Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09/08/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. Mam coś podobnego od Kappy, klona GIVI, obecnie już nie produkowane, ale odpowiednikiem tego teraz jest chyba Givi XS313. Jak dobrze zamocujesz to nic się nie wypnie samo. Generalnie funkcji plecaka i tak nie używam, bo spinanie tego w tą podstawę która zostaje na motocyklu jest bardziej upierdliwe niż mocowanie tego w całości na moto.
    1 punkt
  2. No zależy jaką wiedzę. Co do litrow i najnowszej elektroniki to mówię jasno, że sie nie znam, jedyne co widzialem, to YouTube. Uczciwie przyznaje to. Co do starych strupów bez systemow no to mam to na codzień. No ale tak poza tym to elektronika nie pokonuje praw fizyki. Może uratować przed uslizgiem, tak jak w aucie - ale w zakrecie nie pomoze zlapac dobrego toru jazdy, czy odpowiednio się złożyć i dzidować.
    1 punkt
  3. Nie mam litra z najnoszym tech, wiec jedynie mówie to, co ten gosciu pokazywal. ESP i elektronika pozwala na wiele, ale jak sa jakies problemy z ustawieniami, to się męczysz. Gościu ma gdzieś historie o tym, jak sie męcY z ustawieniami i gdy mu moto zdllawia na prostej lub uślizguje kola w winklach. Nie pamietam już w czym był problem, bo ogladalem to dawno temu.
    1 punkt
  4. Gdzieś w otchłaniach YouTube jest kanał pewnego Włocha, który ściga się na najnowszym R1 - wyścigi amatorskie. Z tego co przekazywał, to sporo zależy od tego jak ustawi motocykl do wyścigu. Można powiedzieć, że jest to kluczowe. Kilka wyścigów przegrał (i raz się wykurwił) przez sam soft - np. ESP za wcześnie odcinało zapłon, albo podczas wyjazdu z winkla dopuściło do uślizgu, gdy nie powinno. Można powiedzieć, że nowsze sprzęty mają tak dopracowany soft i elektronikę, że mając 200 kuni pod dupą można odkręcać manetę do końca nie martwiąc się o uślizgi itd. Z jednej strony genialne, z drugiej usypiające czujność.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...