Jump to content

artu3131

Forumowicze
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About artu3131

  • Rank
    NOWICJUSZ - macant tematu

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kalisz

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Moderator już dawno powinien tego trolla zutylizować. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Nie wiem czy tak samo jest przy twoim motocyklu. Przy Etz 250 wystarczyło usunąć podkładkę spod kosza sprzęgłowego żeby głębiej wszedł na wał. Jeśli to sprzęgło. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. „Nie wiem , ale się wypowiem”. Prędkość przelotowa, a maksymalna to chyba trochę się jednak różnią.A swoją drogą teraz pod namiot trochę zimno. Wczoraj słuchałem radia i mówili o przymrozkach.Już za stary chyba jestem na takie wyjazdy.Za gówniaka to miałem dwa kaski.Letni i zimowy pod który mogłem czapkę jeszcze włożyć.Śnieg sypał , a ja za piaskarką śmigałem do szkoły. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Widziałem dzisiaj motocyklistę na ETZ 250.Mój pierwszy poważniejszy motocykl i taki bym chyba chciał. Ale musi być identyczny jak miałem taka dziwna czerwień, bez obrotomierza i na bębnie z przodu. Coś koło 83 rocznik. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Optycznie fajny sprzęt, ale jakoś nie mam zacięcia do mechaniki. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Masz rację.Można kupić nowe auto miejskie z salonu za 43 tys i jeździć nim 10 lat wymieniają tylko materiały i części eksploatacyjne.Można też kupić 10 letnie Audi 3.0 za 70 tys i na start za wymianę rozrządu zapłacić 7 tys.Co kto lubi. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Z tą firmą to chyba tak nie do końca. Trochę się orientowałem w temacie. Ewentualny zysk na vacie pochłania konieczność opłacenia AC. Chyba ,że ktoś i tak chce to opłacać.Jak się mylę to proszę mnie poprawić. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Miałem Hondę Shadow 750 z 1998 roku.Kupiłem ją w 2011 r jeździłem dwa lata i kupił ją kolega .Ma ją do dzisiaj, jedyna rzecz jaka się popsuła oprócz normalnych rzeczy eksploatacyjnych to regulator napięcia.Złego słowa nie powiem, No może tyle że łańcuch do tego typu motocykli za bardzo nie pasuje. Kardan był chyba od 2005 roku.Z kolei żona miał Virago 535 też było bezawaryjne . Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Muszę też trochę czasu wygospodarować i popróbować , chociaż bobber optycznie dla mnie najładniejszy. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Podepnę się pod temat.Podoba mi się Bonneville Bobber . Od 8 lat latam VTX 1800 i myślę o czymś lżejszym i poręczniejszym.Wiem, że Triumph ma nisko siedzenie i boję się trochę o pozycje za kierownicą. Mam 184 cm wzrostu i 100 kg.Ktoś podobnych gabarytów może ma w garażu taki motocykl i podzieli się swoim doświadczeniem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. Kup Hondę.Za ile kupisz za tyle sprzedasz.Chińczyka z całego serca odradzam. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. Na rondzie to dwójką(zależy też jakie rondo), a jak trochę za szybko to delikatne pomóc sobie tylnym hamulcem oczywiście nie tykając klamki sprzęgła.Przynajmniej ja tak robię.Zmiany biegów w zakrętach i rondach nie polecam. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. Przy takich gabarytach Hornet czy Bandit będą tak sobie pasować,a co dopiero 125.Chociaż jak kolega pomykał tyle czasu 50 kto wie?Mam kuzyna mniej więcej Twoich gabarytów i przymierzał się do Virago 535 mojej żony.Powiem tak średnio to wyglądało, jak by siedział na psie.Ja na twoim miejscu zrobił bym A2.Wtedy można już coś znaleźć pod twój wzrost i wagę.Kawasaki Vulcan 800 Classic albo Hondę Shadow 750 tak na szybko. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. Karmicie trolla tak w tym jak i w drugim temacie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Create New...