Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12/18/23 uwzględniając wszystkie działy

  1. Cześć, wg cmsnl wersja AD 1980 miała dwa różne kołnierze dolotu: rys, czesc nr 11 dolot prawy product number: 1388145050 rys, czesc nr 12 dolot lewy, product number: 1388245050 najwyraźniej są asymetryczne. może tu jest pogrzebany japoński pies?
    1 punkt
  2. To sa dwa różne motocykle. 2010-2013 to tzw ostatni olejak. Takiego miesiąc temu zakupiłem i kończę go serwisować. o ile strona wizualna bardziej niż ok to serwis trochę zaniedbany. Największa różnica z poprzednikiem, to rozrząd już DOHC. Nie ma śrubek do regulacji zaworów. robi się to za pomocą, tzw pestek. Natomiast 2014- to już LC. Nie miałem go, więc wiele o nim powiedzieć nie potrafię, tyle co z słyszenia różnych opinii. Jedni chwalą inni chcą właśnie tego, ostatniego olejaka.
    1 punkt
  3. Tak masz podcisnieniowy kranik i wezyk podcisnienia z niego powinien byc podlaczony do kolektora ssacego, dokladnie tak jak masz na zdjeciu te niebieskie wezyki w obu miejscach. Ten kranik ma pozycje PRI ( prime ), ON i RES. Przy czym ON i RES dzialaja wowczas jesli masz prawidlowo pracujacy system podcisnienia w kraniku. Membrana musi byc szczelna i jednoczesnie nie zesztywniala ze starosci, wiec to jest nastepny punkt gdzie mozliwe ze bedziesz musial zamowic komplet naprawczy do tego. W polozeniu PRI kranik jest stale otwarty i oczywiscie jesli choc jeden zaworek ktorejs z komor plywakowych gaznikow nie trzyma to paliwo bedzie sie przelewac do kolektora ssacego. Drugi problem to brak szczelnosci membrany i paliwo moze wowczas wlewac sie do kolektora ssacego przez wezyk podcisnienia. Dlatego kranik musi byc w dobrym stanie i wszystko tam musi byc "operational".
    1 punkt
  4. Z twojego opisu wynika, że masz kraniki podciśnieniowe. Ale jeśli teraz paliwo cieknie bez wytworzonego podciśnienia to chyba coś z nimi nie za bardzo.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...