Skocz do zawartości

CBR po regulacji gaźników


kichacz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , robiłem w CBR 900 czyszczenie gaźników i regulacje podciśnienia i mam takie pytanko , motorek ładnie wszystko chodzi ( na każde 4 gary ustawiłem średnią wartośc na zielonym polu , akurat na moim wkuometrze było to 15) i jest taki motyw , ze jak odpuszczam gaz to obroty spadają wolniej niż wcześniej przed regulacją ?? co to może być ?? Napewno to sie da jakoś zlikwidować - pomóżcie , czekam na ODP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

( na każde 4 gary ustawiłem średnią wartośc na zielonym polu , akurat na moim wkuometrze było to 15)

 

Hmm... Używałeś do tego jednego wakuometra :)

Kiepskie schodzenie z obrotów jest zazwyczaj właśnie objawiem niedokładnej regulacji podciśnienia.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie jednym - nie wiem robiłem to pierwszy raz i prosze o pomoc - tam jest z tego co zauważyłem tak ze 3 śruby sa na 4 gaźniki a 4 ta co idzie pod kranik paliwa jest od pokrętła wolnych obrotów - i ja tak ustawiałem . Jeszcze jedno pytanie - czy to ustawia sie podczas zapalonego silnika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kichacz podchodząc w ten sposób do synchronizacji gaźników tylko je roztroiłeś i dalsze poczynania w tym kierunku doprowadzą do zniszczenia silnika. Daj zarobić serwisowi jak chcesz w tym sezonie jeździć lub zostaw motocykl w garażu i rozpocznij edukację czytając dokładnie książkę serwisową.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kichacz podchodząc w ten sposób do synchronizacji gaźników tylko je roztroiłeś i dalsze poczynania w tym kierunku doprowadzą do zniszczenia silnika. Daj zarobić serwisowi jak chcesz w tym sezonie jeździć lub zostaw motocykl w garażu i rozpocznij edukację czytając dokładnie książkę serwisową.

jak wiesz jak to zrobic, a napewno wiesz to pomoz chlopakowi. widocznie chce sie nauczyc czegos a nie z kazda rzecza latac do serwisu. z reszta i tak juz zaczal grzebac i pewnie chcialby wiedziec co zkopal. szacuneczek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem w serwisie juz dawno temu i kolo powiedział ze trzeba czekać conajmniej 2 miesiące na zrobienie - do najbliższego serwisu mam 50 km :) - dobrze chłopaki mówią , chciałbym zebyście mi podpowiedzieli jak to zrobić dobrze , jeżeli moglibyscie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem aby rozpocząć edukację od książki serwisowej.

Zib dał linka do strony.

Czyżby to było jeszcze mało ?

A może mam napisać punkt po punktcie kolejno co trzeba zrobić aby prawidłowo zsynchronizować wszystkie gaźniki ?

Tak sobie myślę że niektórych młodych motocyklistów ogarnia totalne lenistwo.

Procesor we łbie się przegrzał z dobrobytu.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem aby rozpocząć edukację od książki serwisowej.

Zib dał linka do strony.

Czyżby to było jeszcze mało ?

A może mam napisać punkt po punktcie kolejno co trzeba zrobić aby prawidłowo zsynchronizować wszystkie gaźniki ?

Tak sobie myślę że niektórych młodych motocyklistów ogarnia totalne lenistwo.

Procesor we łbie się przegrzał z dobrobytu.

nic sie nie przegrzalo. pewnie ze jak chce to poszuka. on tylko pytal co zrobil zle a nie jak krok po kroku to zrobic. poza tym wiekszosc serwisowek jest po anglikansku (bynajmniej ja do f4 nie znalazlem nic po polsku) a co do dobrobytu to jakby owy panowal to kazdy oddawalby sprzet do serwisu i sie nie grzebal z obawa ze cos zknoci. no ale jak to mowia: "szukajcie a znajdziecie"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno jest pewne - na poczatek trzeba miec dobre wakuometry, a nie jakies gowna za 30zl/szt z ktorych przy jednakowym podcisnieniu kazdy pokazuje co innego.

Wg mnie lepiej skompletowac sobie zestaw kupujac dobre zegary z KFM-u (mam na mysli glicerynowe w klasie np 1,0).

Sa tez gotowe zestawy do synchronizacji gaznikow, ale niektore oprocz wysokiej ceny niczym innym sie nie wyrozniaja.

Gdzies na stronie widzialem rteciowe waku - zdaje sie ze mozna zamowic z GB i wcale nie wychodzi drogo. Strony niestety nie pamietam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic sie nie przegrzalo. pewnie ze jak chce to poszuka. on tylko pytal co zrobil zle.

 

Wszystko zrobił źle.

 

 

poza tym wiekszosc serwisowek jest po anglikansku (bynajmniej ja do f4 nie znalazlem nic po polsku) a co do dobrobytu to jakby owy panowal to kazdy oddawalby sprzet do serwisu i sie nie grzebal z obawa ze cos zknoci. no ale jak to mowia: "szukajcie a znajdziecie"

 

Współczuję ci jeśli w tym wieku nie umiesz zrozumieć serwisówki po angielsku.

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zrobił źle.

Współczuję ci jeśli w tym wieku nie umiesz zrozumieć serwisówki po angielsku.

ja też jestem w podobnym wieku no nie zawsze rozumiem serwisowki zresztą myślę ze jak wiekszość niestety wiecej sie domyslam niż rozumem dlaczego bo słownictwo jest co tutaj ukrywać fachowe a tego w szkołach nie uczą :icon_rolleyes: a wracając do tematu to chlopak chce sie czegoś nauczyć więc nie karcie go z góry tylko powiedzcie na co ma zwrocić uwage prosze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...