tygrys Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 jak masz znajomka z takim samym moto to zamień moduł i sprawdź.jeżeli bez zmian to układ paliwowy +filtr powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrjack Opublikowano 5 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Mysle, ze pod koniec tygodnia bede juz troche madrzejszy, jak mi drugi serwis powie co to moze byc, a co to raczej nie jest... Koszt modulu to ok. 200-230 zł jednak. Spory wydatek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Luknij ile kosztują za granicą. Będziesz miał porównanie. Wiedz że nowy moduł to może być koszt nawet 500-800PLN. http://cgi.ebay.co.uk/YAMAHA-THUNDERCAT-YZ...1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.co.uk/YAMAHA-YZF600-THUNDE...VQQcmdZViewItem A tu reszta:http://search.ebay.co.uk/search/search.dll...+thundercat+CDI Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwolansk Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 ja tam jestem bardziej elektronik niz mechanik i mi sytuacja gdzie czasem dziala, a czasem nie, wyglada zdecydowanie na jakis niekontaktujacy kabel/lut. kable mozesz sprawdzic zwyklym miernikiem (powyginac i zobaczyc czy nie przerywaja), a modul przed kupnem nowego warto przejrzec czy nie ma jakiegos zimnego lutu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrjack Opublikowano 20 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Motocykl wrocil z kolejnego serwisu, w drodze powrotnej dzialalo lepiej, nastepnego razu juz przestalo.Jak troche wymeczylem silnik jadac z wawy do konstancina, w korkach, problem sie znowu pojawił. Wymienione zostały cewki zapłonowe, mialy zle opory. Gazniki zostaly na nowo wyregulowane i zsynchronizowane. Swiece podobno ladnie pala i nie widac w nich problemow. Rece mi opadaja... Podobno sa bardzo niskie podcisnienia, ledwo wychodza na skale. Dodajac do tego troche za niskie sprezanie w cylindrach - mamy przyczyne problemu? Czy to jeszcze cos innego moze byc? Zaworkow nie wymienialem, nie ma to sensu, jesli nie mozna wymienic gniazd. Na serwis w tym roku wydalem juz 2000 zł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Czy jak moto ma wyższą temperaturę lub jest wilgotne powietrze to jest gorzej?Moim zdaniem przyczyna jest w elektryce. Może być przebicie lub luźno podłączony któryś z kabli. Posprawdzaj wszystkie kostki, popsikaj jakimś sprayem kontaktowym. Ściągnij zbiornik i odpal moto z butelki w ciemnym garażu, zobaczysz czy nie ma gdzieś przeskakującej iskry. Może wymień jeszcze dla pewności przewody od fajek. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrjack Opublikowano 20 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Jesli kwestia jest w elektryce (kable, przewody, laczenia) to dlaczego wszystko pracuje normalnie powyzej 4000 obr? Ktos mi jeszcze dzisiaj zwrocil uwage, ze kable wysokiego napiecia moga byc walniete i przy niskich obrotach napiecie na nich jest znacznie mniejsze, niz na wysokich. Inaczej mowiac - niewystarczajace. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktor83 Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 A to za małe sprężanie to jakie ? 9-10 ? czy 6-7 ? Czy jestes pewien, ze złe parametry cewek sprawdzili porównując wyniki wg. odpowiedniej książki serwisowej ? Czy świece które wymieniales byly czarne ? Czy strzela w wydechy czy cofa w gaźnik ? Odpal moto, rozgrzej, odkrec na postoju do wysokich obrotów ? Zobacz czy nie dymi na czarno. Ale przedewszystkim ...zacznij od sprawdzenia/ podania ciśnienia sprężania. Żal ściska ... ale mialem bardzo podobne problemy do Twoich, niby też kompetentni mechanicy sprawdzali i wymieniali wszystko i zostawilem sporo kasy w kilku warsztatach do czasu jak sam kupilem miernik cisnienia sprężania i nagle się wszystko wyjaśniło. Jak po odkręceniu do wysokich obrotów przydymi na czarno, to pewnie mechanicy tak regulowali gazniki wzbogacali mieszanke, zeby jako tako dzialala przy nizszych wartościach ciśnienia spręzania. Odpalasz na ssaniu ? Jak tak to pewnie dzieki temu moto jako tako pracuje na wolnych obrotach. Potem moga sie dziac cuda. Aczkolwiek moto troszkę za młode na takie atrakcje. W sumie możliwości są dziesiątki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Taa. Skoro słabe cisnienie przy regulacjach/pomiarach to szukaj w cylindrach i głowicy. Moze głowica/pierscienie juz umierają a może tylko uklad ssący ma nieszczelności i stąd traci cisnienie.Zmierz cisnienie spręzania w cylindrach. Jak będzie w miarę wporzo to zajrzyj na połaczenia gaznik-głowica. Pod wpływem temp. gumy miękną i mogą puszczać lewe powietrze. