Skocz do zawartości

Zagadka - nikt nie wie o co chodzi...


mrjack
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Luknij ile kosztują za granicą. Będziesz miał porównanie. Wiedz że nowy moduł to może być koszt nawet 500-800PLN.

 

http://cgi.ebay.co.uk/YAMAHA-THUNDERCAT-YZ...1QQcmdZViewItem

 

 

http://cgi.ebay.co.uk/YAMAHA-YZF600-THUNDE...VQQcmdZViewItem

 

A tu reszta:

http://search.ebay.co.uk/search/search.dll...+thundercat+CDI

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam jestem bardziej elektronik niz mechanik i mi sytuacja gdzie czasem dziala, a czasem nie, wyglada zdecydowanie na jakis niekontaktujacy kabel/lut. kable mozesz sprawdzic zwyklym miernikiem (powyginac i zobaczyc czy nie przerywaja), a modul przed kupnem nowego warto przejrzec czy nie ma jakiegos zimnego lutu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Motocykl wrocil z kolejnego serwisu, w drodze powrotnej dzialalo lepiej, nastepnego razu juz przestalo.

Jak troche wymeczylem silnik jadac z wawy do konstancina, w korkach, problem sie znowu pojawił.

 

Wymienione zostały cewki zapłonowe, mialy zle opory. Gazniki zostaly na nowo wyregulowane i zsynchronizowane. Swiece podobno ladnie pala i nie widac w nich problemow.

Rece mi opadaja...

 

Podobno sa bardzo niskie podcisnienia, ledwo wychodza na skale. Dodajac do tego troche za niskie sprezanie w cylindrach - mamy przyczyne problemu? Czy to jeszcze cos innego moze byc?

 

Zaworkow nie wymienialem, nie ma to sensu, jesli nie mozna wymienic gniazd.

 

Na serwis w tym roku wydalem juz 2000 zł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jak moto ma wyższą temperaturę lub jest wilgotne powietrze to jest gorzej?

Moim zdaniem przyczyna jest w elektryce. Może być przebicie lub luźno podłączony któryś z kabli. Posprawdzaj wszystkie kostki, popsikaj jakimś sprayem kontaktowym. Ściągnij zbiornik i odpal moto z butelki w ciemnym garażu, zobaczysz czy nie ma gdzieś przeskakującej iskry. Może wymień jeszcze dla pewności przewody od fajek.

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli kwestia jest w elektryce (kable, przewody, laczenia) to dlaczego wszystko pracuje normalnie powyzej 4000 obr?

 

Ktos mi jeszcze dzisiaj zwrocil uwage, ze kable wysokiego napiecia moga byc walniete i przy niskich obrotach napiecie na nich jest znacznie mniejsze, niz na wysokich. Inaczej mowiac - niewystarczajace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to za małe sprężanie to jakie ? 9-10 ? czy 6-7 ?

 

Czy jestes pewien, ze złe parametry cewek sprawdzili porównując wyniki wg. odpowiedniej książki serwisowej ?

Czy świece które wymieniales byly czarne ? Czy strzela w wydechy czy cofa w gaźnik ?

Odpal moto, rozgrzej, odkrec na postoju do wysokich obrotów ? Zobacz czy nie dymi na czarno.

 

Ale przedewszystkim ...zacznij od sprawdzenia/ podania ciśnienia sprężania. Żal ściska ... ale mialem bardzo podobne problemy do Twoich, niby też kompetentni mechanicy sprawdzali i wymieniali wszystko i zostawilem sporo kasy w kilku warsztatach do czasu jak sam kupilem miernik cisnienia sprężania i nagle się wszystko wyjaśniło.

 

Jak po odkręceniu do wysokich obrotów przydymi na czarno, to pewnie mechanicy tak regulowali gazniki wzbogacali mieszanke, zeby jako tako dzialala przy nizszych wartościach ciśnienia spręzania. Odpalasz na ssaniu ? Jak tak to pewnie dzieki temu moto jako tako pracuje na wolnych obrotach. Potem moga sie dziac cuda.

 

Aczkolwiek moto troszkę za młode na takie atrakcje. W sumie możliwości są dziesiątki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taa. Skoro słabe cisnienie przy regulacjach/pomiarach to szukaj w cylindrach i głowicy. Moze głowica/pierscienie juz umierają a może tylko uklad ssący ma nieszczelności i stąd traci cisnienie.

Zmierz cisnienie spręzania w cylindrach. Jak będzie w miarę wporzo to zajrzyj na połaczenia gaznik-głowica. Pod wpływem temp. gumy miękną i mogą puszczać lewe powietrze.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem ci ze miałem podobny problem jak twój!

mechanik regulował-czyscił-sprawdzał-synchronizował gazniki i nic nie pomagało! dławił sie-chodził jak traktor-masakra, dopiero jak mu dałes ostro w palnik to jako tako szedł! tez było czuc benzyne! mówie ze no jak to tyle razy były te gazniki robione-wiec to nie to! pojechałęm do innego mechanika i wymienił na własną odpowiedzialnosc iglice i jeszce cos(nie pamietam) złożyl wszystko do kupy i moto jak nowe!

posłuchaj Adama który juz wczesniej mówił o iglicach!

