leber Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Drodzy rodacy! Czy filtr powietrza w Uralu M63 powinien mieć olej? Jeżel tak to jaki olej i ile go. Z góry dziękuje i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Powinien być olej ale ile to niewiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 200ml Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leber Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 200ml Goska Jeszcze raz serdecznie dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puzel Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Jeśli mówisz o kominie do poziomu takiego przertłoczenia w filtrze. chyba wlasnie 200 ml, ale jak kiedyś tyle nalałem to zrezygnowałem z tej ilości, pojeździsz chwile po lesie, jakiś górkach, przyszpanujesz z koszem w górze a już nie masz większości oleju w filtrze, a jest nim upaćkana cała rama, skrzynia, silnik łącznie z nogawkami i butami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 zalezy jaki tez masz wklad. zapewnie mowisz o tym oryginalnym :crossy: to w samo w sobie jest porazka. Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 wlej tam tylko troszeczke na dno jakiegos gestego np przekladniowki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 (edytowane) Właśnie! Sam się zastanawiam nad taką zamianą, ten filtr który widziałeś jest suchy i teoretycznie powinien wytrzymać na wiele lat o ile się nie rozsypie ze starości :lalag: Wystarczy go przedmuchać sprężonym powietrzem, psiknąć aerozolem od K&N i dzida dalej.Pozdro all ;) Edytowane 16 Lipca 2008 przez Klapek Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Filtr olejowy na pewno jest skuteczniejszy niz suchy.. Ale Twoja sprawa z jakim bedziesz jezdzil-ma tu wlasnie znaczenie w jaki sposob chcesz uzytkowac motocykl, inni wypowiadali sie na temat wad olejaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 OOO, kolegooo, i tu sie mylisz, filtr olejowy po 1)szybko sie w terenie zapycha i przestaje działac, 2)cięzko go wyczyscic w warunkach bojowych, 3)wyłapuje cięzsze syfy drobinki puszczajac luzem 4)masz pochlapane buty przy ostrej jezdzie:-) czemu był stosowany? nie była kiedys takich technologii jak dzis, buziaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 (edytowane) O, kolego, bede dyskutowal. ad1.Filtr olejowy zapcha sie wtedy gdy naleci do niego tyle piachu ze olej zamieni sie w bloto, a to dosc dlugo potrwa przy ilosci oleju ok 150 ml. ad2.Ciezko go wyczyscic-wystarczy wylac olej, przeplukac benzyna i wlac olej, chyba nie problem wozic olej w koszu?a moze powiesz ze latwiej w terenie wyczyscic inny wklad? Poza tym nowoczesne wklady sie wymienia a nie czysci.. ad3.Drobinki po zawirowaniu tak samo przykleje sie do oleju jak i ciezsze kawalki zanieczyszczenad 4 Pochlapane buty-fakt ale pisalem ze to zalezy jak sie uzytkuje moto-co kto lubiad5-takie filtry do dzis stosuje sie w niektorych ciagnikach rolniczych bo sa po prostu tanie i skuteczne wiec nie wiem o co halo z tymi "technologiami"Pozdrawiam serdecznie!:buttrock: Edytowane 25 Sierpnia 2008 przez cyborg78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Gdyby filtr olejowy byl taki hiper super to nauka poprzestalaby na nim i nie wynalezionyby filtrow papierowych ktore jak pisal granat duzo lepiej wychwytuja wszelkie zanieczyszczenia, przy tym tak nie brudza i sa duzo latwiejsze do wymiany, przy czym ich czas uzytkowania jest znacznie dluzszy niz filtrow olejowych i nie wymagaja tak czestej obslugi... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Wyszukiwarka sie popsuła? Zamiast sie madrzyć to piewcy suchych filtórw poczytali by o tym w czym stosuje sie mokre filtry i czemu w czym sa lepsze. Jedyny minus w moto, mokrego to ryzyko oleju na gaciach bo buty swietnie konserwuje xD Tak, tak. Można jeżdzić bez gaci, itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Prince przestan sie wymadrzac bo to na nic sie nie zda, flitry olejowe na rowni z twoja wiedza odeszly do lamusa i z powodzeniem zostaly zastapione we wszystkich srodkach lokomocji przez filtry papierowe... :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Moc, nie unos sie w swoim stylu bo znowu masz tylko czesciowo racje.. Filtry mokre stosuje sie nadal do urzadzen pracujacych w duzym zapyleniu bo sa w takiej sytuacji niezastapione-tam wklad suchy zatkalby sie w krotkim czasie. A to ze odchodza w wiekszosci pojazdow do lamusa wynika po prostu z wygody uzytkowania filtrow suchych a nie z ich rzekomo lepszego filtrowania. Jest taka "mala" roznica ze filtr suchy w czasie eksploatacji w sposob ciagly zmniejsza swa przepustowosc ktora i tak nie jest od poczatku idealna.. A to jak powinienes wiedziec przyczynia sie do pogorszenia parametrow pracy silnika oraz zwiekszenia zuzycia paliwa.. wiec nie mow tu o filtrach suchych jako cudzie techniki bo do tego im daleko chociazby w porownaniu do filtrow mokrych.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.