Piotr Dudek Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 No wypalic to wypaliłem ;p ja zawsze robie tak ze jak zblizam sie do domu to kranik na off i jak zajezdzam do garazu to sam zdycha, ale mimo wszystko troche jeszcze zeszlo :rolleyes: , a do tych gaziorow to taki dostep ze nawet komar ch oja nie wsadzi ;p I w ten oto prosty sposób niszczysz sobie silnik na własne życzenie z pozornych oszczędności :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szutu Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Ja swojego vn 1600 trzymam w ogrzewanym garażu, i chociaż wiele książek i instrukcji na temat zimowania sprzętu przeczytałem to, potwierdzam centralna, zawieszenie szczególnie w cięzkich motocyklach rzecz święta, CORRODOM dobra sprawa, wyciągam akumulator, zalewam do pełna, cylindrów nie tykam bo to wtrysk. Wiem koneserzy klassyków powiedzą że to fejk bo na wtrsyku a nie gaźnik, ale co tam. Opon nie ruszam zostawiam ciśnienie robocze, nie popadał bym w apsurd z tym stawianiem tak motoru żeby nie stął na kołach. Zwracam jednka uwagę na to że mówimy o ogrzewanym garażu. Jest tylko jedna sprawa, niektórzy na wiosne dolewają denturatu, bo ponoć czyści, inni spuszczaja paliwo i zlaewają świeżym, a inni nie zalewają do pełna i przed sezonem zalewwają swiężym. Jeżeli włożyłem kij w mrowisko to całe szczęsice, wszystkim nam to pomorze. Pozdro szerokości dla tych którzy jeszcze kręcą. ja już zakończyłem sezon. szutu Przy okazji jak już jestem , mam pytanie. Jak już napisałem wcześniej sezon już zakończyłem. Ale na wiosne wiedza przyda się jak znalazł. Chyba żeby pogoda niespodzianke.... Mój VN 1600 jak jest zimny plai jak złoto, ale jak się rozgrzeje czasem nawet dość często dość długo kręci, czem złapie dopiero za drugim razem. Wiem że nie ma dekompresatora i pali w dość specyficzny sposób. Ale jestem zaniepokojony. Myślałem że paliwko, ale chociaż peroducent zlaeca 95, wiemy jak to u nas jest więc tylko verwa, a jak nie ma to 98, świece nówki, do gaźników się nie przyczepie bo to przecież wtrysk. Obawiam się ze może to rozrusznik albo coś z zapłonem. Jeżeli ktoś może coś podpowiedzieć to będę wdzięczny... Pozdro szutu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiezak90 Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Witam! Ja mam pytanie...jak to jest z tym spuszczaniem benzyny z gaźników? Bo nie wiem..i tak rozkminiam..czy warto to robic kiedy przykladowo z raz w miesiacu przez zime moto odpale a gdy naprawde dopisze pogoda to smigne pare km.. Zabieg ten chyba wykonuje sie gdy motocykl nie bedzie ruszany przez zime wogole...Nawet nie wiem jak to sie robi u mnie w moto dlatego pytam jezeli mozna tego nie wykonywac to nie bede sie do tego zabieral i meczyl;p z gory dzieki za odpowiedzi. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziura Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Witam! Ja mam pytanie...jak to jest z tym spuszczaniem benzyny z gaźników? Bo nie wiem..i tak rozkminiam..czy warto to robic kiedy przykladowo z raz w miesiacu przez zime moto odpale a gdy naprawde dopisze pogoda to smigne pare km.. Zabieg ten chyba wykonuje sie gdy motocykl nie bedzie ruszany przez zime wogole...Nawet nie wiem jak to sie robi u mnie w moto dlatego pytam jezeli mozna tego nie wykonywac to nie bede sie do tego zabieral i meczyl;p z gory dzieki za odpowiedzi. pozdrawiam O przepalaniu było już wiele razy pisane, zaraz cię mechanicy ochrzanią :rolleyes: Jeżeli tylko jazda (co najmniej do uzyskania właściwej temperatury pracy przez silnik), to ok. Ja swoją Tedzią, z racji specyfiki pogody u mnie, jeżdżę przez całą zimę :buttrock: Wtedy trzeba jedynie pamiętać o opłukaniu moto z soli dosłownie po każdym wyjechaniu z