Skocz do zawartości

Wszystko o BMW/zalety, wady, opinie!!


Rekomendowane odpowiedzi

To teraz trochę pochwalę swoją BMkę po wcześniejszych perturbacjach o których pisałem wcześniej nawinąłem w ten weekend 1800/2000km bez żadnych przygód i awarii, w burzy oj było ich trochę, w słońcu (30 stopni dawało ostro), w terenie (parę odcinków Bieszczadzkich) na autostradzie bez żadnych grymasów tak jak powinno być!!! Wrocław-Cisna/Dołżyca-Lublin-Wrocław. Moto odzyskało zaufanie troszkę nienadwyrężone wcześniejszymi grymasami :P ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, u mnie ostatnio nie wiem dlaczego poluzowala sie sruba trzymajaca gorna polke-mostek (chodzi o srube centralna ktora jest w lozysku i przykrecona do ramy). Po wpakowaniu moto do garazu cos sie dziwnie kierownica ruszala :icon_mrgreen:

 

To zrób jak ja.JA swojego nie patroszyłem tylko zdemontowałem i leży sobie i czeka na lepsze czasy nie tknięty a do dłubania kupiłem cały tłumik od erki za 100pln od gościa który już wszystko sprzedał i tylko ten tłumik mu został więc mu na cenie nie zależało a i GS i R tłumiki mają identyczne ,uzbrój się w cierpliwość obserwuj ałkcje i gazety a napewno kupisz sobie coś w dobrej cenie do podłubania i pamiętaj o jednym że cały tłumik jest z kwasówki więc do tego potrzebujesz troszke inne narzędzia ale przynajmniej jest to kwasówka dobrej jakości i fajnie się ją spawa nawet elektrodami 2mm tyle że specjalnymi do kwasówki INOX

 

Edzio masz w swoim sonde L ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odcinek od głowic do katalizatora pozostawiłem bez zmian,a tłumik który kupiłem był identyczny z gwintem pod sondę ,więc sondę wkręciłem w ten przerobiony nic nie zmieniając.Po wszystkim podłączyłem się pod przewód sygnałowy sondy lambda voltomierzem z bargrafem w celu sprawdzenia prawidłowości działania sondy na niskich i na wysokich obrotach i wszystko nie odbiega od normy,a motocykl może nawet zaczoł troszke mniej palić .

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Analizatora nie podłączałem stwierdziłem że nie muszę ,wylot spalin nie jest osmolony sadzami więc jest wszystko ok.A apetyt jak toczę się poniżej 100 to poniżej 4l/100km a w trasie we dwoje z kuferkami i przy 120-130km/h to około 4,5-4,7l/100km ,teraz nie muszę go cisnąć bo po wywaleniu katalizatora lepiej się zbiera.

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...

a ja pochwale BMW f 650 :D poleci 170, ale spalanie 3.5l/100km to bajka przy normalnej jezdzie, do tego skoczysz tym zarowno na szose jak i na offa

a co do tego że panienki sie za moto BMW nie oglądają to nie prawda coś o tym wiem ;d

bardzo wygodne w długą trasę i nie zawodne

 

wada krzywe spojrzenia innych motocyklistów ale najczęściej przemijają przy poznaniu (pierdzielona renoma nie mająca najczęściej nic wspólnego z prawdą na temat riderów)

 

bmw rocznik 95

Pozdrawiam wszystkich

 

może by jakieś spotkanie kiedyś zrobić np. w Kazimierzu Dolnym

Edytowane przez dcz333
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

 

może by jakieś spotkanie kiedyś zrobić np. w Kazimierzu Dolnym

 

 

406 km mam do tego miejsca od siebie z domku ;)

 

prawko jak odbiorę (~październik) to mogę przyjechać,

albo gdzieś w innego miejsce

bo na nsr to trochę nie za bardzo tyle km robić, no bo w końcu to nie turystyk

 

 

 

Btw. co tu tak cicho :P

 

ja parę dni temu wymieniłem w swojej f650 filtr powietrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze wygrzebywane sa stare tematy.

 

Jesli chodzi o zalety:

- pasek napedowy - nie trzeba smarowac, naciagac, nie brudzi, nie halasuje, nie szarpie mocno

- swietne hamulce, przewody w stalowym oplocie w standardzie

- amortyzator skretu fabrycznie montowany - :)

- niskie spalanie - jakby nie gnac nie da rady przkroczyc 6,5l/100km, a przy dynacznej jezdzie ok. 160km/h spalanie rzedu 5,7l/100km :)

- bak pod siodlem

- jednostronny wahacz - lans mode ;)

- tarcze montowane bezposrednio do felg

- automatycznie wylaczajace sie kierunkowskazy

- bardzo waski sprzet - idealny do przeciskania sie w korkach

 

A jesli chodzi o spotkanie to proponuje gdzies w srodku Polski (latwiej bedzie dojechac wszystkim, a ja to juz bede mial super blisko) :D

BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 miesiące temu...

Jeżeli dobry egzemplarz to samych przyjemności. Bardzo łatwy w obsłudze i bezawaryjny sprzęt , daje radę dwie paki jechać więc obciachu nie ma , jedyna wada to główny uchwyt do przedniej owiewki , jest z plastiku który słabo wytrzymuję jazdę po wertepach i lubi pękać bez ostrzeżenia. Do kombinuj do niego spoiler pod silnik i kufry boczne i masz maszynę kompletną.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

witam mam od niedawna k75s 1990 rok powiedzcie forumowicze co myślcie na ten temat czego mogę się spodziewać?

 

Jak możesz to wklej fotki ,ja też chciałem kupić K 75 ,ale zebrana opinia i znajomy mechanik wybili mi ją z głowy :banghead: Teraz pomykam K100 RS

Pozdrawiam :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę nie w temacie, ale mam prośbę do użytkowników BMW. W przerwie wakacyjnej mam obowiązek do odbycia praktyk związanych ze studiowaniem na PW Wydział Samochodów i Maszyn Roboczych. Wymyśliłem, że może zorganizować to w którymś z serwisów BMW Motorrad. W Warszawie jest Auto Fus oraz Inchcape (oraz Libery Motors). Czy ktoś miał może styczność z tymi serwisami? Chodzi mi o to aby jak najlepiej wykorzystać czas praktyk i jak najwięcej się nauczyć pod okiem specjalistów z BMW. Za wszystkie odpowiedzi serdecznie dziękuje. Pozdrawiam...;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę nie w temacie, ale mam prośbę do użytkowników BMW. W przerwie wakacyjnej mam obowiązek do odbycia praktyk związanych ze studiowaniem na PW Wydział Samochodów i Maszyn Roboczych. Wymyśliłem, że może zorganizować to w którymś z serwisów BMW Motorrad. W Warszawie jest Auto Fus oraz Inchcape (oraz Libery Motors). Czy ktoś miał może styczność z tymi serwisami? Chodzi mi o to aby jak najlepiej wykorzystać czas praktyk i jak najwięcej się nauczyć pod okiem specjalistów z BMW. Za wszystkie odpowiedzi serdecznie dziękuje. Pozdrawiam...;]

Panow z warszawskich serwisow BMW nie nazwalbym specjalistami...

BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...