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to za małe sprężanie to jakie ? 9-10 ? czy 6-7 ?

 

OIDP, w okolicach 11, 12, 14, 14 (zamiast 15,5). Tak mowil pierwszy serwis.

 

Czy jestes pewien, ze złe parametry cewek sprawdzili porównując wyniki wg. odpowiedniej książki serwisowej ?

 

Nie mam tej pewnosci i nigdy miec nie bede

 

Czy świece które wymieniales byly czarne ?

 

Swiece, tak jak pisalem wczesniej, maja ladny kolor.

 

Czy strzela w wydechy czy cofa w gaźnik ?

 

Na pewno strzela w wydech - czy cofa w gaznik, tego nie wiem, nie umiem odroznic.

 

Odpal moto, rozgrzej, odkrec na postoju do wysokich obrotów ? Zobacz czy nie dymi na czarno.

 

Nigdy nie dymil i nie spalal oleju.

 

Zmierz cisnienie spręzania w cylindrach. Jak będzie w miarę wporzo to zajrzyj na połaczenia gaznik-głowica. Pod wpływem temp. gumy miękną i mogą puszczać lewe powietrze.

 

Pisalem wczesniej o sprezaniu.

 

 

powiem ci ze miałem podobny problem jak twój!

mechanik regulował-czyscił-sprawdzał-synchronizował gazniki i nic nie pomagało! dławił sie-chodził jak traktor-masakra, dopiero jak mu dałes ostro w palnik to jako tako szedł! tez było czuc benzyne! mówie ze no jak to tyle razy były te gazniki robione-wiec to nie to! pojechałęm do innego mechanika i wymienił na własną odpowiedzialnosc iglice i jeszce cos(nie pamietam) złożyl wszystko do kupy i moto jak nowe!

posłuchaj Adama który juz wczesniej mówił o iglicach!

 

 

Drogie to to nie jest, po 14 zl za sztuke. Tylko, ze dopiero co byly rozbierane gazniki, musialbym zaplacic za ponowna rozbiorke i synchro, poza tym jaki jest sens wymieniac same iglice, skoro gniazda moga byc wyrobione? A gniazd nie kupie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze,czy gazniki były myte w myjce ultradzwiekowej,bo jezeli metodą moczenia w benzynie i pędzelkiem to o d... to potłuc.Jak fachowcy zsynchronizowali gazniki ,jezeli silnik żle pracuje na wolnych obrotach,przeciez to nierealne!Jezeli masz dobrze ustawionw luzy zaworowe a ciśnienie sprężania jest dobre,bo jest,to wydaje mi się ze gaznik niedomaga w zakresie obrotów biegu jalowego.Mozesz miec za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej,i wtedy trzeba wymiwnic zaworki iglicowe komory,notabene nie wierzę w wyrobienie sie gniazd po 60 tysiach,sprawdzić czy pływaki ni są dziurawe i dokładnie sprawdzić stan dysz biegu jalowego.A swoją drogą to jak można od kogoś brać zapłatę za usługę jeżeli nie usunięto usterki,to trochę nieładnie ze strony warsztatu zwłaszcza,że zostawiłeś tam ponad 2000 zeta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mnie dziwi to ze z jakiej racji biora pieniadze skoro moto jest nienaprawione? ?zleciles naprawe usterki a jest tak jak bylo!

do dupy z takim warsztatem!!skoro nie naprawili to nie powinni kasowac takich pieniedzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ludzie, czytajcie ze zrozumieniem. Nie chce mi sie po raz trzeci komentowac tego samego. O dwoch serwisach, wydatkach, sprezaniu i innych rzeczach poruszonych w ostatnich postach pisalem wczesniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie denerwuj się. Nie kazdy ma czas i tyle samozaparcia zeby za kazdym razem czytac wszystkie wątki i na nowo zapoznawac sie z tematem dodatkowo w głowie wirtualnie analizując sytuacje co to może być. Wiekszośc odpowiadających to tez nie mechanicy tylko motocyklisci próbujący jakoś pomóc zgodnie z własnym doświadczeniem.

 

A powiedz. Sprzęt zimny, podchodzisz odpalasz i co sie dzieje ? Chodzi na wszystkie gary? Jeśli nie jestes pewien to samostart w dlon i psik w czasie pracy silnika poprawa powinna byc doskonale słyszalna przez moment.

 

Zasadniczo - powyzej 4 tys. obr. za sklad mieszanki odpowiada dysza główna. Ponizej, dysza wolnych obrotów. To ze gaźnki były czyszczone, nie znaczy, ze te dysze są wporządku.

Praktyka motocyklowego zycia w tym kraju nauczyla mnie jednego - jak chcesz miec 100% pewnosc o tym ze cos jest zrobione to musisz zrobic to sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...