joe_bar Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Może zburzę waszą debatę ale muszę wyrazić swoje zadowolenie po przeróbce kominów u Edzia. Teraz moim St2 jeździe się całkiem inaczej. kompozycja suchego sprzęgła i ładnego basu kominów to czysta poezja. a jak jeszcze od czasu do czasu kominy radośnie sobie strzelą to niczego więcej do szczęścia nie potrzeba. Jak dla mnie to Edzio powinieneś pomyśleć o jakimś znaku firmowym który byłby grawerowany na przerobionym kominie. wielkie dzięki za dodanie mojej włoszce charakteru bandyty. :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Może zburzę waszą debatę ale muszę wyrazić swoje zadowolenie po przeróbce kominów u Edzia. Teraz moim St2 jeździe się całkiem inaczej. kompozycja suchego sprzęgła i ładnego basu kominów to czysta poezja. a jak jeszcze od czasu do czasu kominy radośnie sobie strzelą to niczego więcej do szczęścia nie potrzeba. Jak dla mnie to Edzio powinieneś pomyśleć o jakimś znaku firmowym który byłby grawerowany na przerobionym kominie. wielkie dzięki za dodanie mojej włoszce charakteru bandyty. :icon_twisted: Bardzo cieszę się że udało mi się trafić w twoje oczekiwania i że się nie zawiodłeś na efekcie końcowym moich prac .Jest mi niezmiernie miło że chciałeś napisać na forum publicznym kilka słów gdyż i ja zawsze jestem ciekaw opinii człowieka który zdecydował się na przeróbkę u mnie-chwała ci za to :notworthy: . Większość ludzi raczej po takiej przeróbce się nie odzywa :lapad: ale traktuję to na zasadzie "brak wiadomości to dobra wiadomość" z racji iż udzielam na swoją robotę dożywotniej gwarancji na bank jeśli było by coś nie tak miałbym od nich jakiś telefon. A tak w nawiązaniu do twojej wypowiedzi naprawdę podziwiam ludzi którzy jeżdżą na oryginalnym układzie wydechowym bez modyfikacji lub wymiany na inny w tak świetnym motocyklu jakim jest Ducati ,w którego silniku drzemie tak wielki potencjał przeróżnych dźwięków które lubieżnie pieszczą nasze uszy a których nie słychać na serii. Jazda na oryginalnych tłumikach to 5% przyjemności z jazdy w porównaniu do jazdy na Ducati które pięknie gada. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 A tak w nawiązaniu do twojej wypowiedzi naprawdę podziwiam ludzi którzy jeżdżą na oryginalnym układzie wydechowym bez modyfikacji lub wymiany na inny w tak świetnym motocyklu jakim jest Ducati Ach poczułem się taki dowartościowany... Jazda na oryginalnych tłumikach to 5% przyjemności z jazdy w porównaniu do jazdy na Ducati które pięknie gada. Wiem, wiem i biję się w piersi, bo mieszkam 7 km od Edzia... Muszę się w końcu ogarnąć :) pozdr Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joe_bar Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Ach poczułem się taki dowartościowany... Wiem, wiem i biję się w piersi, bo mieszkam 7 km od Edzia... Muszę się w końcu ogarnąć :) pozdr No to już. Szybka mobilizacja a zadowolenie gwarantowane. też czekałem z przeróbką prawie pół roku i gdyby nie padł mi regulator to nadal czekałbym. a tak całą operacja zajęła tydzień a na naprawę regulatora czekam już trzy tygodnie. jakaś masakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Wczoraj miałem niezły dzień bo przerabiałem deko więcej Ducatowych kominów niż zwykle :buttrock: :clap: ,robiłem kominki do S2R na przeloty z Krakowa które właściciel odebrał sobie osobiście wracając z nad morza z rodzinką .Robiłem również kominki do Monstera 695 polegającą na wywaleniu katalizatorów i rurek wylotowych małej średnicy na końcach tłumików ,przeróbka taka daje piękne głębokie basowe dudnienie. Wiem że ten człowiek odjechał ode mnie z pod garażu z uśmiechem a co do kolegi z Krakowa nie mam jeszcze informacji .Dzisiejszy dzień też był nie najgorszy bo miałem przyjemność zabrać się po raz pierwszy za układ wydechowy do Ducati Multistrady 1000 kolegi z forum Rubbena. Wywaliłem już zawartość puszki pod silnikiem ze słusznej wielkości katalizatorem i poskładałem już ją do kupy zabrałem się też za tłumik ,wszystkie spawy zostały już przecięte ale skurczybyk się nie poddaje i jeszcze nie mogę go otworzyć. Mam zamiar założyć słusznej średnicy przeloty 2 X 50mm jeśli wejdą -jutro wszystko się okaże. A ty Juriuszi masz ułatwioną sytuację gdyż posiadam 2 komplety kominów już przerobionych na 2 sposoby tańszy i droższy i jeśli by chciały pasować średnicami kolektorów to jest możliwość założyć jedne i drugie, porównać i wybrać te które będą ci dawały jak najwięcej frajdy z jazdy Ducatem Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Edek- myśl od raz nad DB-killerami- ponieważ, już się przyczepiają w W-wie...i się nie chwalisz, pewną nowością :icon_razz: Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bacacyl Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 (edytowane) .Dzisiejszy dzień też był nie najgorszy bo miałem przyjemność zabrać się po raz pierwszy za układ wydechowy do Ducati Multistrady 1000 kolegi z forum Rubbena. Wywaliłem już zawartość puszki pod silnikiem ze słusznej wielkości katalizatorem i poskładałem już