Pablo1991 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 WitamMam problem z odpaleniem motoru Aprilia AF1 80.1995 r. Motor stal jeden dzień w garażu był odpalany.A w niedzielę na drugi dzień włożyłem akumlator naładowany i nie odpalił mi na rozrusznik.Dopiero na popych odpalił. Jak pochodził około 30 min na wolnych obrotach i był ciepły to jak go zgasiłem na chwilkę i póżniej mi odpalił na rozrusznik. W motorze był robiony szlif cylindra, wymieniany tłok,zmieniony filtr stożkowy. Chciałbym żebyście mi pomogli albo doradzili co trzeba zrobić żeby odpalał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 (edytowane) Czy rozrusznik kręci tak samo przed odpaleniem z pychu i po tych 30 minutach? Jeżeli masz kłopoty z odpaleniem jak jest zimny to najczęściej za to wine ponosi zbyt uboga mieszanka paliwa. Dla wykluczenia zapłonu i innych czynników proponuje wlać 1cm3 paliwa do otworu na świece, po czym szybko wkręć swiece spowrotem i próbuj odpalić z rozrusznika. Oczywiście gdy silnik będzie zimny, czyli po dłuższym postoju. Jak odpali to najprawdopodobniej zbyt uboga mieszanka, jak nie odpali to szukaj gdzie indziej. Edytowane 17 Lutego 2008 przez TDragon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Nom spróbuj tak jak mówi TDragon, wstrzyknij strzykawką, troche paliwa przez otwór w głowicy, po czym spróbuj odpalić rozrusznikiem, jeśli odpali a następnie zgaśnie szukaj przyczyny w mieszance; może coś ze ssaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Byc moze trzeba dostroic gaznik do nowego filtra powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Byc moze trzeba dostroic gaznik do nowego filtra powietrza. nie może a napewno , jeśli cylinder jest fabryczny to proponuje powrócić do fabrycznego filtra Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelmlody Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Wiesz co miałem podobnie tylko w maluchu ;) Po prostu kazałem bratu podładować mi akumulator (tylko on troche w tych sprawach słaby jest) i podłączył do prostownika wszystko się zgadzało poza tym że źle podłączył kabelki + do - a - do + i myśle sobie włoże, może odpali. Nawet nie zakręcił:icon_exclaim: Nie chciało mi się od nowa ładować więc na popych odpaliłem pojeździłem 30 min i akumulator odpalał tylko puźniej co tydzień musiałem go ładować:icon_razz: Sądze że po prostu źle podłączyłeś prostownik:)POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 badz masz probemy ze ssaniem.a najprawdopodobniej jak koledzy pisza z regulacja ganizka pod nowy filter badz po prostu zabrudzenie dysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 myśle że to szczorki rozrusznika są na wykończeniu, kręci bo kręci ale bez odpowiednich obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 niekoniecznie szczotki........może też być gdzieś nadpalony przewód zły zaśniedziały styk itd to wszystko ogranicza prąd ale to raczej wina mieszanki niż rozrusznika ... na popych lekko zapalił po pierwszym zakręceniu kołem czy trzeba było go na hama na biegu kawałek pchać ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo1991 Opublikowano 22 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 niekoniecznie szczotki........może też być gdzieś nadpalony przewód zły zaśniedziały styk itd to wszystko ogranicza prąd ale to raczej wina mieszanki niż rozrusznika ... na popych lekko zapalił po pierwszym zakręceniu kołem czy trzeba było go na hama na biegu kawałek pchać ??Trzeba bylo go kawalek przepchac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 myśle że to szczorki rozrusznika są na wykończeniu, kręci bo kręci ale bez odpowiednich obrotów.Bardzo prawdopodobne. Moze to tez byc uzwojenie rozrusznika. Ja swoj juz musialem przezwajac/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 i przepchniesz go kawałek załapie przez chwilke nie reaguje na gaz tylko jakby sie toczy a potem jedzie normalnie ?? w takim wypadku mieszanka za mało paliwa ....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 WitamMam problem z odpaleniem motoru Aprilia AF1 80.1995 r. Motor stal jeden dzień w garażu był odpalany.A w niedzielę na drugi dzień włożyłem akumlator naładowany i nie odpalił mi na rozrusznik.Dopiero na popych odpalił. Jak pochodził około 30 min na wolnych obrotach i był ciepły to jak go zgasiłem na chwilkę i póżniej mi odpalił na rozrusznik. W motorze był robiony szlif cylindra, wymieniany tłok,zmieniony filtr stożkowy. Chciałbym żebyście mi pomogli albo doradzili co trzeba zrobić żeby odpalał.Pierwsze co, to bardzo zaszkodziłeś silnikowi a nawet go trochę uszkodziłeś nie dość że trzymałeś na tych samych obr to jeszcze chodził bez chłodzenia. i przepchniesz go kawałek załapie przez chwilke nie reaguje na gaz tylko jakby sie toczy a potem jedzie normalnie ?? w takim wypadku mieszanka za mało paliwa .......Takie objawy mi sie widzą bardziej na zalany silnik. Co innego może być w tym przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 to musi być regulacja gaźnika - przy każdej wymianie filtra na inny niż fabryczny trzeba go podregulować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Odpalasz z gazem, czy bez gazu? Mój jak jest zimny odpala tylko bez gazu, inaczej dostaje zbyt ubogą mieszanke i nie odpali, a potem sie zaleje tylko. Próbowałeś wlać pod świece?Z jakim rezultatem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.