Skocz do zawartości

Ciągle świecące kierunkowskazy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich.

Jestem świeżym właścicielem Hondy VTX 1300 Retro. Została przywieziona z USA i nikt przy niej w Polsce jeszcze nie grzebał. A proszę o podpowiedź, co robić lub nic nie robić z ciągle świecącymi kierunkami zarówno z przodu jak i z tyłu (oczywiście jak przełączę to zaczyna przerywać jedna strona tak jak to powinno być) . Czy oddać do jakiegoś elektryka czy zostawić tak jak jest. Mam dodatkowo do niej pomarańczowe klosze i białe żarówki dzisiaj stoi na białych kloszach i czerwonych żarówkach.

Proszę o poradę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba niechętnie Ci odpowiedzą, bo na pewno już na ten temat było pisane na tym forum, więc użyj sobie szukajki. Ja tylko poradzę, żebyś zmienił na pomarańczowe, bo o czerwone będą Cię ścigać, a nie przejmuj się, że się świecą - moje też świecą i nikt nic nie mówił :wink:

 

Szerokiej drogi

MJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba niechętnie Ci odpowiedzą, bo na pewno już na ten temat było pisane na tym forum, więc użyj sobie szukajki. Ja tylko poradzę, żebyś zmienił na pomarańczowe, bo o czerwone będą Cię ścigać, a nie przejmuj się, że się świecą - moje też świecą i nikt nic nie mówił :wink:

 

Szerokiej drogi

MJ

Dziękuję za podpowiedź. W szukajce wyświetla mi się 17 stron tak więc ciężko szukać. Tym bardziej dzięki za informacje. Mam rozumieć, że wstawić pomarańczowe klosze z białymi żarówkami? I czy normalne jest to że świeci przód i tył? bo czytałem na necie, że najczęściej świeci tylko przód.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile się nie myle to w USA swiecace kierunki caly czas sa standardem w ichszych motocyklach...dla wlasnego bezpieczenstwa...sa to tzw "gabarytówki" i moim zdaniem wszystko działa poprawnie :wink:

 

P.S

Oczywiście mogę się mylić :-) Możesz zmienić tak jak uważasz za słuszne...na europejska"kolorystyke".

Edytowane przez Pozytywnie Zakrecony Wariat

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewiem jak u ciebie ale w gsxr 600 k7 jest to kwestia odpięcia(lub przecięcia) 1 z 3 kabelków dochodzących do kazego kierunku, pojedz do salonu hondy zrobia ci to za piwo lub 20zł.

tylko dobry trzeba odłaczyc lub przeciąc. w motocyklach europejskich sa tylko dwa w usa 3:D pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W amerykanskiej wersji moto zarowki kierunkowskazow maja dwa wlokna 5 i 21 W. (Identycznie jak w samochodzie gdzie sa zespolone swiatla pozycyjne i stopu). Wystarczy odgiac styk od wlokna 5 W i bedzie tak jak obowiazuje w Europie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednakowoz powinny sie palic tylko przednie kierunki a nie tylne.

Jezeli zdejmiesz klosze i zobaczysz ze wszystkie 4 zarowki sa dwu wloknowe to OK, znaczy ze tak to zrobili i trzeba po prostu odpiac i zaizolowac kabelki z tylu i z przodu, lub tak jak pisal yacey odgiac styki.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednakowoz powinny sie palic tylko przednie kierunki a nie tylne.

Jezeli zdejmiesz klosze i zobaczysz ze wszystkie 4 zarowki sa dwu wloknowe to OK, znaczy ze tak to zrobili i trzeba po prostu odpiac i zaizolowac kabelki z tylu i z przodu, lub tak jak pisal yacey odgiac styki.

 

Adam M.

Bardzo dziękuję wszystkim za rady.

Pozdrawiam do zobaczenia na naszych polskich dziurawych drogach.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobny wątek

 

W Simsonie robiłem kierunki na ledach i dodałem w każdym po jednej obrysowej z przodu białe z tyłu czerwone podłączyłem do świateł nocnych dało to świetny efekt w nocy i poprawiło widoczność.

Raczej to niezgodne z prawem nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie również tylko przód się cały czas świeci. Na twoim miejscu zostawiłbym jak jest, przepisy przepisami, ale grunt to byś był jak najlepiej widoczny. Policja i stacje kontroli pojazdów w 90% nie zwracają na to uwagi.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile się nie myle to w USA swiecace kierunki caly czas sa standardem w ichszych motocyklach...dla wlasnego bezpieczenstwa...sa to tzw "gabarytówki" i moim zdaniem wszystko działa poprawnie :icon_mrgreen:

 

 

Fakt, że motocykl jest lepiej widoczny ale wydaje mi się, że nie chodzi tu o "gabarytówki" a o światła pozycyjne. Zauważcie, że w reflektorze nie ma żarówki od pozycyjnych. Sprawdź dlaczego tylne kierunki świecą (może to problem z przerywaczem) - jeżeli wszystko jest OK to zostaw tak jak jest (oczywiście zmień klosze na pomarańczowe).

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zmieniłbym na pomarańczowe i pozostawił tak zeby świeciły bo to chyba nie będzie przeszkadzało nikomu a nawet przeciwnie.U mnie swiecą też i jest ok.

Dzięki ale czy świeci przód i tył. BO koleżeństwo pisze że powinno tylko z przodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...