ją do kupy zabrałem się też za tłumik ,wszystkie spawy zostały już przecięte ale skurczybyk się nie poddaje i jeszcze nie mogę go otworzyć. Mam zamiar założyć słusznej średnicy przeloty 2 X 50mm jeśli wejdą -jutro wszystko się okaże. Walcz Edziu , walcz!! Może w końcu zamiast z dawna planowanego zakupu LeoVinci wyślę tłumik do Ciebie. W mojej nie ma takiego katalizatora jak w tysiącu ( jest tylko lekko większa średnica w dolnej części rury). Ciekawi mnie jak rozwiążesz sprawę większej średnicy otworów (głównie estetycznie) tych ozdobnych pierścieni kończących tłumiki. PS. ten grzeczny dzwięk wydobywający się z seryjnego tłumika kaleczy moje uszy coraz bardziej :)) Edytowane 26 Sierpnia 2009 przez Bacacyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Edek- myśl od raz nad DB-killerami- ponieważ, już się przyczepiają w W-wie...i się nie chwalisz, pewną nowością :icon_razz: Pozdr. Janek. Nie chwalę się Janku dopuki nie będę miał obiektu przechwałek w garażu i dopuki nie będę mu porobić kilka zdjęć dołączając na forum. Walcz Edziu , walcz!! Może w końcu zamiast z dawna planowanego zakupu LeoVinci wyślę tłumik do Ciebie. W mojej nie ma takiego katalizatora jak w tysiącu ( jest tylko lekko większa średnica w dolnej części rury). Ciekawi mnie jak rozwiążesz sprawę większej średnicy otworów (głównie estetycznie) tych ozdobnych pierścieni kończących tłumiki. PS. ten grzeczny dzwięk wydobywający się z seryjnego tłumika kaleczy moje uszy coraz bardziej :)) Ja poprostu wywale te małe ozdobne gówienka ,roszlifuje wylotu na większe i wstawie podobne rurki ozdobne ale większej średnicy-nie mogę zostawić tych gówienek bo po zastosowaniu przelotów słusznej średnicy będą one działeły jak skuteczny dławik dla ładnego dźwięku. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 A ty Juriuszi masz ułatwioną sytuację gdyż posiadam 2 komplety kominów już przerobionych na 2 sposoby tańszy i droższy i jeśli by chciały pasować średnicami kolektorów to jest możliwość założyć jedne i drugie, porównać i wybrać te które będą ci dawały jak najwięcej frajdy z jazdy Ducatem Po weekendzie wpadne :) Aaaaa... Ważna rzecz. W Pomiechówku w sobotę Go Naked! gra nad rzeką (przy tym Lechu). Zapraszam wszystkich. pozdr Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 w przypadku moich arrowów przerabiał mi Edzio oryginalne przeloty z 45mm na 58mm. Pięknie poradził sobie z końcowymi pokrywkami tłumików. Mysle że w multi te odpustowe dekielki na wylotach nie beda dla Niego problemem. Juriuszi - pewnie zajade na koncercik :buttrock: Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flipmode Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 (edytowane) Saluto Edek ... Jak ustalone daje znak sygnał. Zamontowałem i polatałem troche na swierzo przerobionych puszkach ... no ... i ... jest bajka! :clap: Widomo na wyzszych obrotach jest głośno, inaczej być niemoż. :buttrock: Alle, zato ... przy moich zdziadzialy predkosciach przelotowych ... 4-5 tys obrotów ... :crossy: ... jest poprostu poezja! No i ten 'bulgot' na wolnych! :wink: Muchos Gracias i pozdrawiam! Faris :cool: Edytowane 26 Sierpnia 2009 przez Flipmode Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bacacyl Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 nie będę miał obiektu przechwałek w garażu i dopuki nie będę mu porobić kilka zdjęć dołączając na forum. Ja poprostu wywale te małe ozdobne gówienka ,roszlifuje wylotu na większe i wstawie podobne rurki ozdobne ale większej średnicy-nie mogę zostawić tych gówienek bo po zastosowaniu przelotów słusznej średnicy będą one działeły jak skuteczny dławik dla ładnego dźwięku. Edek obfoc to wszytko i podeślij, zobaczę przynajmniej efekt wizualny :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 (edytowane) No i skończyłem tą nierówną walke z kominem Multi :banghead: -niech go jasy szlak jeszcze gorszy do roboty niż do 999 bo dochodzi bańka z katalizatorem pod silnikiem wypatroszenie której jest przesrane ,porobione jest to tak jakby miało to być wieczne-jakby producent nie przewidział że kiedyś to ustrojstwo trafi na mój stół do wypatroszenia :biggrin: .W tłumiku zasotosowałem przelot z blachy perforowanej w kształcie litery " Y " czyli z jednej rury o średnicy 58mm zrobiłem 2 odgałęzienia z dwóch rur po 48mm każda.Rozszlifowałem otwory w ozdobnych wylotach z kwasówki w które wstawiłem rury lite jako wyloty po 45mm każda ,których końcówki wewnętrzne wchodzą w zakończenia 48mm-ch przelotów.Cały środek komina ocywiście wypełniony jest wełną stalową z nierdzewki,tkaniną szklaną i kocykiem szklanym.Ciekawe jak to będzie chodziło myślę że niedługo będę miał okazję tego posłuchać. A fotki oczywiście robiłem, podaj meila to ci podeślę. Edytowane 26 Sierpnia 2009 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Oj Edziu z pewnych względów, których możesz się domyślać jestem niezmiernie ciekaw efektu twojej pracy :wink: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Multi 1000, czy 620? Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.