Skocz do zawartości

Marnypopi$

Forumowicze
  • Postów

    387
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Marnypopi$

  • Urodziny 07/16/1972

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zelów

Osobiste

  • Motocykl
    HD V-Rod Anniversary Ed.
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

1647 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Marnypopi$

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta (17/46)

0

Reputacja

  1. Witam Może będzie ktoś zainteresowany - oddam ( sprzedam ) w dobre ręce https://www.otomoto.pl/oferta/harley-davidson-v-rod-anniversary-edition-ID6BT7Es.html Pozdrawiam
  2. Chodzi o zapis w instrukcji - podają tam wyraźnie że 2003 Vrod ma mieć olej o specyfikacji API CF,CG, CF-4 - tego Motul nie ma, a ma to Amsoil, SYN3 i oleje do silników Diesla.
  3. Odświeżam temat oleju , po rozmowie dzisiejszej z mechanikiem. Przestraszył mnie że V-Rod ma specyficzne sprzęgło i użycie innego oleju niż np SYN3 lub zwykły mineralny olej ze specyfikacją pasującą do silinków diesla załatwia powoli okładziny sprzęgła - jak on to określił rozpuszcza je. Olej dla silnika OK ale dla sprzęgła do dupy No i teraz pytanko do znawców tematu - co miał na myśli ten człowiek. czy naprawdę lejąc Motul 7100 20W50 rozpieprzę sprzęgło ? Jeżdżę na nim 4 sezon - po 2 000 km / sezon - na razie nie widzę oznak braku sprzęgła - ale może gość mial rację - prowadzi serwis m.in V-Rodów. Co o tym sądzicie. Proszę o info
  4. Łysy wiedziałem że to Ty - nick możesz zmienić ale stylu nie zmienisz . Witaj. Forum VTX umarło - Mareczek je zabił ;-(
  5. Ja mam swojego od 4 lat , wcześn iej miałem VTX 1800. Nie ma z nimi żadnych najmniejszych problemów. Nie ma silnika 1000 ccm w Vrodach co do mocy to różnice są znimome - mój 1130 ccm ma jakieś 105 Nm momentu a ten 1250 ma 111 Nm różnica znikoma zważywszy że 1250 jest cięższy od 1130 o jakieś 20 kg. Szerokie koła etc ważą ;-) Moc 1130 ma 117 KM a 1250 ma 125 KM Zresztą tutaj masz fajny artykuł http://www.motocykl-online.pl/testy/Harley-Davidson-V-Rod,3489,1
  6. Mam Vroda z 2003 roku - silnik 1130 ccm - nie ma litrowych Vrodów naimniejszy to 1130 ccm, potem po 2006 roku jest 1250 - ale budowa i moce nie mają dużej różnicy. Ten po 2006 ma większy zbiornik, ten mój ma mniejszy chyba o 3 litry. Spalanie 6 litrów przy obu musisz liczyć. Często jeżdżę ze szwagrem on ma NightRoda z 2008 roku. Spalanie jest podobne. Z różnic to na pewno tylne koła - w moim jest opona 200 mm ( rocznik 2003) , a w NightRodzie 240 seryjnie - szwagier wcisnął 260 mm. Stacyjka w starszych 1130 ccm jest pod dupą, w nowszych 1250 jest z przodu. W silniku większych różnic nie widać.
  7. Nie nie - na pewno się za to nie wezmę. Za dużo grzebania i rozkręcania. jeszcze pogubię śrubki albo mi po złożeniu kupa części zostanie. Nie ma mowy - zapytałem z ciekawości bo w ursusie to wiem ja się reguluje zawory - tu mnie zainteresowały płytki. Ciekawa sprawa. Czyli rozbierasz silnik - mierzysz luzy i zamawiasz płytki - trochę skomplikowane - w ursusie prościej - oszczędność jest na płytkach.
  8. Ja pytam tylko z ciekawości - zawsze używałem szczelinomierza - zdziwiło mnie że trzeba mieć jakieś płytki. OK - jak będę miał regulację to pojadę do serwisu do Łodzi. Na razie mam 9000 km ;-) A - zajarzyłem - nie ma regulacji nakrętką tylko poprzez kasowanie luzu płytką.
  9. Po co do regulacji zaworów kupować płytki ? Po co są te płytki ?
  10. No i wyregulowałeś te zawory ? podziel się wrażeniami ;-)
  11. A ja tak sobie dziś po bimberku pomyślałem że najlepszy będzie dla niego Yamaha Warior ewentualnieSuzuki VZR 1800 - ma w nich wszystko - osiągi, chrom w jednym - a i motoy mocarnie wielkie. Fajne koło ma VZR z tyłu - laczek 280 robi wrażenie. popatrz sobie na nie. Te które bierze pod uwagę czyli Vn2000 czy Yamaha XV 1900 - maja dziwne koło z przodu - tak jakby po zderzeniu ze ścianą - koło jest prawie pod dupą kierowcy ;-)
  12. A zdradźcie mi jak domowym sposobem wyregulować odpowiednio naciąg pasa ? Może też mam źle naciągnięty i mi się zerwie niewiadomo gdzie i będę musiał wracać pekaesem. Chętnie sprawdzę czy mam dobrze
  13. qurim - do zamknięcia temat i skasować możesz - jest olej pod osłoną - musiałem zlać i potem wlać Dzięki
  14. Koledzy Pytanie Vrod i osłona boczna chromowana silnika ta od strony alternatora. Pytanie jak ją ściągnę do wymiany ( chcę założyć nową ) to olej mi spod niej wyleci czy jest sucho ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...