Skocz do zawartości

rafal1730

Forumowicze
  • Postów

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Mazowieckie

Osiągnięcia rafal1730

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Kolektor sprawdzę, bo nawet na to nie zerknąłem, a pewnie to będzie to :) Co do wężyków nie chodzi o koszta tylko mam zrobiony zestaw z 4 wężyków, którym synchronizowałem kiedyś i cały czas mi się zapowietrzał, pewnie jakaś nieszczelność na trójnikach, ale nie udało mi się tego dobrze uszczelnić. Może jest więcej roboty, ale wydaje mi się, że za pomocą jednego zrobiłbym to dokładniej, tylko czy tak będzie dobrze?
  2. Witam, wczoraj coś mi się stałą z moją Yamaszką. Na wolnych obrotach jest normalnie, podczas przyśpieszania zmienił się jej dźwięk. Wcześniej strzelała trochę z wydechu przy schodzeniu z wysokich obrotów, a teraz np. po wkręceniu na 4-5 tys i zamknięciu przepustnicy od razu strzela. Stało się to nagle, od tamtej pory wróciłem aby do domu (około 3 km), zgasiłem i z odpaleniem problemu nie było. Od czego to może być? Przy okazji pytanie czy można zsynchronizować 4 gaźniki za pomocą jednego wężyka? Najpierw podłączyć pod 1-2 króciec, ustawić, później 3-4 i na koniec 2-3. Będzie tak dobrze? Czy koniecznie potrzeba 4 wężyki i wszystkie na raz? Z góry dziękuję za pomoc :)
  3. Tylko jak to rozpoznać czy to olej czy nie? Nie będę teraz wykręcał świec, bo jeżdżę codziennie, a musiałbym poza odkręceniem owiewek wyciągnąć chłodnice. Z tym wytrzymam się do końca sezonu gdzie i tak w planach mam ustawienie luzów zaworowych.
  4. Witam, Yamaha FZR 600 3HE 1991 jak jest zimna, na ssaniu to pluje z wydechu olejem. Gdy silnik jest ciepły problemu już nie ma. Początkowo myślałem, że to złej jakości paliwo, ale dolewałem jakiegoś środka do usuwania wody i to raczej jest olej, bo nic nie pomogło. Przebieg motocykla to ponad 74 tysiące, ale z tego co wyczytałem to te silniki wyciągają dużo więcej. FZR'ka była sprawdzana na hamowni i różnica w mocy była nawet nie 10 koni. Oleju dolewam średnio 100 ml na 1000 km. Potrafi też puścić białą chmurę dymu ale tylko i wyłącznie przy schodzeniu z wysokich obrotów np. gdy się przeciągnie na pierwszym biegu do końca i zamknie przepustnicę. Jaka może być tego przyczyna? Z góry dziękuję za pomoc ;)
  5. Problem nadal występuje, ale ostatnio znalazłem przetarty kabel od kierunkowskazu i nie spaliło na razie, lecz nie wiem czy to było przyczyną, bo mało jeździłem od tamtej pory. Poza tym już dwukrotnie spaliło główny bezpiecznik (po spaleniu nie ma nic, świateł, motocykl gaśnie itd..). Gdzie szukać jakiejś przyczyny? Nie zauważyłem żadnej zależności kiedy się palą. Regulator napięcia raczej nie jest temu winny?
  6. Zamontowany był nawet za duży, bo powinien być 10W, a był 20W, myślę, że stopił się od tego zepsutego regulatora, a później może przez słabo oczyszczone gniazdo. Teraz wszystko wyczyściłem i zamontowałem taki jak powinien być, jeżeli znowu się spali to pewnie pokombinuje z tą żarówką.
