Skocz do zawartości

Ile trzeba dac za Junaka M10?


Buber
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hehe. Kosztów nie liczę ale spisuję, jak już moto byłoby gotowe to wtedy mogę podliczyć co by się nie załamać w trakcie odbudowy. Przy każdym moto spisuję co i jak żeby się nie pogubić w kosztach i w tym co było już zrobione a co nie.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:notworthy: Że sam na to nie wpadłem... :banghead: Do głowy nie przyszło że w zabytku może być stopka boczna, wszystkie mam z centralną.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak sobie radzicie z poziomem paliwa w Pegaźniku GM26? Macie ten magiczny przyrząd z pleksi czy sugerujecie się ustawieniem języczka pływaka wg. opisu że tyle a tyle mm od krawędzi i równolegle do płaszczyzny itd?

 

 

No bo wyrzeźbiłem sobie takowy przyrząd do SHL co by odpowiednio ustawić poziom no i okazuje się że ustawienie właściwego poziomu graniczy z cudem chyba. To co podaje książka np. od SHL że języczek ma być równolegle do płaszczyzny pływaka i ileś tam mm od jego dolnej krawędzi i niby wtedy poziom jest git. Gówno prawda! Wtedy poziom jest 6mm poniżej zalecanego. :banghead: Walczę z tym od kilku dni i ciągle jakiś problem. A to za niski poziom, a to pływak opiera się o zatapiacz, a to języczek nie sięga do zaworka, pływak opiera się o ściankę komory.... A poziomu nadal 5mm za mało... :banghead: Już nawet zakładałem stare, pogniecione pływaki, ale szczelne. Myślałem że ten współczesny pływak może być cięższy czy coś... Aaatam, ciągle to samo. :banghead: A Junak przecież też ma taki gaźnik a poziomu nawet więcej o 1mm niż SHL. :icon_evil:

 

 

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to za niski poziom, a to pływak opiera się o zatapiacz, a to języczek nie sięga do zaworka, pływak opiera się o ściankę komory.... A poziomu nadal 5mm za mało... :banghead:

Witaj.

Zrób sobie cóś takiego

http://dzikijunak.org/gallery/album764/aad

Albo takie cóś

http://picasaweb.google.com/Krzysztof554/Z...294372364178114

Każdy pływak jest inny i z kształtu i masy i ...zakatowania. A tak to ustawisz sobie dokładnie 3 mm ponad osią komory i będziesz miał git :icon_biggrin:

Pozdro

K54

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie chyba ten z kulką jeśli mnie pamięć nie myli. Mam gniazdo zaworka na mniejszą średnicę ale samego zaworka nie mogę nigdzie znaleźć dlatego korzystam z większego gniazda i "kulkowego" zaworka.

 

K54 - no właśnie o tym pleksi-przyrządzie pisałem. Wyrzeźbiłem podobny tylko że z płaskiej płytki mocowanej kątownikiem do deseczki. Kiedyś radziłem sobie w SHL bez tego ale ostatnio mnie "zmogło" i się uparłem na gaźnik bo niewyjaśnione problemy miałem. Jak się później okazało gaźnik był GM26 a powinien być GM24, pewnie dlatego silnik się przycierał jak dałem więcej niż 3/4 gwizdka, za duża gardziel, za dużo powietrza przy 70km/h przycierała się. A to niedobrze bo wszystkie poprzednie M11 jakie miałem bujały się nawet do 115km/h. Dlatego walczę z obecnym GM24 którego korpus jednak upolowałem w okolicy i chcę mieć go tip-top.

 

Wiem że każdy pływak może być inny. Jeden mam współczesny a dwa stare, na każdym cudowałem i ciągle coś nie tak. A poziom narazie potrzebuję 2mm ponad oś bo to do SHL, a przy okazji będę miał już wprawę do Jankowego gaźnika. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezła kupa. Gość musi uważać żeby nie parkować koło śmietnika bo śmieciara zabierze przez przypadek. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo bezdomni wpakuja na wozek....a swoja droga ciekawy pomysł.

