fv Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Tak psioczyłem że Bandit za cieżki na miasto i że ogólnie chcę lekkie moto. Niniejszym odszczekuję. Przejechałem się w korku Kawasaki Z750 i od razu mnie zachwycił. Może nie jest to wzór poręczności ale znakomicie sobie radzi w korku i jeździ się nim łatwiej niż np. takim GS 500. Jestem zachwycony i tym bardziej mi głupio, że się mądrzyłem. Mały Zet prowadzi się wzorowo gdy jedzie się nim powoli. Nie chwieje się, w miarę szybko skręca i ogólnie wymiata. Jeśli mały Bandit jest do niego podobny w prowadzeniu, to jest super. Wyobrażałem sobie ciężką masę z perspektywy źle wyważonego motocykla o wąskich oponach i bardzo miękkim zawieszeniu. Taki cieższy GS 500 byłby nie do zniesienia. Podobnie sprawa ma się z hamulcami. Zet ma zachwycającą skuteczność i dozowalność i z całą pewnością hamuje znacznie mocniej i pewniej niż GS 500. Morał: spróbuj zanim zaczniesz krytykować. PS: dla pewności sprawdzę jeszcze nowego Horneta, ale chyba jednak Z750. Obejrzałem sobie Ducati 696 i stwierdziłem, że lans byłby świetny ale nie ma gdzie zabrać kanapek do pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelig Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Słuszność tezy o niestosowności na terenie zakorkowanym dużej masy, zależy od definicji tejże masy. (Bardzo chciałbym aby było inaczej, ale) taki K 1200 LT, jest w mieście mniej zwinny niż średnich rozmiarów SUV, nawet jezeli jak na swoje gabaryty poręczność ma wprost wzorową. Tęsknię wtedy do R 1100 GS - też nielekkiego, ale przecież bardzo zwinnego i to wbrew jego wdzięcznie wystającym garom. Zelig. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
helmet Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 (edytowane) czekaj, czekaj - a gdzie ty chcesz w zecie wozić kanapki? w moim to ewentualnie jakiś naleśnik się mieści pod kanapę - a i to nie zrolowany. Edytowane 10 Czerwca 2008 przez helmet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frem Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 tak sobie myślę, że "czucie, że moto waży" odnosi się raczej tylko do sytuacji gdy nie jest w ruchu, bo gdy już ruszy "cała waga" znika :) Takie mialem poczucie przy pierwszych jazdach swoją xj 600 220 kg (około) a teraz nie czuje tej masy nic a nic :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 tak sobie myślę, że "czucie, że moto waży" odnosi się raczej tylko do sytuacji gdy nie jest w ruchu, bo gdy już ruszy "cała waga" znika :icon_razz: oj, bynajmniej nie znika... jakoś nie chce :) jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frem Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 oj, bynajmniej nie znika... jakoś nie chce :) jsz Ok, fizycznie moto waży dalej tyle samo co ważyło, ale dla jeźdzca "staje się lekkie i poręczne" i wiesz o co mi chodzi :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fv Opublikowano 10 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 czekaj, czekaj - a gdzie ty chcesz w zecie wozić kanapki? w moim to ewentualnie jakiś naleśnik się mieści pod kanapę - a i to nie zrolowany.Zet ma metalowy bak i można do niego przyczepić tankbag. Do zeta przewidziany jest również zestaw montażowy kufrów bocznych i top-case (Givi/FiveStars). Ducati Monster ma bak plastikowy co wiąże się z koniecznością zakrycia baku skórzanym ochraniaczem z mocowaniem tankbagu. Oczywiście marki $$Ducati$$ (900zł zestaw). W najgorszym razie można pod siatką na tylnym siedzeniu, bo są haczyki. Tak, w Ducati 696 nie ma nawet haczyków do siatki. Słuszność tezy o niestosowności na terenie zakorkowanym dużej masy, zależy od definicji tejże masy. Mój błąd polegał na tym że:a) myślałem że GS 500 waży 170kg, tymczasem waży 193kg zalanyb) myślałem że Suzuki Bandit 600/650 ze swoimi 230kg to bardzo cieżkie moto, tymczasem litry ważą często 250 (zalane) a są i cieższe motocykle (i to nie cruiseroczopery)c) oceniałem masę motocykla tak jakby były takie same jak mój GS 500 ale więcej ważyły - czymś takim to rzeczywiście nie dałoby się jeździć. Generalnie im twardsza i lepsza zawiecha, lepsze hamulce i niższy środek cieżkości tym masa mniej przeszkodzi. Miękkie a wysokie moto z jedną tarczą i masą ok 240kg mogłoby sprawić spore problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerb Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Przeciez w Zetach jest duzo miejsca pod siedzeniem pasazera, u mnie zmiescily sie rekawiczki robocze, maly spray do smarowania lancucha, 2 szmatki, maly spray do mycia szyby w kasku, duzy spray do naprawy przebitych opon, blokada z szyfrem do mocowania kasku, i masa drobnych pierdół. No i do tego zestaw firmowych narzedzi wcale nie taki maly ale ma oddzielna przegrodke. Pewnie jeszcze bym cos tam upchnal. Cytuj http://www.bikepics.com/members/cerb/ - moja stajnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 (edytowane) b) myślałem że Suzuki Bandit 600/650 ze swoimi 230kg to bardzo cieżkie moto, tymczasem litry ważą często 250 (zalane) a są i cieższe motocykle (i to nie cruiseroczopery)c) oceniałem masę motocykla tak jakby były takie same jak mój GS 500 ale więcej ważyły - czymś takim to rzeczywiście nie dałoby się jeździć. b - zalezy jakie , sa takie litry co maja 180 zalane.... c - przesadzasz :biggrin: Edytowane 11 Czerwca 2008 przez RaY Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 (edytowane) Podobnie sprawa ma się z hamulcami. Zet ma zachwycającą skuteczność i dozowalność i z całą pewnością hamuje znacznie mocniej i pewniej niż GS 500.Moze po przesiadce z GS hamulce wydaja sie zachwycajace. Jednak w porownaniu do konkurencji wypadaja tak se :icon_twisted: b - zalezy jakie , sa takie litry co maja 180 zalane.... Albo mowisz o torówkach, albo ci sie cos popierdolilo :icon_question: Edytowane 11 Czerwca 2008 przez zajc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 oj zajc czepiasz sie:) Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 b - zalezy jakie , sa takie litry co maja 180 zalane....jakie ? Desmosedici ?Nowy Blady zalany bodajże 200kg więc nie wiem który to tysionc wazy zalany 180kg. I widzisz, tak jak ci pisałem w innym temacie, wszystko zależy od rozłożenia masy nie od suchych faktów na papierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
helmet Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Zet ma metalowy bak i można do niego przyczepić tankbag fakt - sam używamDo zeta przewidziany jest również zestaw montażowy kufrów bocznych i top-case o ile wiem to do wczesniejszych roczników. mogę się mylić, bo nie rozpoznawałem tematu - wyszedłem z założenia, że nie chcę psuć linii stelażami i kuframi (takie moje widzimisię). Przeciez w Zetach jest duzo miejsca pod siedzeniem pasazera hehe, jak się kiedyś spotkamy to ci pokażę co się mieści pod kanapą małego zeta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 b - zalezy jakie , sa takie litry co maja 180 zalane.... Kompromitacji ciag dalszy :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojiro Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 A kto wie jak sie sprawdza Inazuma w miescie? Bo chyba sie nie myle, klasyfikujac to moto jako "ciezkie" ? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.