robert4 Opublikowano 9 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2004 Witam szanownych forumowiczów,Przymierzam sie do zakupu Yamahy Virago 535, na Allegro jest motorek który mi się podoba http://onet.allegro.pl/show_item.php?item=19575186 , ale mam dylemat czy nie poczekać do maja aż wejdziemy do Unii i sprowadzić coś ciekawego. Co radzicie? Na co zwracać uwagę przy zakupie Virago z roczników 93-95 ? Jakie są wasze doświadczenia z Virago?narka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavka Opublikowano 9 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2004 Przy okazji ja też zapytam w którym numerze ŚM był opis Virago w dziale motocykl używany. Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2004 Fajne moto - poczytaj w temacie Virago kontra EN500 tam trochę ludzie pisali, ja również. Jak moto jest z Wawy albo okolic, to mogę z Tobą podjechać i doradzić. Miałem z tym motocyklem do czynienia, praktycznie to ciężko jest tam cokolwiek zepsuć. W tym konkretnym przeszkadza mi przebieg - 12 tys to mało. POzdro, paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 10 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2004 Rzeczywiscie, ten przebieg moze byc (ale nie musi) przebiegiem "z wiertarki elektrycznej"... Virazka jest raczej malo awaryjna i bardzo wygodna w samodzielnym serwisowaniu. Jesli zamierzasz podrozowac z ludzmi posiadajacymi wieksze zbiorniki (tu tylko 13,5 litra), beda narzekali na czeste tankowania. Jesli jestes > 1,75 m, to mozesz czuc nieco podkurczone nogi jak na custom'a: przydadza sie przesuniete do przodu podnozki, albo trzeba od razu pomyslec o Drag Starze. Ten ostatni nie jest jednak ani tak zwinny, ani raczy jak Virago.O inne konkretne sprawy smialo pytaj na priv: [email protected] lub [email protected] . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noise of death Opublikowano 10 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2004 albo trzeba od razu pomyslec o Drag Starze. Ten ostatni nie jest jednak ani tak zwinny' date=' ani raczy jak Virago.[/quote'] ani taki tani....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert4 Opublikowano 10 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2004 Dzięki za informacje.Mam jeszcze jedno pytanko, przy jakim przebiegu należy sobie odpuścić kupno Virago. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tatoine Opublikowano 10 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2004 Mam jeszcze jedno pytanko' date=' przy jakim przebiegu należy sobie odpuścić kupno Virago.[/quote'] Chyba nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na tak zadane pytanie. Przebieg motocykla to tylko jedna z informacji, na które musisz zwrócić uwagę. Widziałem motocykle zajeźdżone po 2 sezonach. Z drugiej strony spójrz na weterany: wiele z nich przejechało setki tysięcy km i zapewne przejadą drugie tyle jeśli ich właściciele nadal będą je kochać tak, jak dotychczas. Zwróć uwagę raczej na to, w jaki sposób eksploatowana była ta Virażka, czy nie ma wycieków (z silnika, skrzyni, zawieszenia), czy podzespoły nie są zużyte, czy serwisowano ją należycie. W ten sposób dowiesz się więcej o stanie motocykla, niż wywnioskujesz z jego przebiegu ( tak jak napisał to Paweł) - nie zawsze podawanego zgodnie z prawdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 12 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2004 Dokladnie tak, jak napisal Swiatek. Przyklad: w dawniej klubowej, a obecnie nalezacej do Asi Yadvigo, po 50 tys. wymieniono lancuszki rozrzadu. Chodzi wrecz idealnie, najmniejszych problemow z ustawieniem luzow czy synchro gaznikow. Ale znam jedna XV535, ktora z liczba 8000 na liczniku nie poddaje sie podobnym dzialaniom regulacyjnym (chociaz cisnienie w cylindrach dobre i rowne) - ktos przesadzil i trzeba bedzie silniczek rozbierac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gieno Opublikowano 13 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2004 Witam. Jeździłem Virago 535 cztery sezony i nie mogę powiedzieć złego słowa na tą maszynę. Moja kończąc prace u mnie miała 54 tysiące przebiegu (na liczniku, w rzeczywistości pewnie więcej, bo kupiłem z przebiegiem 27 tysięcy siedmiolatka) i nie słychać było dzwonienia w silniku, tumanów dumu za motorkiem też. Moim zdaniem nie ma ten motorek istotnych wad, na które trzeba zwracać uwagę, no może poza szprychami, które podobno rdzewieją bardzo szybko (ja