BLACKY4 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 intuicyjnie zakupilem te zebatki,bo nie znalem nikogo,kto by doradzilz tym syfem kolo lancucha,nie jest tak zle,na wydechach tego nie widac,tylko na tylnej feldzeco jakis czas trzeba przetrzec ja troche i tylelancuch kupilem taki(tez nie pytajac nikogo)http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-GSXR1100K-N-50-530-MOD-KIT-89-93-DID-Gold-Heavy-Duty-X-Ring-Chain-/121069335806?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item1c304b74feco do smarowania,to najpierw uzywalem srodka w sprayu do smarowania lancuchowmam scottoiler Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borgir666 Opublikowano 8 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Po kilku dniach rozkminiania tematu i zerknięciu pod kapę pulleya jednak postanowiłem że pozostanę przy pasie.Pasek zamówiony (Gates) koszt ok 800 zeta. Zobaczę jak leży na szpulkach i w razie potrzeby dokupię tylny.Okazuje się że spory wpływ na zrywanie pasa ma luz łańcucha sprzęgłowego i skrzyni biegów.Zbyt duży luz - szarpanie przy zmianie obciążenia. Korzysta ktoś może z przyrządu tej firmy? http://allegro.pl/przyrzad-do-kontroli-naciagu-pasa-napedowego-motor-i3608877143.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Mam podobny,ale rzadko z niego korzystam.Parę razy naciągniesz i nie będziesz go potrzebował. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość starydziad Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Jako że mój pas otworzył sobie obieg i powiedział "pierlę nie robię", przyszedł czas na trudną decyzję: ryzykować kolejny pas na stare szpulki czy montować ciężki i brudny łańcuch?Moto: sportster 883 custom 2004 rok, przebieg ponad 64 000.Robił już ktoś takie cuda? Jeżeli tak to z chęcią poczytam.Dorzucę foto dużej szpulki, niech się ktoś kumaty wywnętrzni.Te szpulki jakoś strasznie zużyte jak na 60 tyś km, mam przejechane 25 tyś ale szpulki jak nowe :blink: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borgir666 Opublikowano 9 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Te szpulki jakoś strasznie zużyte jak na 60 tyś km, mam przejechane 25 tyś ale szpulki jak nowe :blink: . No to proponuje szybko nakulać pozostałe 40 tysi i wtedy porównamy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marnypopi$ Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 A zdradźcie mi jak domowym sposobem wyregulować odpowiednio naciąg pasa ? Może też mam źle naciągnięty i mi się zerwie niewiadomo gdzie i będę musiał wracać pekaesem. Chętnie sprawdzę czy mam dobrze Cytuj Rozwiązanie głodu i bezrobocia ....? Niech głodni zjedzą bezrobotnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Jeśli nie masz doświadczenia w sprawdzaniu naciągu to kup ten przyrząd pokazywany wcześniej.Nie jest drogi a sprawdzić będziesz mógł zawsze. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 domowym sposobem robi się nalewki i stawia bańki a do regulacji naciągu paska są odpowiednie narzędzia ogólnie dostępne w stanach i u nas na allegro też się pojawiają - wypada sobie zakupić i dbać o pas bo do tanich nie należy nie mówiąc już o kosztach szpulek Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek hd Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 wlasnie co do pasa.... dzis zerwalem juz drugi....to byl falcon . zaloylem dzis oryginal hd ....tamten bede reklamowal .. jak wygrzebie rachunek .... kurna .... :banghead: motor pchalem jakies 4 km ..........pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
americas Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 pas tylko OEM wyczyść dobrze pulleya i sprawdź naciąg i będzie git zobacz jeszcze czy pas idzie w osi , miałem takiego sprzęta na warsztacie że pas się zrywał okazało się, że kiedyś coś tam było i wahacz był walnięty - różne rzeczy się widzi i słyszy... oryginał powinien dać radę..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek hd Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 jest juz OEM zalozony... za sprzedaz takich pasow jak Falcon powinno sie karac smiercia. nie polecam kupna takich pasow..odnalazlem kwity na kupno i wyslalem juz meila w sprawie reklamacji..bede walczyl ....do konca ... ......... ale musze przyznac mam jzu traume po tym zdarzeniu ..zastanawiam sie powaznie nad lancuchem...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 Masz coś nie tak z wahaczem (może lekko przekoszony) . Zakładam ze przy naciaganiu użyłeś głowy, tzn ani total flak ani napiecie struny ;). Chyba ze masz pecha i kamien wszedł. Bo zerwać pas nawet przy pałowaniu, jak jest w miare naciągnięty, to sztuka - nie tak łatwo... skoro to juz drugi na Twoim koncie, to sprawdzilbym geometrie i pulleye, a nie ciagle wymieniał pasy... Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek hd Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 (edytowane) Masz coś nie tak z wahaczem (może lekko przekoszony) . Zakładam ze przy naciaganiu użyłeś głowy, tzn ani total flak ani napiecie struny ;). Chyba ze masz pecha i kamien wszedł. Bo zerwać pas nawet przy pałowaniu, jak jest w miare naciągnięty, to sztuka - nie tak łatwo... skoro to juz drugi na Twoim koncie, to sprawdzilbym geometrie i pulleye, a nie ciagle wymieniał pasy...wlasnie taki wniosek sie moze nasuwac..jak sprawdzic geometrie ??? co do pulley co dyskwaifikuje je?...naciagnalem ok ..tak to juz drugi ....dla mnie jest to zagadka... pokazane zdjecia oddaje zuzycie po jakis 8 tys Edytowane 12 Czerwca 2014 przez marek hd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
americas Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 ten pas widać, że słaby na drugim zdjęciu jest przeciągnięty i rozwarstwia się guma, ale do tematu... zużyte pulleye mają wyślizgane rowki, wżery, są nierówne ale to od tego od razu pas nie pęka geometrię możesz na początek sprawdzić w garażu, podnieś moto zdejmij zacisk hamulcowy żeby nie było oporu na kole i na luzie obracaj kołem poczyjesz że jak nie w osi to pas zachacza o krawędzie pulleya,drugi sposób do pulleya przykładasz coś prostego-płaskownik i zobaczysz jak dochodzi do drugiego czy równo czy odstaje czy wchodzi na oś drugiego pomiar dokładniejszy to laserem , możesz użyć narzędzia pomiarowego - z budowlanki ustawić w osi pulleya i laser pokaże jak idzie linia możesz mieć też przekoszony pulley - ale to moto by musiało być po dobrym strzale jak chcesz sprawdzić pulleya to ściągnij i daj do tokarza on sprawdzi jego bicie jak ma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 [...] drugi sposób do pulleya przykładasz coś prostego-płaskownik i zobaczysz jak dochodzi do drugiego czy równo czy odstaje czy wchodzi na oś drugiego pomiar dokładniejszy to laserem , możesz użyć narzędzia pomiarowego - z budowlanki ustawić w osi pulleya i laser pokaże jak idzie linia jak chcesz sprawdzić pulleya to ściągnij i daj do tokarza on sprawdzi jego bicie jak ma... Hm... tak sprawdzamy łańcuch, nie pas... Tokarz nie jest potrzebny do tej kontoli, ani tokarka...Eh... Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.