garażu, plus dodatkowo jakiś środek antykorozyjny. Rezultat- niezardzewiały angol :biggrin: pozdrawiam :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawcoma Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Witam. Czy mogę ładować AKUMULATOR: Dynavolt DB14-A2 12V14Ah PROSTOWNIKIEM: http://allegro.pl/prostownik-6-12v-4a-ze-w...1349987238.html Dzięki. Ps. Czy przed ładowaniem wyciągnąć korki w akumulatorze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 możesz śmiało, jeżeli prąd skuteczny to 2,8 to ładowanie będzie trwało 5godzin + 10%5godzin w sumie teoretycznie 5,5 godziny z zupełnie pustego na pełny nie ma potrzeby wyjmować bezpieczników Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Witam Kupilem wczoraj cbr 600 f3. 3 dni wczesniej bylem ogladac palila od razu ladnie. Wczoraj przywiozlem ja do domu. I nie chce zapalić. Kręcie cos tam lapie ale nie zapala. Czy to wina zalania świec ? Dodam ze gostek nie wymienial paliwa od wakacji bo nie jezdzil. A teraz w ostatnim czasie raz na tydzien zapalal. Aku tez byl rozladowany. Dzieki za wszelkie info :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-2211 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 U mnie nie chciała palic w chłodniejsze dni,próbowałem nie raz. Naładowałem porzadnie aku i odpaliła z pierwszego. Jeśli była odpalana to raczej paliwo nie powinno mieć znaczenia. Sprawdź czy paliwo dochodzi do gażników,wyczyść świece a jak masz możliwośc to wymień,napewno nie zaszkodzi. Sprawdz stan filtra powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Witam Kupilem wczoraj cbr 600 f3. 3 dni wczesniej bylem ogladac palila od razu ladnie. Wczoraj przywiozlem ja do domu. I nie chce zapalić. Kręcie cos tam lapie ale nie zapala. Czy to wina zalania świec ? Dodam ze gostek nie wymienial paliwa od wakacji bo nie jezdzil. A teraz w ostatnim czasie raz na tydzien zapalal. Aku tez byl rozladowany. Dzieki za wszelkie info :) Prawdopodobnie nie nagrzewał świec dostatecznie do temp. samooczyszczenia. Trzeba wykręcić i sprawdzić organoleptycznie, czy się do czegoś nadają jeszcze. Paliwo ma pół roku - jest stare zwyczajnie - wlać nowe. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Paliwo zostaw w spokoju :) - wymień świece i będzie chodzić - zapewno odpalane na chwile i gaszone - czyli standard Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 WItam Świece sa ok wszystkie sprawdziłem. Moto dalej nie pali. Zastanawiam sie czy moze to byc wina immobilisera. Moto kreci iskra jest nie wiem cholera co to sie dzieje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 WItam Świece sa ok wszystkie sprawdziłem. Moto dalej nie pali. Zastanawiam sie czy moze to byc wina immobilisera. Moto kreci iskra jest nie wiem cholera co to sie dzieje ? Wątpię, że Twoja Honda ma immobiliser :icon_biggrin: Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 (edytowane) Wątpię, że Twoja Honda ma immobiliser :icon_biggrin: No to sie kolego niestety mylisz. Sciagana z angli z immobiliserem Datatool system. Pozatym w thundercat tez mialem razem z alarmem. Pozatym w angli kady motocykl ma zabezpieczenia różne, zreszta to juz jest 2 Edytowane 23 Grudnia 2010 przez Arma87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Witam ponownie. Mam kolejny problem z cbr mianowicie nie mam pradu. Wyjąlem aku jakis czas temu. wlozylem zeby zapalic i dupa nic sie nie swieci, bezpieczniki ok, aku tez. Nie wiem gdzie szukac przyczyny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maaly4 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 sprawdź jeszcze raz połączenie z akumulatorem może zabrudzone lub zaśniedziałe i dla pewności podładuj aku jeszcze raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.