miałem zardzewiałe). Nie działał też przełącznik rezerwy ale czytałem, że to normalne nawet w nówkach (wiem, że to dziwne i może nieprawda). Nie wiem czym jeździłeś wcześniej i czy jeździsz, bo generealnie to jest to super motorek na początek przygody ewentualnie przesiadka z Jawy czy MZ. Ogólnie jest po prostu za mały, i wyższy człowieczek będzie się głupi czuł a jeszcze gorzej wyglądał. Ja mam 176 cm wzrostu i był troszkę mały. Dopiero po przesiadce na Zephyra (mój obecny motorek) dostrzegłem więcej wad i zalet Virago.Wady:- kiepskie hamulce,- praktycznie jednoosobowy, bo ta cegła zamiast siedzenia na trasy pow. 20 km to tragedia (tak twierdzi moja żona),- zbiorniczek pod siedzeniem, przez co ten między nogami wygląda troszkę śmiesznie, za mały- troszkę dzwonią zawory, nawet po regulacji (przynajmniej u mnie),- kiepskie światełko, w nocy to trzeba latarkę doczepiac z boku :-) Zalety:- Wał Kardana (mając teraz łańcuch dopiero doceniam wał),- bardzo małe zużycie oleju,- wygodna pozycja kierowcy, siedzenie też duże i sympatyczne,- bardzo łatwy w prowadzeniu, w zakręty praktycznie wchodzi sam,- dosyć odporny na słabą jakość paliwa (raczej pojedzie na biopaliwie)- imponująco wyglądająca atrapa silnika (dużo żeber i tworzywa sztucznego robi wrażenie bydlęcego silnika)- jak na czoperka 500 to nieźle przyspiesza w prawie całym zakresie obrotów Ale się rozpisałem, podsumowując, jeśli zaczynasz przygodę z motocyklem to gorąco polecam, jeśli się przesiadasz, to kup coś większego (niekoniecznie większej pojemności). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delfii Opublikowano 14 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2004 Jakie są wasze doświadczenia z Virago? Jedno sezonowe i kocham ją dalej :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 13 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2004 kumpel chce kupić sobie virago 535 i miałby to być jego pierwszy motocykloglądaliśmy we wrocławiu w ostatni piątek dwie sztuki i mam w związku z tym pytankoczy każda virago tak "klekocze"(rozrząd) :?: pierwsza która oglądaliśmy na początku chodziła na dwa gary ale po chwili jeden juz wogule nie chodził-daliśmy sobie z nim spokój chociaz była bardzo zadbana-jednak to klekotanie było wyraźne zwałszcza jeszcze na wolnych obrotachdruga wydawała podobny dźwięk-czy to normalne? Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 13 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2004 Jak wszystko jest OK z silnikiem, to powinna zapalić na dwóch cylindrach i cicho chodzić. Jeżeli wali w rozrządzie, to albo nie ma regulacji zaworów, albo to jest poważniejsza sprawa. Tak że lepiej kupić moto po regulacji, żeby działał cicho. Także po rozgrzaniu. Unikniesz wtedy niespodzianek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gałas1 Opublikowano 15 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2004 W małych Virówkach jeżeli chodzi o dzwonienie przy niskich obrotach może chodzić o sprzęgło. Po wciśnięciu dzwigni sprzęgła powinno ustąpić (na wolnych obrotach) Dokładnie niewiem o co chodzi ale moja Virówka tak miała a sprzęgło działało prawidłowo i nie psuło się ( zrobiłem nią tylko 5 tyś km.) Także sprawdzcie czy ten dzwięk pochodzi ze sprzęgła i jeżeli tak to spytajcie jakiegoś fachowca czy to dzwoniące sprzęgło nie rozleci się po kilkunastu tyś. km. PozdroKrzysiek & Drag Star 1100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 15 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2004 ta druga zapaliła od razu bezproblemowo choć była zimna i chodziła na dwa jednak to "klekotanie" było wyraźne a właściciel mówił że dopiero co była po regulacjach i to jeszcze wyregulowana na najmniejsze luzy (w ramach tolerancji oczywiście) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar95 Opublikowano 16 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2004 Jesli to Twój pierwszy motor, to bardzo polecam. Ja swoją 535ke kupiłem 1,5 roku temu, głównie dlatego, ze miał byc to 1-y motor (zeby poczuc jak to jest:-)))), żeby sie przekonać czy mi sie spodoba, zeby to było cos na kształ choppera, bo konkurencyjna cenowo, bo praktycznie bezobsługowa, bo madrzy ludzie w necie pisali, ze to idealny motor dla poczatkujacych...Jęździłem jeden sezon....i sie nie zawiodłem:-)Polecam....z tym, ze po roku chce sie więcej:-))))Ja własnie przesiadam sie na Marudera. Pozdrawiam, Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.