Bandit22 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 To teraz trochę pochwalę swoją BMkę po wcześniejszych perturbacjach o których pisałem wcześniej nawinąłem w ten weekend 1800/2000km bez żadnych przygód i awarii, w burzy oj było ich trochę, w słońcu (30 stopni dawało ostro), w terenie (parę odcinków Bieszczadzkich) na autostradzie bez żadnych grymasów tak jak powinno być!!! Wrocław-Cisna/Dołżyca-Lublin-Wrocław. Moto odzyskało zaufanie troszkę nienadwyrężone wcześniejszymi grymasami :P ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 hehe, u mnie ostatnio nie wiem dlaczego poluzowala sie sruba trzymajaca gorna polke-mostek (chodzi o srube centralna ktora jest w lozysku i przykrecona do ramy). Po wpakowaniu moto do garazu cos sie dziwnie kierownica ruszala :icon_mrgreen: To zrób jak ja.JA swojego nie patroszyłem tylko zdemontowałem i leży sobie i czeka na lepsze czasy nie tknięty a do dłubania kupiłem cały tłumik od erki za 100pln od gościa który już wszystko sprzedał i tylko ten tłumik mu został więc mu na cenie nie zależało a i GS i R tłumiki mają identyczne ,uzbrój się w cierpliwość obserwuj ałkcje i gazety a napewno kupisz sobie coś w dobrej cenie do podłubania i pamiętaj o jednym że cały tłumik jest z kwasówki więc do tego potrzebujesz troszke inne narzędzia ale przynajmniej jest to kwasówka dobrej jakości i fajnie się ją spawa nawet elektrodami 2mm tyle że specjalnymi do kwasówki INOX Edzio masz w swoim sonde L ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Odcinek od głowic do katalizatora pozostawiłem bez zmian,a tłumik który kupiłem był identyczny z gwintem pod sondę ,więc sondę wkręciłem w ten przerobiony nic nie zmieniając.Po wszystkim podłączyłem się pod przewód sygnałowy sondy lambda voltomierzem z bargrafem w celu sprawdzenia prawidłowości działania sondy na niskich i na wysokich obrotach i wszystko nie odbiega od normy,a motocykl może nawet zaczoł troszke mniej palić . Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 No jezeli dziala bez problemu - przeplyw spalin nie jest zbyt szybki w porownaniu z reakcja sondy to OK.To ile Ci pali teraz i palila wczesniej ? Podlaczales moze maszyne pod analizator spalin ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Analizatora nie podłączałem stwierdziłem że nie muszę ,wylot spalin nie jest osmolony sadzami więc jest wszystko ok.A apetyt jak toczę się poniżej 100 to poniżej 4l/100km a w trasie we dwoje z kuferkami i przy 120-130km/h to około 4,5-4,7l/100km ,teraz nie muszę go cisnąć bo po wywaleniu katalizatora lepiej się zbiera. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekr998 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 A co możecie powiedzieć o f 650, właśnie przymoierzam się do zakupu koledzy pomóżcie Właśnie to z rocznika 97-2000 to bmk-i mają gażnik czy wtrysk. POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcz333 Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 (edytowane) a ja pochwale BMW f 650 :D poleci 170, ale spalanie 3.5l/100km to bajka przy normalnej jezdzie, do tego skoczysz tym zarowno na szose jak i na offa a co do tego że panienki sie za moto BMW nie oglądają to nie prawda coś o tym wiem ;d bardzo wygodne w długą trasę i nie zawodne wada krzywe spojrzenia innych motocyklistów ale najczęściej przemijają przy poznaniu (pierdzielona renoma nie mająca najczęściej nic wspólnego z prawdą na temat riderów) bmw rocznik 95 Pozdrawiam wszystkich może by jakieś spotkanie kiedyś zrobić np. w Kazimierzu Dolnym Edytowane 1 Lipca 2009 przez dcz333 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ilcaster Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 może by jakieś spotkanie kiedyś zrobić