kichacz Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Witam , robiłem w CBR 900 czyszczenie gaźników i regulacje podciśnienia i mam takie pytanko , motorek ładnie wszystko chodzi ( na każde 4 gary ustawiłem średnią wartośc na zielonym polu , akurat na moim wkuometrze było to 15) i jest taki motyw , ze jak odpuszczam gaz to obroty spadają wolniej niż wcześniej przed regulacją ?? co to może być ?? Napewno to sie da jakoś zlikwidować - pomóżcie , czekam na ODP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 ( na każde 4 gary ustawiłem średnią wartośc na zielonym polu , akurat na moim wkuometrze było to 15) Hmm... Używałeś do tego jednego wakuometra :) Kiepskie schodzenie z obrotów jest zazwyczaj właśnie objawiem niedokładnej regulacji podciśnienia..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 22 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 no własnie jednym - nie wiem robiłem to pierwszy raz i prosze o pomoc - tam jest z tego co zauważyłem tak ze 3 śruby sa na 4 gaźniki a 4 ta co idzie pod kranik paliwa jest od pokrętła wolnych obrotów - i ja tak ustawiałem . Jeszcze jedno pytanie - czy to ustawia sie podczas zapalonego silnika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Zła synchronizacja,zrób to wakuometrem 4 zegarowym i będzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Kichacz podchodząc w ten sposób do synchronizacji gaźników tylko je roztroiłeś i dalsze poczynania w tym kierunku doprowadzą do zniszczenia silnika. Daj zarobić serwisowi jak chcesz w tym sezonie jeździć lub zostaw motocykl w garażu i rozpocznij edukację czytając dokładnie książkę serwisową. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Jednym wakuometrem nie ma sensu.Załatw sobie jeszcze 3(najlepiej z dławikami) i sobie z tym poradzisz.Tutaj masz opisane dosyc dokładnie jak sie za to zabrać: http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,2720482.html Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uki80 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Kichacz podchodząc w ten sposób do synchronizacji gaźników tylko je roztroiłeś i dalsze poczynania w tym kierunku doprowadzą do zniszczenia silnika. Daj zarobić serwisowi jak chcesz w tym sezonie jeździć lub zostaw motocykl w garażu i rozpocznij edukację czytając dokładnie książkę serwisową.jak wiesz jak to zrobic, a napewno wiesz to pomoz chlopakowi. widocznie chce sie nauczyc czegos a nie z kazda rzecza latac do serwisu. z reszta i tak juz zaczal grzebac i pewnie chcialby wiedziec co zkopal. szacuneczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 zgadzam się niech wie co zrobić,serwis tylko w przypadku agonalnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 byłem w serwisie juz dawno temu i kolo powiedział ze trzeba czekać conajmniej 2 miesiące na zrobienie - do najbliższego serwisu mam 50 km :) - dobrze chłopaki mówią , chciałbym zebyście mi podpowiedzieli jak to zrobić dobrze , jeżeli moglibyscie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Napisałem aby rozpocząć edukację od książki serwisowej.Zib dał linka do strony.Czyżby to było jeszcze mało ?A może mam napisać punkt po punktcie kolejno co trzeba zrobić aby prawidłowo zsynchronizować wszystkie gaźniki ?Tak sobie myślę że niektórych młodych motocyklistów ogarnia totalne lenistwo.Procesor we łbie się przegrzał z dobrobytu. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uki80 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Napisałem aby rozpocząć edukację od książki serwisowej.Zib dał linka do strony.Czyżby to było jeszcze mało ?A może mam napisać punkt po punktcie kolejno co trzeba zrobić aby prawidłowo zsynchronizować wszystkie gaźniki ?Tak sobie myślę że niektórych młodych motocyklistów ogarnia totalne lenistwo.Procesor we łbie się przegrzał z dobrobytu.nic sie nie przegrzalo. pewnie ze jak chce to poszuka. on tylko pytal co zrobil zle a nie jak krok po kroku to zrobic. poza tym wiekszosc serwisowek jest po anglikansku (bynajmniej ja do f4 nie znalazlem nic po polsku) a co do dobrobytu to jakby owy panowal to kazdy oddawalby sprzet do serwisu i sie nie grzebal z obawa ze cos zknoci. no ale jak to mowia: "szukajcie a znajdziecie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Jedno jest pewne - na poczatek trzeba miec dobre wakuometry, a nie jakies gowna za 30zl/szt z ktorych przy jednakowym podcisnieniu kazdy pokazuje co innego.Wg mnie lepiej skompletowac sobie zestaw kupujac dobre zegary z KFM-u (mam na mysli glicerynowe w klasie np 1,0).Sa tez gotowe zestawy do synchronizacji gaznikow, ale niektore oprocz wysokiej ceny niczym innym sie nie wyrozniaja.Gdzies na stronie widzialem rteciowe waku - zdaje sie ze mozna zamowic z GB i wcale nie wychodzi drogo. Strony niestety nie pamietam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 nic sie nie przegrzalo. pewnie ze jak chce to poszuka. on tylko pytal co zrobil zle. Wszystko zrobił źle. poza tym wiekszosc serwisowek jest po anglikansku (bynajmniej ja do f4 nie znalazlem nic po polsku) a co do dobrobytu to jakby owy panowal to kazdy oddawalby sprzet do serwisu i sie nie grzebal z obawa ze cos zknoci. no ale jak to mowia: "szukajcie a znajdziecie" Współczuję ci jeśli w tym wieku nie umiesz zrozumieć serwisówki po angielsku. Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek thunder-c Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Wszystko zrobił źle. Współczuję ci jeśli w tym wieku nie umiesz zrozumieć serwisówki po angielsku.ja też jestem w podobnym wieku no nie zawsze rozumiem serwisowki zresztą myślę ze jak wiekszość niestety wiecej sie domyslam niż rozumem dlaczego bo słownictwo jest co tutaj ukrywać fachowe a tego w szkołach nie uczą :icon_rolleyes: a wracając do tematu to chlopak chce sie czegoś nauczyć więc nie karcie go z góry tylko powiedzcie na co ma zwrocić uwage prosze ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 To może ja jakiś super sprytny jestem, bo mam słownik pojęć technicznych po angielsku i się ich nauczyłem. Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi