry dwa razy traci Witam kolegów z Częstochowy :) Moim zdaniem źle zrobiłeś kupując te gmole ale lepiej takie niż w cale choć możesz sobie troszkę napsocić nimi przy przewrotce nawet na postoju, co do tulejek to nie jestem pewien ale nie ma przy ramie pod plastikiem zato jest przy stopce o ile się niie myle ale zakładałem wiele gmoli i mogłem pomylić z innymi więc proponuje ci zadzwonić do gościa od którego kupiłeś i zapytać bo jeśli były to powinien ci je wysłać tak jak to jest z nowymi "w zestawie z śrubami" Srub nie dawaj bardo mocnych 8.8 10.9 max A tu macie PEŁNĄ SERWISÓWKE DO VZR prawie 80mb http://www.mediafire.com/?m2zniyn4ltj
  3. Witam Robertso444 to kiedy kupujesz tego VZR???? bo już nie moge się docekać :)
  4. Witam Pewnie że poradzimy :) serwis przelał olej w silniku i ma uszkodzony zimering przekładni kontowej w silniku lub zimering w przekładni głównej który może się uszkodzić od felernego łożyska lub złego montażu tylnego koła, warto sprawdzić podkładke korka spustowego olej z przekładni głównej bo czasami płata figle. Daj koledze mój nr tel a ja mu wytłumacze. Jak widać na tylnym kole może być też olej silnikowy :) Pozdrawiam
  5. Witam Na wszystko :) jak to w motocyklu w naszym kraju :) Ciężko powiedzieć na co masz patrzeć, ale zwróć uwagę na kołki i śruby czy są orginalne, czy malowanie jest orginalne, czy rama nie ma pęknięć lakieru przy główce ramy ale tu już musisz odkręcić bak i zdjąć osłonę główki, czy olej nie kapie przy wyjściu kardana z lewej strony bo jeśli kapie to na 99% był przelany olej w silniku, zobacz czy jest nabita kropka w nr. VIN jeśli nie to sprawdź czy win istnieje jako wadliwy pod względem przewodu paliwowego. I wiele innych rzeczy, których wypisać nie sposób, najlepiej znajdź kogoś kto dobrze zna VZR-a i z tobą pojedzie. Pozdrawiam Tomek
  6. Witam Tu podaje linka http://allegro.pl/suzuki-burgman-400-an400...1208451543.html
  7. Witam Mam do sprzedania Burgmana AN400 rok 2000 kolor srebrny metalik, motocykl bezwypadkowy i nigdy nie zaliczył ślizgu, nie malowany, przedemną jeden właściciel. Kupiłem go dla żony wymieniłem olej i filtr w silniku, pas napędowy, olej w przekładni, olej w lagach, klocki przód i tył, gume łnczącą gaźnik z kolektorem, pełny bak paliwa. Silnik pracuje idealnie nic nie stuka jedynie opony nadają się do wymiany ze względu na lata. Motocykl godny polecenia gdyż mało jest w takim nienagannym stanie jak ten który na dodatek jest po pełnej obsłudze. Cena 6000zł Tel 666 051 410 Tomek
  8. Witam Co do piszczenia silnika to powiem że nie spodkałem takiego czegoś w vzr, owszem sprzęgło pracuje po paru tyśiącach tak samo jak w cbr i tu nie ma sęsu nic ruszać, co do lag to są one za miękie na orginalnym oleju i zdaża się że dobijają przy hamowaniu na pralce, można poprawić zawieszenia wlewając olej 20 i polecam to każdemu kto ma vzr bo na 10 nie ma jazdy po dziurach jak i na zakrętach, jeszcze lepszym rozwiązaniem jest założenie sprężyn progresywnych i wymianie oleju, taki zabieg robiłem koledze smoq73 i jest zadowolony na max. Sory za małe udzielanie się na forum ale ktoś musi pracować przy tych waszych maszynach więc najlepiej kontakt tel Pozdrawiam Tomek
  9. Witam Sprawdź luzlinki srzęgła , powinien mieć 1cm na końcu klamki i wylej ten olej!! on się do vzr nie nadaje bo będziesz miał co chwile problem z sprzęgłem i skrzynią, zalej castrol 10w50 Pozdrawiam
  10. Może i wyswietlacz jest ale nie da się zmienić mapy zapłonu, no ale chwała suzi za wyświetlacz!!
  11. sq9jkt

    jaki cruiser??

