Skocz do zawartości

Piotr Dudek

Błękitny Szlak
  • Postów

    9965
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Piotr Dudek

  • Urodziny 08/01/1950

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    motocykle, historia motocykli,mechanika silnikowa,motocykle zabytkowe
  • Skąd
    Sosnowiec

Osobiste

  • Motocykl
    HONDA CB 250 K0, CB250G
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    503655706
  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

5650 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Piotr Dudek

MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków (46/46)

3

Reputacja

  1. Jeżeli nie dasz rady wymienić świec to wymień silnik :biggrin:
  2. Motocykle Hondy z tamtego okresu tak miały aby nie odjechać z otwartą kosą, po postawieniu motocykla do pionu podstawka boczna dosyć energicznie się zamyka.
  3. Adapter pod filtr oleju służy do podłączenia dodatkowej chłodnicy oleju a smarowanie rozrządu należy wyprowadzić z czujnika ciśnienia oleju nie zapominając o dławiku w tym układzie aby nie spadło ciśnienie w magistrali smarowania.
  4. Skóra jako uszczelka w gaźniku nie da rady bo pod strumieniem powietrza będzie wysychać i kurczyć się , co innego w skrzyni biegów, przekładni kątowej gdzie z jednej strony ma kontakt z olejem od którego puchnie
  5. a skąd wiesz ? porównywałeś fazy rozrządu silnik gaźnikowego o wtryskowego ? a może porównywałeś koła magnesowe obu wersji silników ? janosikkk napisał "rzeźba" a ja dopiszę "w gównie"
  6. NA PEWNO w tym modelu nie da się regulować ani tym bardziej przestawiać zapłonu
  7. Sprawę komplikuje rodzaj płytek ponieważ w tym silniku są tzw. "berety" i amator polegnie na takiej regulacji.
  8. nawet oryginalne filtry K&N nie pomogą tym gaźnikom ale i na to są sposoby np.: gaźniki mechaniczne Mikuni na płaskich przepustnicach TMR40-D16
  9. na każdą lagę 320ccm a jeżeli lagi nie ciekną to zostaw oryginalne uszczelniacze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...