Co do ram Junaka z wysokimi numerami, juz wiem o co chodzi, zeczywiscie skonczyli produkcje Junaka w 65 roku przy numerze 9tys costam, jednak wyprodukowano znacznie wiecej ram, i wymieniano je w przypadku zonga, moja własnie była wymieniana po jakims wypadku stad wysoki numer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to masz większe pole manewru. Nie wiadomo jaki dokładnie był i z jakich części. :biggrin:

 

Dziś miałem jechać do ziomka po siedzenie i jakieś drobiazgi ale na zadupiu mieszka i chyba zasypane wszystko jest. Jutro inny znajomy wraca skądś i uderzę do niego, może weźmie moją WSK za silnik do Jana i jeszcze trzeci gość z którym się na jutro umówiłem bo ma koła i błotniki. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Za bardzo szaleć nie mogę bo bezrobocie a dziecku święta trzeba "urządzić" jakoś...

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak sobie radzicie z poziomem paliwa w Pegaźniku GM26? Macie ten magiczny przyrząd z pleksi czy sugerujecie się ustawieniem języczka pływaka wg. opisu że tyle a tyle mm od krawędzi i równolegle do płaszczyzny itd?

No bo wyrzeźbiłem sobie takowy przyrząd do SHL co by odpowiednio ustawić poziom no i okazuje się że ustawienie właściwego poziomu graniczy z cudem chyba. To co podaje książka np. od SHL że języczek ma być równolegle do płaszczyzny pływaka i ileś tam mm od jego dolnej krawędzi i niby wtedy poziom jest git. Gówno prawda! Wtedy poziom jest 6mm poniżej zalecanego. :banghead: Walczę z tym od kilku dni i ciągle jakiś problem. A to za niski poziom, a to pływak opiera się o zatapiacz, a to języczek nie sięga do zaworka, pływak opiera się o ściankę komory.... A poziomu nadal 5mm za mało... :banghead: Już nawet zakładałem stare, pogniecione pływaki, ale szczelne. Myślałem że ten współczesny pływak może być cięższy czy coś... Aaatam, ciągle to samo. :banghead: A Junak przecież też ma taki gaźnik a poziomu nawet więcej o 1mm niż SHL. :icon_evil:

 

Ja odwracam komore plywakowa do gory nogami i wowczas ustawiam zalecany badz porzadany poziom paliwa.

:icon_mrgreen:

 

No to masz większe pole manewru. Nie wiadomo jaki dokładnie był i z jakich części. :biggrin:

 

Dziś miałem jechać do ziomka po siedzenie i jakieś drobiazgi ale na zadupiu mieszka i chyba zasypane wszystko jest. Jutro inny znajomy wraca skądś i uderzę do niego, może weźmie moją WSK za silnik do Jana i jeszcze trzeci gość z którym się na jutro umówiłem bo ma koła i błotniki. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Za bardzo szaleć nie mogę bo bezrobocie a dziecku święta trzeba "urządzić" jakoś...

 

A ta firma cos skladal chinole, padla :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie padła ale ledwo żyje bo zima. To był sklep z demoludami od 30 lat, potem chinole weszły itd. Ale nie był to ostatnio zbyt dochodowy interes, tym bardziej że szef nie bardzo wiedział jak "pchać" ten biznes. Taki sklep a`la Motozbyt itp. Zresztą miałem dosyć chinoli i chińskich części do polskich moto. Dziś jadę odebrać kwit uprawnień na widlaki i od nowego roku intensywne poszukiwanie roboty. :buttrock:

 

 

 

Tak jak Granat mówi i pisze - martwy sezon. Tym bardziej że święta. Każdy zajęty albo w rozjazdach. A szkoda, bo pod choinką chętne bym ujrzał jakiś rdzawy klamot od Janka. Ładnie by się komponował z kolorem domowych pierników na choince. :biggrin: Może dziś uda się coś zdziałać, mam zamiar iść do dziadka który żyje motobazarami. Kiedyś interesy z nim robiłem, za papiery od WSK dał mi całą Jawę 175 i przyczepkę części, różne fajne cuda zawsze miał. Ma gdzieś w okolicy jakby "farmę" części do starych moto, wiem że do Junaków sporo zawsze miał części, może weźmie moją WSK za silnik, tak sobie wymarzyłem. :biggrin: Wczoraj z innym gościem gadałem, silnika nie miał ale ma pociętego Janka na chodzie za 1,6k ale na dobrą sprawę tylko silnik by mi się przydał z niego więc kiepski interes. :icon_evil: Zresztą skąd tyle pieniędzy wziąć? :banghead:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...