Skocz do zawartości

Pytanie o modyfikacje filtra stożkowego w Kawasaki Vulcan VN 800


karboneum97
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Więcej powietrza wlatuje do gaźnika, silnika to i musi więcej paliwa dostać.Najlepiej zmienić dysze na Dyno Jet dedykowane do twojego motocykla.A jak wlatuje więcej paliwa i powietrza to fajnie by było jak by miały dobry wylot przez wydech przelotowy.Po dobrej regulacji coś tam zawsze można odczuć lepiej zbierający się silnik.Albo tak się człowiekowi wydaje przez większe decybele.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto "dedykowal" taki filtr dla tego silnika?

Zanim zaczniesz cokolwiek zmieniac w ukladzie ssacym i wydechowym najpierw sprawdz jakiego typu gazniki masz w tym motocyklu, jesli podcisnieniowe to zadnych zmian nie radze robic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...