    Witam Oczywiście że to dobrze że pomaga ,ale nie ma żadnych szczegółów podanych dotyczących moto a co najistotniejsze to nie wiadomo za jakie pieniądze więc czego szukać?? Napisałem takiego posta ponieważ mam wrażenie że ten kolega poprostu nie istnieje bo brak jakich kolwiek wskazówek i kryteriów Pozdrawiam
  12. sq9jkt

    jaki cruiser??

    Wiatam Moim skromnym zdaniem to ty masz problem z wyborem moto na stare lata , chcesz się pokazać a nie wiesz jak !! tylko niewiem czy na forum czy na ulicy!! Wybór jest prosty PONAD LITR= ponad 1m w piach dla takich jak ty, sory że tak o tobie pisze ale twoje wypowiedzi są na poziomie dziecka z przeczkola "kolega kolegi kuzyna szwagier chce mieć rower" nikt nie wie nic tylko tyle że ktoś tam chce mieć rower. Obrażasz innych kolegów pisząc że na stare lata im odwaliło ponieważ mają cruisera/choppera! to tak jak bym pisał o tobie że masz sieczke w głowie bo masz plastika! Dziwie się kolegą którzy starają się tobie pomóc po tym jak nas obrażasz! proponuje ci nie zajmować miejsca na serwerze pisząc takie pierdoły. A jeśli to prawda w co wątpie z tym twoim kolegą i jest on nie pisaty i nie czytaty i nie wiadomo co jeszcze to proponuje to: http://moto.allegro.pl/listing.php/search?...o&change_view=1 Przepraszam kolegów ale organiści, bajkopisarze i pospolici bijacze piany mnie strasznie irytują Pozdrawiam
  13. Witam Sprzęgło EBC pracuje poprawnie i nie ma z nim problemów więc spokojnie zakładaj i nie szukaj innego bo to za 900 jest takie samo :) Jeśli kupiłeś w salonie moto to powinni ci wymienić na gwarancji bo to oni serwisują to moto i oni źle ustawili skok sprzęgła przez co się spaliło! Jeśli sam serwisujesz moto to możesz mieć pretensie tylko do siebie! Pamiętaj aby wymienić cały komplet wraz z spręzynami i ustawić luz klamki ok 10-15mm bo innaczej znów spalisz sprzęgło, olej lej Castrol 10w50 4t ma kolor czerwony i intruz najlepiej pracuje na tej oliwie zresztą koledzy którzy zalali ten olej to potwierdzą, a i nie jeździj do zanchorów którzy wymieniają sprzęgła a nie potrafią ich ustawić bo będziesz im tylko kopiejki do sakiewki wsypywał!! Jest to specyficzny sprzęt i nie każdy ma pojęcie o nim nawet serwisy i puźniej trzeba poprawki robić lub ponowne naprawy co napewno potwierdzą koledzy którym serwisowałem moto Pozdrawiam Tomek
  14. Witam Człowieku masz 929 a zastanawiacz się czy nie połączyć silnika z kompresorem ?? Poza tym nie pamiętam ale 929 po rozłączeniu wtyczki od wtrysku nie zagada. Nie dziaduj tylko pakuj moto i do mechanika tylko nie tego który ci świece wymieniał! i nie naprawiaj gwintu jak w syrenie bo nie ma tam miejsca na tego typu tulejowanie bo jeszcze zawory uszkodzisz!! Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...