MOC Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Gratuluje pieknego motocykla :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 No maszyna sliczna, moze starsza ale model ten sam, tylko moja słuzyła jako model do wiejskiego tuningu, debile pocieli 2 WFM i jedna WSK i zrobili z niej crossa, oczywiscie projekt upadł tuz po poszatkowaniu wszystkiego, człowiek co to łyknał pozamiatał garaz a ja to spróbowałem poskładac, i takie sa efekty...Juz leca do mnie brakujace elementy tak ze moze juz niedługo bedzie wszystko tak jak ksiazka pisze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j@wa Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 U mnie też wczoraj wyszły niezłe klocki z iskrownikiem. Ale na tym to polega. Mój znajomy mawia. "Nie chodzi oto aby złapać króliczka,ale oto aby gonić go". :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j@wa Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 (edytowane) U mnie też wczoraj wyszły niezłe klocki z iskrownikiem. Ale na tym to polega. Mój znajomy mawia. "Nie chodzi oto aby złapać króliczka,ale oto aby gonić go". :biggrin: Pod kleje się pod temat.Mam nadzieje że autor nie będzie miał nic przeciwko. Po przeprawie z iskrownikiem,prace poszły ciut dalej. Iskra jest. Stacyjka rozdziela wszystko tak jak powinna ,więc temat prądów zostaje zamknięty. Niestety w garażu tak samo zimno jak na dworze ,więc całość prac odbywa się w piwnicy normalnego bloku (mrówkowca). http://andrzejsjawa.fotosik.pl/albumy/732251-9.html http://andrzejsjawa.fotosik.pl/albumy/732251-10.html http://andrzejsjawa.fotosik.pl/albumy/732251-11.html Zostało :głowice wypiaskować bo osad na niej niesamowity,zakupić nowy aku,zakupić kompletny wydech. Pokrywa iskrownika już idzie,tak samo jak klakson. Myślę że na wiosnę pierwsze jazdy uda się odbyć. Edytowane 13 Lutego 2010 przez j@wa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 (edytowane) fff, przyszło zawieszenie, błotnik i wszytko wreszcie pasuje...qwa, pomieszali w fotosiuku i nie moge sie odnalezc:teraz działa sooory: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6e960507defcbf3e.html Edytowane 16 Lutego 2010 przez granat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Pieknie, tylko co tym linkiem chciales pokazac :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K54 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 (edytowane) ... stałem się szczęśliwym posiadaczem zielonej WFM M06 rocznik 1955 (dokładnie to raczej jej wraku):buttrock: Witam. Tak się zaczął ten miły wątek o zielonej WuFuMie. Mnie też dzisiaj się trafiło coś takiego. :icon_biggrin: http://picasaweb.google.pl/Krzysztof554/ZielonaWFM Widać "laubzegostwo", ale co od czego ? W temacie Fumek jam cieniutki .... Pomoże kto ? Pozdro K54 Edytowane 22 Czerwca 2010 przez K54 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Brakuje kilku detali. :biggrin: Ale widać wyborowy rocznik jest to. Patent podnóżkami jakiś lipny i te schowki boczne na klucz to też buractwo niezłe. Ale ogólnie fajny sprzęcik, da się z niego coś wyrzeźbić. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Eeeeeno, Fumka jest pierwsza liga, tak jak mówi Qrim, troche dokompletowac i bedzie gitara, ale to troche to popłyniesz w szelesty, silnik jest taki ze skosna głowica, wiec cie beda czesac za nia jak za sokoła 125,okragła puszke zapłacisz jak za zboze bo to przeciez sokół 125, itd, całe szczescie ze koła sa takie same jak w pózniejszychmodelach:]patrz temat wfm róznice i costam, i nie sprzedawaj jej bo w takim stanie dostaniesz pare głoszy, wżuc na półke i niech polezy troche, pomacasz temat, pozbierasz klamoty i moze kiedys zrobisz i bedziesz miał radoche do konca zycia:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Mam taka tylko w innej barwie: http://www.bikepics.com/members/loopy1/56m06/ Pierwsza fota w stanie w jakim ją przytargałem. Druga z kolei po prawie całkowitym skompletowaniu. Jakby co to wal z pytaniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Kurcze, trafiłem kompletna blachare do fumy z lat 50-tych, ale nie ma tabliczki znamionowej, moze uda sie ja osadzic w jakis ramach czasowych wspólnymi siłami? Wieczorem foto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Wklejaj, wspolnymi silami jakos damy rade :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 (edytowane) No dawaj, dawaj te fotki, już prawie wieczór jest. :biggrin: PS. Istnieje takie określenie jak "retrofil"? Edytowane 11 Lipca 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlimaxDJ Opublikowano 8 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Dobry dzień :flesje: Takie pytanie: jak bezpiecznie,sprawnie i poprawnie osadzić łożyska na wale w silniku S01 i potem,żeby mi to wszystko ładnie pięknie i bezboleśnie w kartery wlazło? :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 (edytowane) Dobry dzień :flesje: Takie pytanie: jak bezpiecznie,sprawnie i poprawnie osadzić łożyska na wale w silniku S01 i potem,żeby mi to wszystko ładnie pięknie i bezboleśnie w kartery wlazło? :wink: Tylko moc fizyki pomoże :icon_exclaim: Łożyska grzejesz w oleju lub za pomocą opalarki do temp. ok 80-90 st C i same wejdą na miejsce. To samo przy osadzaniu w karterze. Grzejesz obudowy, najlepiej małym palniczkiem na propan butan lub opalarką, do temperatury, przy której nie da się korpusu utrzymać gołą ręką (ok 90 st. C). Najpierw robisz to dla strony lewej korpusu, a po wstawieniu skrzyni biegów ze zmieniaczem, dla strony prawej. Edytowane 9 Września 2010 przez HD1940 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.