thunderbolt Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Witam. Minarelli AM6 50ccm.Kupilem z takimi objawami:Dobrze zapala i dobrze chodzi na wolnych obrotach. Natomiast przy wkrecaniu na obroty strasznie muli. Jak go na postoju pokrece przez pare sekund na max obrotach(obrotoierz pokazuje 9600) to zaczyna pracowac równiej(dosc mocno przy tym dymi). Wtedy moge normalnie przejechac kilkadziesiat metrów i potem znów zaczyna się dławic. Wymienione zostało: Swieca, moduł zapl., fajka,uszczelniacze na wale. Gaznik czyszczony dwukrotnie. filtr powietrza tez czysty.Wydech wyczyszczony i przeplukany. Sprezanie wynosi 8 bar. Wymienilem rowniez na swieze benzynę ,olej i chlodziwo.No i olej w skrzyni(ale to bez znaczenia).Krociec ssący sprawdzony-nie ma pekniec. (Wszystkie wymienione czesci byly markowe i dedykowane.) Juz nie mam pojecia co dalej robic.Mogę zamowic oczywiscie komplet cyl +tłok.Tylko czy ktos mnie zapewni ze poprawa sprezania do 10 zniweluje te objawy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 gaznik dobrze ustawiony? ssanie sie wylacza? świeca odpowiednia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolo_rn Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Wygląda na walnięty simmer na wale (może źle wymieniony). Sprężanie też już nienajlepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thunderbolt Opublikowano 6 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Swieca wlasciwa.Nawet juz druga nowa , bo myslalem ze moze wada fabryczna. Ssanie sie wylacza(ciegno przy lewej manetce).Tzn zapalic zimnego musze na ssaniu.Inaczej nie zapali. POtem jak cieply to normalnie od kopa i bez ssania.Jak podciagne ssanie na wolnych obrotach przy cieplym silniku to zgasnie. Simmering chyba nie jest zle wymieniony.Zalozony dobra stroną Na filmie olejowym. Licuje po wcisnieciu z powierzchnia silnika(karteru)Zreszta przed wymiana simmeringa byly te same objawy. Ustawien gaznika juz probowalem przeroznych (wliczając polozenie iglicy).Bylo tylko gorzej:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Symek Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Jeżeli objawy zgadzają sie z opisanymi przeze mnie w tym temacieklik to będzie to wydech, a dokładniej grucha(dyfuzor) w środku koroduje sypie sie i zatyka tłumik. rozw- rozciąć wywalić wszystko ze środka i jeździć ciesząc się nowym bardziej metalicznym dźwiękiem silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thunderbolt Opublikowano 7 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Probowalem bez wydechu.To samo :icon_mrgreen: Przegonilem teraz troche moto i jest troche lepiej (moze jeszcze bylo do spalenia troche mieszanki sprzed wymiany simeringów).Ale nadal nie jest jak powinno.Jak juz zlapie ciąg a manetka odkrecona jest na max to jedzie jak marzenie. Ale jak tylko zwolnie i zredukuje to znowu szarpanie i dławienie .Az osiagnie wysokie obroty i znów zaczyna ciagnac. Dalej dosc mocno kopci. Wiec moze dozownik bierze za duzo oleju?Podpowiedzcie jak powinienem ustawic dozownik oliwy? Teraz juz wkrecilem linke do oporu. Dalej kopci.Ale moze powinna byc wykrecana zeby zmniejszyc wyplyw oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 właśnie chciałem sie zapytać czy przypadkiem nie robisz sam mieszanki i nie lejesz za dużo oleju. było by to wyjaśnienie że nie spala za dużej ilości oleju i dymi...zazwyczaj wycieka też olej z tłumika i wali na wahacz.....no ale jak masz dozownik to teoreycznie jest to mozliwe ale chyba nic w nim nie ruszaeś wiec to troche dziwne. zresztą jak by brał zbyt dużo oleju to byś to zauważył w puszcze od oleju i to by było raczej mulenie niż przerywanie. jazda bez całego ukłądu wydechowego nie ma sensu i tak nie sprawdzisz bo wtedy moto w ogóle nie chce jechać i sie dławi wiec jeszcze gorzej. jeszcze co do tego dozownika. można na chwile odłączyć kabel idący do dozownika i jeden bak ztobić samemu w mieszance 1:50. mówisz że przegoniłeś moto i sie poprawiło. być może jakiś nagar gdzieś tkwi i trzeba go przepalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aprilia rx 50 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 mam to samo.. tez mam wszystko tylko nie wiem co z tym tłumikiem... To moze pomoc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Mur beton gaźnik do regulacji. ale fachowej:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aprilia rx 50 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 ale ten gaznik nie ma regulacji... Tylko wolne obroty... NIC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 dt mialy fabryczna wade - palily sie cewki od zaplonu pod magnetem i byl podobny objaw, jaka masz dysze glowna w gazniku ? silnik standard czy cos wymieniane ? jak nie pomoze regulacja gaznika, to pozycz od kogos zaplon z am6 i zobaczy czy problem ustanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 dla mnie to ona sie czymś zalewa nie wiem pewnie olejem do mieszanki albo benzyną (normalny objaw jak już ma obroty to rakieta a jak sie nie wkręci to nie ciągnie ) dozownik im mniej sie rusza dźwigienka od dozwownika po pociągnięciu gazu tym mniej oleju dostaje .......... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Mie jestem pewien, ale jeżeli masz dozownik oleju, to powinna być śrubka wolnych obrotów, i oleju. Zobacz czy nie masz za dużej dyszy, też tak miałem, i nie było za ciekawie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 (edytowane) Jachu, chyba nie wiesz na czym polega wytwarzanie mieszanki w gaźniku. To mieszanie w odpowiedniej proporcji paliwa z powietrzem. Przy gaźniku nie reguluje się ilości dostarczanego oleju, od tego jest regulacja na lince, dochodzącej do dozownika.Pozatym przy gaźniku musi być śrubka do regulacji dawki powietrza.Spróbuj obliżyć iglicę. Edytowane 11 Czerwca 2008 przez wicek15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 zapewne on mówi o gaźniku SHA 14mm w którym nie ma ani regulacji skłąu mieszanki aninie można obniżyć iglicy. Jst to gaźnik do seryjniaka i ma praktycznie tylko jedno ustawienie. zobacz jaka jest wnim dysza bo każda inna niż zalecana poprostu sprawia że silnik nie równo pracuje bo o jak ma pracować dobrze skoro nie można pod tą dysze podregulować skaldu mieszanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.