Skocz do zawartości

Zielona WFM M06 1955


qlimaxDJ
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Z tymi oznaczeniami to bym nie przesadzał, mam takiego znajomka co tyrał u Junaka w szczecinie to opowiadał ze te odcienie to była loteria, jedne były lekko ciemniejsze inne jasniejsze, jak jeszcze czarne w miare wychodziły równo to z bordowymi juz były cyrki, zreszta jakosc farby tez pozostawiała wiele do zyczenia, dosc szybko sie odbarwiała, co zreszta widac na mojej WFM, maszyna całosc a co czesc to inny kolor:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam:) Dzisiaj zabrałem sie za tłumik :D I jak zawsze kilka pytań:

 

1 Jak mam pozbyć się tej smoły i nagaru z całego tłumika?(rozebrałem go oczywiście na części i smoła jest wszędzie,nawet dziurki wkładu są nią zapchane,a nagar to przypomina już raczej węgiel kamienny :) )

 

2 Jak poprawić blacharke tłumika?Ktoś widać go nie oszczędzał bo jest cały powgniatany i poturbowany:/Jak wypełnić drobne wgniecenia,bo szpachlą to pewnie na tłumiku się nie da?

 

3 Tłumik mam zamiar pomalować na czarno,jak przygotować powłokę pod żaroodporną farbę?Daje się tam jakiś podkład czy coś takiego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opcja hardkorowa - wlewasz benzyne do tlumika podpalasz dlugi sznurek ktory umieszczasz w benzynie i spier****sz. Lekki wybuch naruszy strukture nagaru - testowane przez kilku znajomych. Moja propozycja - zalatw aktywna piane firmy Karcher. Ja skutecznie rozpuscilem nia syf z koncowki wydechu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie to są takie aktywne środki do mycia olei i smarów.... załatw sobie taki bo sam takowych używałem (nie sklepowych, ale od wujka) i naprawdę bardzo pomagają (na stacji lub w sklepie).... rozkręć tłumik na części pierwsze, to pomoże Ci wyczyszczeniu go (odkręcasz śrubę na końcu i rozkładasz cały). Wtedy wyczyść i skręć go... to co będziesz mógł wypchnąć to zrób to...

Jak będziesz miał wyczyszczonego i skręconego to papier ścierny w rękę i jedziesz go po całość... jak chcesz go pomalować farbą żaroodporną po maluj kilkoma warstwami i tyle, aż wszystko porządnie pokryje...

 

Jak już odpalisz motor to będzie się dużo z niego dymić, więc się nie zdziw i będzie mógł tez kapać olej z niego (końcówki lub łączeń)... to normalne oznaki

 

pozdrawiam

miłego picowania maszyny :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom. nie warto brandzlować sie z regenerajcą wydechu. Jak bardoz chcesz to kup sode kaustyczną w sklepie chemicznym i to rozrób i wlej do zaślepionego wydechu. Chroń oczy i skóre. Gumowe rękawice to podstawa bo to żrące jest bardzo. No i główna zasada - NIE WLEWAJ WODY DO TEGO PROSZKU!!! Wsyp proszke do wody powoli, bo reaguje extremalnie z wodą,. Najlepiej użyj ciepłej/gorącej wody.

 

A tłumiki nowe ze sklepów typu Skutrer Dębica to nie polecam. Chrom zniknie szybko, kiepska jakosc a sporo kasy.

 

Szukej na allegro albo na motobajzlach. Do mojej WFM-ki znalazł się wydech na motobajzlu za 20PLN. Wygląd sredni ale ma tylko 1 delikatne wgniecenie. A toto on:

 

http://www.bikepics.com/pictures/1145494/

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój wygląda bardzo podobnie,tylko ktoś zmasakrował trochę ta końcówkę początkową,ale jak znajdę w najbliższych dniach czas,to zabawie się w domowego blacharza :evil: Może akurat mi się coś uda z tym zrobić :wink: Sam wkład jest przez te wszystkie brudy świetnie zakonserwowany i nie ma na nim ani milimetra rdzy :banghead: A z tymi nowymi tłumikami to tego się właśnie obawiałem,że będą kiepskiej jakości :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do WSKi, WFM i reszty tego typu motórów jest bardzo prosty sposób na przeczyszczenie tłumika. Sam spróbowałem tego i jest świetnie.

1. Wkład z tłumika wieszasz w piecu centralnego. Po dwóch dniach masz idealnie czysty wkład. Tylko go lekko szczotką przelecieć czy cos i 'jak nowy' ;]

2. Sam tłumik: wlałem do niego około 300ml benzyny i przeplukałem. Benzyna wyleciała czarna. Wlałem kolejne 300ml ale położyłem go i wrzuciłem do środka zapałke. Wypali się wszyściutko ;] Gdyby za bardzo się nagrzał to polewaj go wodą. I zapałke najlepiej rzucać z daleka jeśli nie chce sobie włosów na ręce spalić ;]

 

metoda wypróbowana i działająca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój wygląda bardzo podobnie,tylko ktoś zmasakrował trochę ta końcówkę początkową,ale jak znajdę w najbliższych dniach czas,to zabawie się w domowego blacharza :icon_razz: Może akurat mi się coś uda z tym zrobić :wink: Sam wkład jest przez te wszystkie brudy świetnie zakonserwowany i nie ma na nim ani milimetra rdzy :biggrin: A z tymi nowymi tłumikami to tego się właśnie obawiałem,że będą kiepskiej jakości :rolleyes:

Jeśli chcesz bawić się w blacharza to rób to tylko z głową. Nie stosuj zwykłego młotka o dużej masie, ale najlepiej niewielkiego tzw. szewskiego, z płaskim obuchem. Do wszelkich wyobleń musisz stosować dopasowane profilem kopyta ze stali. Nie wal w blachę, gdy nie ma ona podparcia, bo narobisz tylko dodatkowych wgnieceń.

Syf ze środka ja usuwałem za pomocą palnika, po wypaleniu sproszkowany osad wypadał, zaś resztki usuwałem drutem. Jeśli zewnętrzna część tłumika jest w postaci walca, z którego można wyjąć wkład (a zdaje się, że tak właśnie jest) to wygładzisz ją na walcach do zwijania rynien lub w ostateczności na odpowiednio dopasowanej średnicowo rurze.

I na koniec pamiętaj, że każde uderzenie młotka powoduje rozciągnięcie blachy, które powoduje powiększenie się wymiarów. W najgorszym wypadku możesz mieć całkowicie do siebie niepasujące, ale bardzo ładnie wygładzone części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...