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 powiem ci ze miałem podobny problem jak twój!mechanik regulował-czyscił-sprawdzał-synchronizował gazniki i nic nie pomagało! dławił sie-chodził jak traktor-masakra, dopiero jak mu dałes ostro w palnik to jako tako szedł! tez było czuc benzyne! mówie ze no jak to tyle razy były te gazniki robione-wiec to nie to! pojechałęm do innego mechanika i wymienił na własną odpowiedzialnosc iglice i jeszce cos(nie pamietam) złożyl wszystko do kupy i moto jak nowe!posłuchaj Adama który juz wczesniej mówił o iglicach! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrjack Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 A to za małe sprężanie to jakie ? 9-10 ? czy 6-7 ? OIDP, w okolicach 11, 12, 14, 14 (zamiast 15,5). Tak mowil pierwszy serwis. Czy jestes pewien, ze złe parametry cewek sprawdzili porównując wyniki wg. odpowiedniej książki serwisowej ? Nie mam tej pewnosci i nigdy miec nie bede Czy świece które wymieniales byly czarne ? Swiece, tak jak pisalem wczesniej, maja ladny kolor. Czy strzela w wydechy czy cofa w gaźnik ? Na pewno strzela w wydech - czy cofa w gaznik, tego nie wiem, nie umiem odroznic. Odpal moto, rozgrzej, odkrec na postoju do wysokich obrotów ? Zobacz czy nie dymi na czarno. Nigdy nie dymil i nie spalal oleju. Zmierz cisnienie spręzania w cylindrach. Jak będzie w miarę wporzo to zajrzyj na połaczenia gaznik-głowica. Pod wpływem temp. gumy miękną i mogą puszczać lewe powietrze. Pisalem wczesniej o sprezaniu. powiem ci ze miałem podobny problem jak twój!mechanik regulował-czyscił-sprawdzał-synchronizował gazniki i nic nie pomagało! dławił sie-chodził jak traktor-masakra, dopiero jak mu dałes ostro w palnik to jako tako szedł! tez było czuc benzyne! mówie ze no jak to tyle razy były te gazniki robione-wiec to nie to! pojechałęm do innego mechanika i wymienił na własną odpowiedzialnosc iglice i jeszce cos(nie pamietam) złożyl wszystko do kupy i moto jak nowe!posłuchaj Adama który juz wczesniej mówił o iglicach! Drogie to to nie jest, po 14 zl za sztuke. Tylko, ze dopiero co byly rozbierane gazniki, musialbym zaplacic za ponowna rozbiorke i synchro, poza tym jaki jest sens wymieniac same iglice, skoro gniazda moga byc wyrobione? A gniazd nie kupie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Po pierwsze,czy gazniki były myte w myjce ultradzwiekowej,bo jezeli metodą moczenia w benzynie i pędzelkiem to o d... to potłuc.Jak fachowcy zsynchronizowali gazniki ,jezeli silnik żle pracuje na wolnych obrotach,przeciez to nierealne!Jezeli masz dobrze ustawionw luzy zaworowe a ciśnienie sprężania jest dobre,bo jest,to wydaje mi się ze gaznik niedomaga w zakresie obrotów biegu jalowego.Mozesz miec za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej,i wtedy trzeba wymiwnic zaworki iglicowe komory,notabene nie wierzę w wyrobienie sie gniazd po 60 tysiach,sprawdzić czy pływaki ni są dziurawe i dokładnie sprawdzić stan dysz biegu jalowego.A swoją drogą to jak można od kogoś brać zapłatę za usługę jeżeli nie usunięto usterki,to trochę nieładnie ze strony warsztatu zwłaszcza,że zostawiłeś tam ponad 2000 zeta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 a mnie dziwi to ze z jakiej racji biora pieniadze skoro moto jest nienaprawione? ?zleciles naprawe usterki a jest tak jak bylo!do dupy z takim warsztatem!!skoro nie naprawili to nie powinni kasowac takich pieniedzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrjack Opublikowano 29 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Ludzie, czytajcie ze zrozumieniem. Nie chce mi sie po raz trzeci komentowac tego samego. O dwoch serwisach, wydatkach, sprezaniu i innych rzeczach poruszonych w ostatnich postach pisalem wczesniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktor83 Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Nie denerwuj się. Nie kazdy ma czas i tyle samozaparcia zeby za kazdym razem czytac wszystkie wątki i na nowo zapoznawac sie z tematem dodatkowo w głowie wirtualnie analizując sytuacje co to może być. Wiekszośc odpowiadających to tez nie mechanicy tylko motocyklisci próbujący jakoś pomóc zgodnie z własnym doświadczeniem. A powiedz. Sprzęt zimny, podchodzisz odpalasz i co sie dzieje ? Chodzi na wszystkie gary? Jeśli nie jestes pewien to samostart w dlon i psik w czasie pracy silnika poprawa powinna byc doskonale słyszalna przez moment. Zasadniczo - powyzej 4 tys. obr. za sklad mieszanki odpowiada dysza główna. Ponizej, dysza wolnych obrotów. To ze gaźnki były czyszczone, nie znaczy, ze te dysze są wporządku. Praktyka motocyklowego zycia w tym kraju nauczyla mnie jednego - jak chcesz miec 100% pewnosc o tym ze cos jest zrobione to musisz zrobic to sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.