  7. Witam, w ostatnim czasie już dwa razy spalił mi się bezpiecznik (o ile można to nazwać spaleniem, bo za pierwszym razem wyrywałem go w częściach z gniazda, bo tak był stopiony). W pudełku oznaczony jest jako SIGNAL, a po spaleniu nie działają kierunkowskazy, wszystkie kontrolki na liczniku, wskaźnik temperatury i obrotomierz zaniża obroty, a po wciśnięciu sprzęgła lub włączeniu kierunkowskazów wskazówka leci do 0 pomimo, że silnik nadal pracuje. Przed tym wymieniałem regulator napięcia, bo miałem za duże ładowanie, ale teraz jest już ok. Motocykl to Yamaha FZR 600 3HE. Ktoś może podsunie pomysł od czego tak się dzieje? Wymienić bezpiecznik nie problem, ale raczej bez powodu tak się nie palą.
  8. Kupiłem używany od Fazera, małe modyfikacje w kablach i ładowanie wróciło do normy :)
  9. Witam, ostatnio zrobiłem sobie gniazdo zapalniczki w schowku żeby ładować telefon. Dziś wystawiłem motocykl i akumulator był tak słaby, że nawet nie chciał odpalić. Odpaliłem z popychu i co się okazało ładowanie było 15-17V, Czyżby padł regulator napięcia? Od ładowarki samochodowej? Pytanie czy mogę założyć regulator od innego motocykla? Nowy kosztuje około 30 zł ale to pewnie jakiś chiński zamiennik? Warto to w ogóle kupować? Japoński grubo ponad 200zł. Taką samą używkę ciężko znaleźć ale czy nie można założyć używki od czegoś innego? Do regulatora dochodzą 3 białe kable i czerwony oraz oddzielna masa. Z góry dziękuję za pomoc :)
  10. Dokręcenia dźwigni tzn? Na wałku wychodzącym ze skrzyni jest dokręcona, a przy podnóżku faktycznie ma trochę luzu, ale jak to dokręcić?
  11. Witam, już dwukrotnie zdarzyła mi się taka sytuacja, że motocykl złapał luz przy zmianie biegów. Raz przydarzyło mi się to przy zmianie z 5 na 6, a dziś z 2 na 3. Po wrzuceniu biegu i puszczeniu sprzęgła jest luz. Nie pamiętam jak to było za pierwszym razem, ale dziś miałem dość wysokie obroty ~7-8 tys. i nie dało się wbić biegu ani w górę ani w dół, bo słychać było nieciekawy dźwięk ze skrzyni. Po chwili jazdy na tym luzie wrzuciłem bieg w górę i dalej przez resztę dnia było normalnie. Od czego tak się mogło stać? Początek czegoś niepokojącego czy raczej nie ma się czym przejmować? Motocykl to Yamaha Fzr 600, przebieg prawie 71 tys, ale do tej pory nic się ze skrzynią nie działo, dwójka też nie wyskakuje. Z góry dziękuję za pomoc :)
  12. Sprawę odpalenia mam za sobą, lecz pojawił się kolejny problem :D Zrobiłem sobie samemu wakuometr z wężyków i zapowietrza mi się olej w nich. Ktoś tak miał? Nie wiem od czego, czy jakiś olej nie dobry, czy może gdzieś nieszczelności szukać? Po wlaniu oleju do wężyków było ok, a po pierwszym odpaleniu olej poszedł do góry i jak opadł to co kawałek już było powietrze.
  13. Raczej nie dam rady wykręcić żeby sprawdzić.
  14. Nie chcę zakładać nowego tematu, więc napiszę tutaj. Wyczyściłem gaźniki i po założeniu przy próbie odpalenia motocykl łapie i od razu gaśnie. Próbowałem kilka razy i nie ma wolnych obrotów. (przy próbie dodania gazu też gaśnie). Wcześniej musiałem odpalać z lekkim odchyleniem manetki lub bez (po chwili gasła, lecz przy drugiej próbie zazwyczaj już chodziła) Śrubki od składu mieszanki wykręciłem o 2,5 obrotu. (Przed rozebraniem na dwóch gaźnikach było te 2,5, a na dwóch 1,5) Teraz pytanie czy bawić się najpierw tymi czterema śrubkami od składu mieszanki czy po prostu zwiększyć obroty? (Wcześniej po rozgrzaniu wolne obroty było ok i na razie tego w ogóle nie ruszałem).
  15. Już kupiłem, udało się znaleźć całe gaźniki na części. W serwisie tylko w zestawie z iglicą i cena ponad 200 zł :laugh:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...