Skocz do zawartości

BLACKY4

H-D
  • Postów

    274
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O BLACKY4

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    wolnosc,motocykle,heavy metal i wiele innych
  • Skąd
    PL

Osobiste

  • Motocykl
    HD i inne
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia BLACKY4

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

1

Reputacja

  1. cześć jeżeli chciałbyś się dowiedzieć czegoś więcej o motocyklach BMW,to radzę zarejestrować się na forum BMW,znajdziesz tam wiedzę kompletną na temat tego typu modeli,są tam dobrzy fachowcy,którzy znają temat,sam jestem posiadaczem modelu K100 i korzystam z tego forum gdy jestem w potrzebie,polecam http://forum.bmw-klub-motocykle.pl/index.php
  2. jesteś pewien,że chodzi o gaznik w tym przypadku ? może to sprawa jakiegoś czujnika,na przykład pochylenia motocykla lub wyłącznika w stopce bocznej ?
  3. zadzwoń,spytaj https://allegrolokalnie.pl/oferta/skrzynia-biegow-honda-cr-f-crf-125-250-450
  4. Dziękuję za odpowiedz Adamie,motocykl został naprawiony przeze mnie,sprzedałem go kumplowi,który już nakręcił od tamtego czasu kilka tyś. kilometrów i chodzi w dalszym ciągu bez zarzutów. Zlokalizowałem problem wtedy,mianowicie,ten wąż od cieńszego króća z drugiego zdjęcia podłączyłem za pierwszym razem do króćca o podobnej średnicy,który znajdował się w obudowie filtra powietrza,w tej wersji silnik kręcił do 5000 obrotów i nic więcej,gdy w końcu po wielu różnych próbach przyszło mi na myśl,aby go odłączyć od tego,to okazało się strzałem w 10tkę,silnik zaczął pracować normalnie i tak jest do dziś,ten króciec w obudowie filtra powietrza zaślepiłem,a na koniec tego węża założyłem na wszelki wypadek mały uniwrsalny filterek podobny do tego https://www.ebay.co.uk/itm/Practical-Car-Motorcycle-Modified-Air-Filter-Small-Mushroom-Head-Air-Filter-Y2/153870808594?hash=item23d36a3612:g:qIkAAOSwxv1ebCam Problem polega na tym,że ja w dalszym ciągu tak naprawdę nie wiem jaką rolę spełnia ten wąż,czy na przykład,gdy silnik zaczyna przekraczać te 5000 tys. obrotów,to wzrasta ciśnienie w tych gaznikach i wtedy nadmiar uchodzi tym wężem, czy może coś innego,dlatego zadałem to pytanie na forum,bo naprawiłem ,ale nie znam konkretnej przyczyny tego problemu ?
  5. czy ktoś z Was wie jakie zadanie spełniają te króćce pod węże w kolorze ciemnym z drugiego zdjęcia, bo na pierwszym zdjęciu,o ile pamiętam to jest króciec dolotowy paliwa ? Na końcu węża ,który osadzony jest na tym najgrubszym króćcu znajduje się gąbkowy filterek. pozdrawiam image;s=1000x7008888888888888888888888888888888.webp image;s=1000x7009999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999.webp
  6. może na tej stronie,ten facet naprawia takie rzeczy https://www.olx.pl/oferta/harley-diagnostyka-alarm-komplet-modul-hfsm-tssm-bcm-pilot-fob-hd-CID5-IDkwKWS.html#7eae6f44be;promoted
  7. normalnie, membrana jest w kraniku w tym modelu,ale u mnie została wyjęta wcześniej
  8. mam ten motocykl od dobrych kilku lat,jako taki rezerwowy,w sumie zrobiłem na nim kiedyś może z 300 km,parę lat stał,no i teraz podjąłem decyzję,aby go sprzedać raczej nie było wcześniej takich problemów(nie jestem pewien na 100%),tylko że teraz po tym długim postoju zmieniłem gażniki(miałem drugi komplet),bo na tych starych w ogóle nie chciał palić,potem je wyczyściłem i działają poprawnie teraz też,ale problem pozostaje,bez względu na to które są w danym momencie włożone w miedzyczasie zmieniłem alternator i akumulator na nowy i to by było na tyle czytałem o tych zdławionych wersjach,ale u mnie nie ma ograniczników w króćcach,dysze mają srednice,takie jak podaje serwisówka
  9. dzisiaj sprawdziłem filtry,wszystko wygląda dobrze, podmieniłem gazniki na inne,niestety nic to nie zmieniło,dalej pozostaje ten sam problem nawet na innych gaznikach,zastanawiam się nad wymianą modułu ?
  10. cześć mam problem z moją hondą cb500 z 2001r.,mianowicie,motocykl zapala na dotyk ,trzyma wolne obroty,wkręca się na obroty płynnie,ale tylko do 5-6 tys.,potem zaczyna przerywać, tak dzieje się na każdym biegu,jadąc na ostatnim biegu osiąga prędkość 100 km/h,potem zaczyna przerywać, myłem gażniki w myjce ultradżwiękowej,ustawiłem je według manuala,zmieniałem świece i nic,cały czas tak samo ?
  11. zakupiłem tester diagnostyczny,podłączyłem i pokazuje mi błąd sub-throttle sensor
  12. cześć problem z kawasaki er6 z 2010r,przebieg 16000 mil podczas jazdy ,powyżej 4000 obrotów,przy nagłym zmniejszeniu gazu zapala się czerwona kontrolka Fl i po chwili znika na postoju to samo,gdy wkręcam silnik na obroty 4000 i więcej,nagle zmniejszam gaz,zapala się ta kontrolka Fl i po chwili gaśnie niestety,nie wiem co złego się dzieje,może ktoś z Was miał już podobny problem ? pozdrawiam
  13. miałem kiedyś podobny problem w kawasaki i okazało sie,że trzeba było wymienic korek chłodnicy na nowy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...