Arcer Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Ja się skłaniam ku Firebird... Ale to może takie odchylenie od oglądania w dzieciństwie Knight Ridera :icon_mrgreen: Ten starszy Camaro też niegłupi. Silnik jak już się pakować w takie auto to musi być V8 :buttrock:Mam dokładnie takie samo marzenie: Firebird Trans Am, silnik 350 lub ewentualnie 305, z lat 1982-89... Mmm.. :-) Kiedyś przynajmniej jeden taki musi stanąć w moim garażu (o ile się zmieści :-)). Sam dźwięk po prostu powala. BTW, small-block Chevroleta brzmi bardzo podobnie do kombajnu Bizon :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 10 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 o kosztach utrzymania i tankowania nie rozmawiajmy. to nie jest samochód rodzinny, czy na dojazdy do pracy więc w d...ie mam to ile pali. coraz bardziej skłaniam się do tego camaro '79 5,7l V8, ale ks-rider mi w głowie namieszał tym transamem..... kolor tylko nie ten. ale jeszcze na polskich aukcjach takiego nie znalazłem. wszystkie po '80 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 najbardziej chodzi za mną ten camaro z '79-81...... :flesje: taki o:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6310304 Parę lat wstecz pewien Niemiec chciał sprzedać podobnego za 1850 DM ale wówczas obowiązywał przepis o samochodach sprowadzanych max. 10 lat wiec transakcja nie doszła do skutku :banghead: A takim miałem przyjemność się opiekować pod nieobecność właścicielahttp://pl.youtube.com/watch?v=7hRah9utIVw&feature=relatedTyle że bardziej klasycznym w swoim wyglądzie.Big block rulez :flesje: Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Dlamnie najładniejszy jest Ford mustang 1968rok;) Silniki w tych maszyna sa odprezone zeby uzyskać pełnie mocy trzeba wsadzić turbo. Do tego starsze konstrukcje amerykańskie maja problemy z automatyczna skrzynia, celuj w takiego wyposazonego w manuala(w fordzie akurat 4 biegi). Jazda takim autem jest dosyc specyficzna trudne w prowadzeniu to mało powiedziane;) Doga można sobie obejrzeć w filmie znikajacy punkt;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuT Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 jak z częściami, serwisem?dzięki z góry za podpowiedziznajomy zamawial nowe czesci w usa do swojego buicka wildcata 1965. Lista byla naprawde dluga - sporo elementow zawieszenia, wszystkie uszczelki do silnika, walki rozrzadu i wiele innych, rachunek zamknal sie w kwocie 900$. te same czesci do forda lub chevy wyszlyby 50% mniej...a serwis to zaden problem - amerykanie do tej pory opieraja sie na prostych sprawdzonych konstrukcjach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 (edytowane) Zawsze mozesz kupic, ze tak powiem nastepny model podanego Trans Am#a i zmienic grill ( atrape ), zawsze bedzie mlodszy. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...de&pageNumber=1 Z tego co pamietam byly w czarnym, czerwonym, bialym, zlotym. A w siedzenie to nie wciskaly, troche sie nimi w stanach najezdzilem, mielismy pare na placu, he, he :flesje: Edytowane 15 Września 2008 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aster Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Z odrobinkę innej beczki - ostatnio się na allegro natknąłem na takie coś:http://moto.allegro.pl/item432025758_ford_..._krazownik.htmlJakbym miał kasę i gdzie to trzymać i robić to już by był mój. Cytuj Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 btw, na wschodzie polski czasem mozna uslyszec 'krokodyle polują na amerykańców' co znaczy mniej wiecej ze inspekcja ruchu drogowego robi obławe na ciezarówki zza wschodniej granicy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 (edytowane) mi najbardziej widzialo by sie takie cudo http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5883439 - stare corvetki sa piekne btw na Kubie stare amerykance to auto na codzien :icon_biggrin: Edytowane 17 Września 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 (edytowane) Nitomen, Corvette to juz troche inna bajka, mi z fur hamerykanskich podobaja sie tylko dwie, ojcem ich jest jedna osoba Carol Shelby :biggrin: ( z tym, ze syn pierworodny jest poiekniejszy :bigrazz: ) jak bede juz na emeryturze to zloze sobie taka z zestawu GFK, niekoniecznie z V8 ( 4 - 6 cyl ) w zupelnosci mi wystarczy. :biggrin: Edytowane 18 Września 2008 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unix Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Starsze (z przed 2000 roku) amerykanskie silniki V6 produkowane to calkowite nieporozumienie, nawet Amerykanie tak twierdza. Z zasady sa to malo dopracowane jednostki, uzupelniajace jedynie oferte muscle-car'ow. Spalanie miedzy V6 a V8 praktycznie takie samo, a czesto V8 mniej pali bo wystarczy delikatnie operowac gazem zeby auto smigalo. Najlepiej brac sztuke z reczna skrzynia biegow, mniej klopotu w obsludze i lepsze osiagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_speedy_ Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 A co myślicie o pontiac'u fiero ??Nie ma co prawda wielkiego silnika ale jak dla mnie samochód bajeczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 A co myślicie o pontiac'u fiero ??Nie ma co prawda wielkiego silnika ale jak dla mnie samochód bajeczny Pontiac Fiero to jeden z wiekszych glutow amerykanskiej motoryzacji.Dychawiczne 4- lub 6 cylindrow,tragiczne jakosc.Kompletna porazka.Na dodatek sie same zapalaja.Doslownie. Jezeli chodzi o Firebird/Camaro ( ten sam w sumie sprzet ),czy tez Corvette lub Mustang to cokolwiek wyprodukowane od 1973 do mniej wiecej konca lat osiemdziesiatych jest kompleta porazka. W 1973 weszly bardzo restrykcyjne przepisy na toksycznosc spalin i te poprzednio bardzo mocne silniki zostaly totalnie wykastrowane do poziomu 30-35 km z litra.Zajelo dobre 15-20 lat zeby to moc odzyskac.Np 5.0 V8 camaro z konca lat osiemdziesiatych mialo 170 km. Jezeli chodzi o silniki V6 z tego okresu to one sa totalna pomylka.Wyjatek to Turbo Buick V6 ( 3.8 l ) ktory byl uzyty w Buicku GNX i Pontiacu Firebird 25th anniversary.Standardowo ,officjalnie ( zeby nie wystraszyc ubezpieczalni) tylko 250 km ale za niewielkie $$ mozna to zmodyfikowac do bardziej interesujacych poziomow.Jak,np,400-500 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Najlepiej brac sztuke z reczna skrzynia biegow, mniej klopotu w obsludze i lepsze osiagi. tylko dylemat w tym, ze znalezienie takowego moze zajac pare lat :banghead: Stany to dobre 90 % automatow ( moze teraz troche sie to zmienilo ). :biggrin: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unix Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 (edytowane) zdarza sie, wystawilem swoj na sprzedaz jakis czas temu( V8 , 5spd manuaL) stan super, ale sie rozmyslilem :biggrin: moze za rok sprzedam, marzy mi sie Mercury Cougar cabrio z lat 69-72 - oczywiscie V8 + recnza skrzynia to podstawa :biggrin:. Camaros'y z lat 80'tych sa ok, pod warunkiem ze maja V8 (najlepiej juz na wtrysku) i skrzynie reczna, te auta i tak jezdza momentem obrotowym a nie moca maksymalna, zreszta i tak liczy sie dzwiek widlastej osemki, ale trzeba przyznac ze jakosc materialow nie jest rewelacyjna (delikatnie mowiac) ale za to ceny czesci nie sa zbyt wygorowane. Edytowane 1 Listopada 2008 przez Unix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.