Skocz do zawartości

artu3131

Forumowicze
  • Postów

    100
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana artu3131 w dniu 20 Kwietnia 2022

Użytkownicy przyznają artu3131 punkty reputacji!

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kalisz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia artu3131

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

10

Reputacja

  1. Więcej powietrza wlatuje do gaźnika, silnika to i musi więcej paliwa dostać.Najlepiej zmienić dysze na Dyno Jet dedykowane do twojego motocykla.A jak wlatuje więcej paliwa i powietrza to fajnie by było jak by miały dobry wylot przez wydech przelotowy.Po dobrej regulacji coś tam zawsze można odczuć lepiej zbierający się silnik.Albo tak się człowiekowi wydaje przez większe decybele. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. AMEN Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Wiem, że to trochę inne motocykle, ale do polatania po mieście i z kuferkami gdzieś dalej fajne są Triumph Bonneville albo Honda CB 1100. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Często jeżdżę z większymi tobołami za plecami.Byle były dobrze zamocowane. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Ciężko to wszystko pogodzić.Też podoba mi się armatura, ale kręgosłup mówi nie.Ja na wiosnę zamieniam VTX na VFR albo GS.Gdybym miał pieniądze to stały by dwa w garażu. Jeden „wkoło młyna”, a drugi w „w siną dała”. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Jak chcesz wolny wydech, to trzeba by założyć filtr powietrza K&N i Dyno Jet Kit do gaźnika, a później regulować. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Tak odbiegając trochę od tematu ciekawe dlaczego nie jest teraz stosowany taki system zmiany biegów jaki był przy Jawach i Čz. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. No. Z kwitem masz limit trzy „trącenia” i dwa trupy rocznie. Zjedz snickersa. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Zagadaj z kimś co ma busa i wrzuć moto na pakę. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Jest jeszcze Honda VT 750.Ja mam 184 cm i bardzo dobrze mi się na niej jeździło.Nie wiem od którego roku były na wale napędowym.Chyba od 2004 r. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. Nie wymieniałeś czasami oleju, albo dolewałeś? Jak jest ponad stan to może odmą dmuchać. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. Szkoda strzępić języka. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. Motocykl był mojej żony, ale trochę nim pojeździłem.Sam ważę 100 kg i mam 184 cm i jakiegoś dużego dyskomfortu nie czułem.Ale to każdy musi sam się przymierzyć.Spalanie w granicach 5 litrów, a na trasie przy spokojnej jeździe potrafi zejść poniżej 4 litrów, dobrze przyspiesza tylko potrzebuje obrotów.Jak byś kupił w takim stanie jak była moja to zapomnisz o mechanikach.Motocykl uniwersalny do pracy i na wyjazdy. Jak idę do garażu po mojego klamota to już zaczynam żałować że go zostawiłem, a sprzedałem CBF-ke. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. Ja teraz właśnie sprzedałem cbf 500 z 2007 roku. 56 KM tak, że da się jechać, bezawaryjny, mało pali, poręczny.Ja miałem salon Polska z przebiegiem faktycznym 32 tys km, doposażony i sprzedałem za 9500 zł.Moim zdaniem idealny do nabrania doświadczenia, a jak potrzeba to 180 km/h bez problemu też poleci. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  15. Skoro twierdzisz, że amortyzatory są niepotrzebne to ok.Ja akurat jestem teraz na etapie szukania motocykla przyjaznego dla kręgosłupa bo już moje trzy wypukliny nie dają mi żyć.Z dobrego serca nie życzę ci za parę lat takiego bólu. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...