Skocz do zawartości

borgir666

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O borgir666

  • Urodziny 01/16/1975

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Osobiste

  • Motocykl
    H-Devilson XL Custom
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    9559389
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia borgir666

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Kupię spód puszki filtra powietrza do sporta na gaźniku, rok 04-06, dokładnie jak na załączonym obrazku zawiniętym z neta. Nr części 29367-04. Jak ktoś ma śruby odmy i dużą gumową uszczelkę pod pokrywę filtra to też przytulę.
  2. No to proponuje szybko nakulać pozostałe 40 tysi i wtedy porównamy ;)
  3. Po kilku dniach rozkminiania tematu i zerknięciu pod kapę pulleya jednak postanowiłem że pozostanę przy pasie. Pasek zamówiony (Gates) koszt ok 800 zeta. Zobaczę jak leży na szpulkach i w razie potrzeby dokupię tylny. Okazuje się że spory wpływ na zrywanie pasa ma luz łańcucha sprzęgłowego i skrzyni biegów.Zbyt duży luz - szarpanie przy zmianie obciążenia. Korzysta ktoś może z przyrządu tej firmy? http://allegro.pl/przyrzad-do-kontroli-naciagu-pasa-napedowego-motor-i3608877143.html
  4. Ile było sportsterów wśród tych trzech sprzętów? Większe hadeki bardziej miękko oddają moc, a sportsterowe monobloki nie bez przyczyny dostały ksywkę "szarpacze". Rozumiem że masz sporta 1200, skoro zmieniłeś koło na alu. Łańcuch założyłeś VX czy mocniejszy? Nasuwa się pytanie czy mały i duży sport ma te same zębatki. Skąd wykminiłeś jakie tryby zamówić? Jak narazie to ludzie handlujący tajlami do HD nie wiedzą za bardzo jak to ugryźć. Większość bazuje na katalogach producentów zębatek, a tam sporty kończą się w latach 90. Ogólnie sportstery są traktowane marginalnie przez ludzi którzy od lat siedzą w temacie HD i duże evo czy tc rozbierają i składają z zamkniętymi oczami. Jak masz namiar na jakąs solucje to będę dźwięczny ;) Zapodaj może jakieś foto które ukazuje jakie spustoszenie (syf) robi "mokry" napęd. Najgorsze jest to że napęd jest po stronie wydechów. Ja mam puste fify 60mm które pewnie bedą dziarsko skwierczały jak dostaną smaru :D Słyszałem że smar marki S100 jest niezły. Podobno jest cienkowarstwowy, na bazie kewlaru i szybko odparowuje, więc nie ma czym rzucać na boki.
  5. W jakim klamocie? Jak sportster to dawaj więcej szczegółów. Słyszałem że sporty lubią sobie bez wyraźnego powodu zmielić jakiś drogi pasek. Znajomy który grzebie w hadecjach robił kiedyś dużego sporta i ten skurczybyk załatwił w bardzo krótkim czasie 3 paski, a szpulki w porównaniu z moją były wzorowe. Właściciel poddał się po 3 pasku i zażyczył sobie łańcuch. To moje pierwsze moto ze "szmacianym" napędem i troszkę słabo teraz z komfortem psychicznym po tej zrywce. Lubię jak moje żelazo jest gotowe na spontaniczny rajd niewiadomo gdzie bez stresa czy wrócę na kołach czy pekaesem ;) Zwłaszcza że z reguły latam sam, i nierzadko jadąc się przejechać "za miasto", nagle robię postój w czechach na smażony syrrr :D W sumie jakiś D.I.D z serii gold nawet ładnie by pasił pod kolor żelastwa.
  6. Jako że mój pas otworzył sobie obieg i powiedział "pierlę nie robię", przyszedł czas na trudną decyzję: ryzykować kolejny pas na stare szpulki czy montować ciężki i brudny łańcuch? Moto: sportster 883 custom 2004 rok, przebieg ponad 64 000. Robił już ktoś takie cuda? Jeżeli tak to z chęcią poczytam. Dorzucę foto dużej szpulki, niech się ktoś kumaty wywnętrzni.
  7. Pas napędowy? Czy to ten element który został mi na chodniku pod motocyklem w środę rano? :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...