Skocz do zawartości

thunderbolt

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O thunderbolt

  • Urodziny 02/23/1968

Osobiste

  • Motocykl
    yamaha dt50 SM
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    podkarpackie

Osiągnięcia thunderbolt

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Probowalem bez wydechu.To samo :icon_mrgreen: Przegonilem teraz troche moto i jest troche lepiej (moze jeszcze bylo do spalenia troche mieszanki sprzed wymiany simeringów).Ale nadal nie jest jak powinno.Jak juz zlapie ciąg a manetka odkrecona jest na max to jedzie jak marzenie. Ale jak tylko zwolnie i zredukuje to znowu szarpanie i dławienie .Az osiagnie wysokie obroty i znów zaczyna ciagnac. Dalej dosc mocno kopci. Wiec moze dozownik bierze za duzo oleju?Podpowiedzcie jak powinienem ustawic dozownik oliwy? Teraz juz wkrecilem linke do oporu. Dalej kopci.Ale moze powinna byc wykrecana zeby zmniejszyc wyplyw oleju?
  2. Swieca wlasciwa.Nawet juz druga nowa , bo myslalem ze moze wada fabryczna. Ssanie sie wylacza(ciegno przy lewej manetce).Tzn zapalic zimnego musze na ssaniu.Inaczej nie zapali. POtem jak cieply to normalnie od kopa i bez ssania.Jak podciagne ssanie na wolnych obrotach przy cieplym silniku to zgasnie. Simmering chyba nie jest zle wymieniony.Zalozony dobra stroną Na filmie olejowym. Licuje po wcisnieciu z powierzchnia silnika(karteru)Zreszta przed wymiana simmeringa byly te same objawy. Ustawien gaznika juz probowalem przeroznych (wliczając polozenie iglicy).Bylo tylko gorzej:)
  3. Witam. Minarelli AM6 50ccm.Kupilem z takimi objawami:Dobrze zapala i dobrze chodzi na wolnych obrotach. Natomiast przy wkrecaniu na obroty strasznie muli. Jak go na postoju pokrece przez pare sekund na max obrotach(obrotoierz pokazuje 9600) to zaczyna pracowac równiej(dosc mocno przy tym dymi). Wtedy moge normalnie przejechac kilkadziesiat metrów i potem znów zaczyna się dławic. Wymienione zostało: Swieca, moduł zapl., fajka,uszczelniacze na wale. Gaznik czyszczony dwukrotnie. filtr powietrza tez czysty.Wydech wyczyszczony i przeplukany. Sprezanie wynosi 8 bar. Wymienilem rowniez na swieze benzynę ,olej i chlodziwo.No i olej w skrzyni(ale to bez znaczenia).Krociec ssący sprawdzony-nie ma pekniec. (Wszystkie wymienione czesci byly markowe i dedykowane.) Juz nie mam pojecia co dalej robic.Mogę zamowic oczywiscie komplet cyl +tłok.Tylko czy ktos mnie zapewni ze poprawa sprezania do 10 zniweluje te objawy??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...