wueska Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Nie bede sie spierał kończe wojne z wiatrakami mnie tak uczono i tyle nauczycieli mechatroniki i badań czujników nie przeskoczy nikt. Dobrze zrobiony zestrojony wydech pomaga i temu nie przecze jednak przestrzegam ze może mocno zaszkodzić. 94 rok samochodu układ tempy i stary jak świat. Dziura o której mówisz wywołuje twój piękny stożkowy filtr w tym zakresie własnie komputer "niewyrabia" z korekcja dawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 nie jest piękny, na normalnym filtrze też jest ta dziura więc Twoja wyczytana TEORIA znowu wzięła w łeb:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 nie jest piękny, na normalnym filtrze też jest ta dziura więc Twoja wyczytana TEORIA znowu wzięła w łeb:D To pewnie "dziurę" powoduje wydech. A "stożek" tylko potęguję sprawę. Nie wiem jak w samochodach ale chyba, żaden motocykl sam nie dostroi się do takich zmian (filtr, wydech). Oczywiście można tak jeździć ale w porównaniu do seryjnego silnika moc raczej spadnie (mimo subiektywnych odczuć że lepiej się wkręca czy lepiej przyspiesza). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Zróbmy mały test;) Jesli ma 1 kabel to podłaczasz do niego + voltomierza Jesli ma wiecej kabli to + podłaczasz do czarnego kabla(w przypadku 4 przewodowej sondy kablem - jest biały, przewaznei 2 szare to grzałka sondy). Sprawdź odczyty podczas dodawania gazu itp;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Wueska ale co chcesz sprawdzać jak wszystko jest w porządku, zresztą na wiosne układ dolotowy i tak będzie całkowicie przekonstruowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 A czy jest możliwość zrobienia basowego wydechy w 2T 125 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Deebo skad wiesz ze jest w porządku? Lampka Check engin sie nie pali ? To o niczym nie świadczy. Układ wtryskowy nie wypieprzy błedu bo czujniki sa sprawne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Przecież to Ty pisałeś że się będzie pieprzyć będą mrugać lampki itp :D Skoro komp nie wywala błędów osiągi są na plus nie dużo bo o 8 koni co daje tylko kilka % więc czym mam się martwić? Oczywiście poza Twiomi problemami z ustalaniem granicy pomiędzy teorią a praktyką :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 To zalezy od systemu wtrysku pozatym napisałem "niektóre samochody" twój system wtryskowy to antyk;] Przejscie w tryb awaryjny nie oznacza też zawsze zapalenie lampki check engin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 nie patrzę na lampkę tylko co jakiś czas sprawdzam samochód poprzez złącze diagnostyczne. Może i antyk na nowszy mnie nie stać poza tym w ten włożyłem już tyle pieniędzy że pewnie nigdy się go nie pozbędę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Przeczytałem swój post i uciekło mi z niego słowo "niektóre" i pewnie satd ta cała kłutnia. Złacze diagnostyczne ono tak naprawde nic nie pokazuje;] każdy szanujacy sie mechanik używa go tylko do przyblizonej diagnozy. Zreszta tak naprawde układ wystawia diagnoze czujników a nie kondycji silnika czesto ludzie o tej prawdzie zapominaja. Lepiej diagnozuj kondycje swojego silnika w sposób klasyczny. Co do układu 8KM no ale jakim kosztem. Wolał bym 8KM mniej w zamian za 8Nm wiecej. Ścigasz sie gdzieś tym samochodem ze taka ostra charakterystyka ci potrzebna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek89 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 ja uwarzam ze dobrze wyregulowane moto czy auto plus dobra kondyncja silnika i odpowiednia obsluga to poprawa osiagow. zakladanie sportowych tlumnikow do seryjnych silnikow upiekrzaja glos motocykla czy samochodu ale z osiagami to jest inna sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Nie ścigam się poprostu takie mam hobby korzystam z pomocy firmy viga tuning, która dysponuje hamownią i właśnie oni zrobili układ wydechowy moment obrotowy ogółem też podskoczył z tym że jego charakterystyka jest mniej liniowa niż oryginalnie, znajdę wykresy z hamowni to wkleję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Walcz o liniowosc momentu inaczej to dupnie bedzie sie jeździło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 W mojej SV 650S ( na gaźnikach) mam full układ Leo Vince ... na hamowni w porównaniu z taką samą SV z oryginalnym układem wydechowym wyszło mi o 2 KM mniej...ale za to o 2 Nm więcej i przebieg krzywej w moim przypadku wyglądał korzystniej.. linia płaska bez załamań... Różne silniki inaczej reagują na zmiany w układzie wydechowym... w Tansalpie po zmianie na przelot odczułem pogorszenie osiągów i czkawkę podczas gwałtownego odkręcenia przepustnicy... w SV żadnych negatywnych objawów nie zauważyłem... aczkolwiek w przyszłości mam zamiar założyć filtr K&N i pobawić się gaźnikami (większe dysze i podkładki pod iglice) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.