np. w Kazimierzu Dolnym 406 km mam do tego miejsca od siebie z domku ;) prawko jak odbiorę (~październik) to mogę przyjechać, albo gdzieś w innego miejsce bo na nsr to trochę nie za bardzo tyle km robić, no bo w końcu to nie turystyk Btw. co tu tak cicho :P ja parę dni temu wymieniłem w swojej f650 filtr powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Widze ze wygrzebywane sa stare tematy. Jesli chodzi o zalety: - pasek napedowy - nie trzeba smarowac, naciagac, nie brudzi, nie halasuje, nie szarpie mocno - swietne hamulce, przewody w stalowym oplocie w standardzie - amortyzator skretu fabrycznie montowany - :) - niskie spalanie - jakby nie gnac nie da rady przkroczyc 6,5l/100km, a przy dynacznej jezdzie ok. 160km/h spalanie rzedu 5,7l/100km :) - bak pod siodlem - jednostronny wahacz - lans mode ;) - tarcze montowane bezposrednio do felg - automatycznie wylaczajace sie kierunkowskazy - bardzo waski sprzet - idealny do przeciskania sie w korkach A jesli chodzi o spotkanie to proponuje gdzies w srodku Polski (latwiej bedzie dojechac wszystkim, a ja to juz bede mial super blisko) :D Cytuj BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcz333 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Może być Kazimierz Dolny albo Święty Krzyż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmoK75S Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 witam mam od niedawna k75s 1990 rok powiedzcie forumowicze co myślcie na ten temat czego mogę się spodziewać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafał ponikowski Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Jeżeli dobry egzemplarz to samych przyjemności. Bardzo łatwy w obsłudze i bezawaryjny sprzęt , daje radę dwie paki jechać więc obciachu nie ma , jedyna wada to główny uchwyt do przedniej owiewki , jest z plastiku który słabo wytrzymuję jazdę po wertepach i lubi pękać bez ostrzeżenia. Do kombinuj do niego spoiler pod silnik i kufry boczne i masz maszynę kompletną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LATAJĄCY NA CEGLE Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 witam mam od niedawna k75s 1990 rok powiedzcie forumowicze co myślcie na ten temat czego mogę się spodziewać? Jak możesz to wklej fotki ,ja też chciałem kupić K 75 ,ale zebrana opinia i znajomy mechanik wybili mi ją z głowy :banghead: Teraz pomykam K100 RS Pozdrawiam :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Trochę nie w temacie, ale mam prośbę do użytkowników BMW. W przerwie wakacyjnej mam obowiązek do odbycia praktyk związanych ze studiowaniem na PW Wydział Samochodów i Maszyn Roboczych. Wymyśliłem, że może zorganizować to w którymś z serwisów BMW Motorrad. W Warszawie jest Auto Fus oraz Inchcape (oraz Libery Motors). Czy ktoś miał może styczność z tymi serwisami? Chodzi mi o to aby jak najlepiej wykorzystać czas praktyk i jak najwięcej się nauczyć pod okiem specjalistów z BMW. Za wszystkie odpowiedzi serdecznie dziękuje. Pozdrawiam...;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Trochę nie w temacie, ale mam prośbę do użytkowników BMW. W przerwie wakacyjnej mam obowiązek do odbycia praktyk związanych ze studiowaniem na PW Wydział Samochodów i Maszyn Roboczych. Wymyśliłem, że może zorganizować to w którymś z serwisów BMW Motorrad. W Warszawie jest Auto Fus oraz Inchcape (oraz Libery Motors). Czy ktoś miał może styczność z tymi serwisami? Chodzi mi o to aby jak najlepiej wykorzystać czas praktyk i jak najwięcej się nauczyć pod okiem specjalistów z BMW. Za wszystkie odpowiedzi serdecznie dziękuje. Pozdrawiam...;] Panow z warszawskich serwisow BMW nie nazwalbym specjalistami... Cytuj BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.