Skocz do zawartości

Vanishing Point

Forumowicze
  • Postów

    84
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Vanishing Point

  • Urodziny 11/21/1980

Informacje profilowe

  • Lubię
    Customy
  • Skąd
    Warszawa

Osobiste

  • Motocykl
    V STAR 1100 CUSTOM
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Vanishing Point

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Ja też tak mam swoim moto i policja nigdy sie nie pultała. Jedyny problem to przeglądy okresowe, na ogoł sie czepiają.
  2. Wypozyczalnia przyczep Ul. Korkowa 146 Warszawa Marysin ( po drodze z Zielonki na Ursynów) tel. 022 6132674 Z tego co wiem to też na Statoilach można sobie przyczepy wypożyczać, tylko nie wiem czy mają do przewozu motocykla. Pozdrawiam
  3. W ostatnim ŚM jest artykuł o gaźnikach-obsługa, diagnostyka, naprawy. Z tego co tam przeczytałem za objawy o których piszesz może być odpowiedzialna np.nieszczelność kolektora dolotowego. W każdym razie w/w lekturę warto zaliczyć. Pozdrawiam
  4. Widzę że nie tylko ja miewam schizy na stacji żeby przypadkiem ropy nie nalac do baku. Coż, najlepszym sie zdarza jak ktoś już zauważył. Pozdrawiam
  5. Wielkie dzięki za odpowiedź, trochę mi ulżyło jak już wiem o co biega. Pozdrawiam,
  6. Dzięki Carlos za pomoc. Juz jakoś dałem radę.
  7. Witam, po pewnym czasie znalazłem przyczynę strzelania. Pękniety gumowy przewód w instalacji doprowadzającej powietrze z filtra do gażników. Co ciekawe ten przewód był inaczej poprowadzony niż w orginale (jakieś przeróbki). tu adres do schematów dotyczacych sprawy: http://www.mrcycles.com/fiche_section_deta...=2003&fveh=1167 Najpierw trzeba zmienić na kategorię "EXHAUST" i teraz tak: gumowe przewody (elementy 23 i 25) normalnie powinny biec od metalowych rurek (elementy 26 i 27) do podzespołu "Air induction system" (element 18). Natomiast u mnie jeden gumowy przewód łączy wyjścia z rurek 27 i 26 (to ten był pękniety), a drugi łączy oba wyjścia z elementu 18 (Air induction system). Może ktoś się orientuje o co chodzi z tą przeróbką? Bedę wdzięczny za wytłumaczenie :biggrin: P.S. Sorry za łopatologiczne opisy
  8. Witam! XVS 1100 rocznik 2003, przebieg 8000 km. Jakiś czas temu zaczął niezdrowo, bardzo głośno strzelać z wydechów (po parę razy przy każdym schodzeniu z obrotów). Gażniki zostały sprawdzone (czyste) i zsynchronizowane. Strzały pojawiają się trochę rzadziej ale nadal daleko do normy. Dodam że świece są nowe i w porządku. Wydechy są akcesoryjne, trochę glośniejsze od fabrycznych, ale nie puste. Ktoś ma jakiś pomysł co może jeszcze być odpowiedzialne za strzelanie z wydechów? Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam
  9. mechanikiem nie jestem, ale jak na rowerku zbyt wolno na ostatniej przerzutce jade to mnie nogi zaczynają zdrowo napier...lać. Jak myślicie, ma to jakiś związek :icon_mrgreen: ?
  10. filmiku spod swiateł nie dawałem bo to chyba oczywiste, ale jak ktos ma ochote to na youtubie jest tego od ... bardzo dużo
  11. Vanishing Point

    Hoss Boss

    Eee, chyba 2 sek. do setki to to nie ma. Widać na jednym z w/w filmików że dostał w dupę od Kawy. Jak dla mnie to sprzęt troche przekombinowany.
  12. Śmiem zauważyć że są również na świecie miejsca gdzie jazda w kasku jest nieobowiązkowa, np. niektóre cieplejsze stany w USA (jak choćby California, Arizona). Będąc rok temu podczas urlopu na Krecie obserwowałem podobny stan rzeczy. Kierowców w kaskach na palcach jednej ręki mogłem policzyć podczas 2 tygodni tam spędzonych. A motocykli niemało tam śmiga. Nawet policja z gołą głową latała. Przyczyna prosta-zbyt wysokie panujące temeratury. Taki klimat i tyle. Czy zatem według niektórych z was tamtejsi motocykliści i prawodawcy to wszystko samobójcy i barany ??? Czy może pies gdzie indziej pogrzebion? :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...