MZ ETZ Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 @Pijak co do spalania,jak ktoś pisze ze mu Bandzior pali 5 l to chyba jest chory,tyle to paliła MZ 250. 600-tka suzuki przy normalnej jeździe spokojnie łyka 6l,jak pałujesz z 9-10 l wezmie lekko.Cykl mieszany ze 6,5-7 l musisz liczyć,to już jest sprzęt dość stary,swoje musi wypić.Gaźniki kiedy były robione? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
To_masz Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 dzięki Bimbak za rady, w wolnej chwili dobiorę się do tego czujnika i przeczyszczę go, zobaczymy czy da się uratować. wymontowałem czujnik, przeczyściłem i wszystko gra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
To_masz Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Montował ktoś do Bandziora z ABSem przewody w stalowym oplocie? Nie znalazłem takich, napisałem zapytanie do www.przewodywoplocie.pl , może tam ktoś brał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosinus Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Montował ktoś do Bandziora z ABSem przewody w stalowym oplocie? Nie znalazłem takich, napisałem zapytanie do www.przewodywoplocie.pl , może tam ktoś brał? Chyba dużo sztuk? Pytałeś w Owiewki24? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
To_masz Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 Chyba dużo sztuk? Pytałeś w Owiewki24?z przodu idzie 5 sztuk a z tyłu 2, na tej stronie przewodywoplocie.pl krzyknęli 820zł za komplet, na owiewki24 chcą dokładne długości żeby podać, a żeby je zmierzyć to trzeba dwa zdejmować w ciemno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesuaf Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Witam, Posiadam bandita 600 drugiej generacji (rok 2000). Motocykl kiedy jest sucho działa bez zarzutu i wszystko gra i buczy. Natomiast kiedy pojawia się wilgoć otoczenia (czy to poranna rosa czy wyspiarski monsun) motocykl odpala kiepsko, często przez chwilę po odpaleniu chodzi na 3 gary i póki nie zagrzeje się porządnie (przez porządnie mam na myśli przynajmniej godzinną jazdę) to nierównomiernie przerywa. Nierównomiernie to znaczy - w 90% przypadków przerywa do 7-8 tysięcy (powyżej tych obrotów jest wrażenie jakby załączył się czwarty cylinder, ale już wtedy chodzą cztery bo wszystkie rury nagrzane równomiernie - sprawdzane testem śliny). Czasem bywa tak że przy naprawdę mocnych opadach deszczu motocykl przerywa na całym zakresie obrotów, brzmi jakby przestawił się łańcuch rozrządu i trzeba go trzymać na światłach bo zdechnie.Problem nie występuje po uprzednim nagrzaniu motocykla i złapaniu deszczu - choćbym miał jechać po szyje w wodzie to będzie OK. Sprawdzałem filtr powietrza (jest nowy i nie dostaje się tam woda), czyszczone były gaźniki i nie bardzo jestem w stanie zlokalizować źródło problemu. Zauważyłem tylko że gumowe kapsle na fajkach, które zatykają otwór świecy nigdy nie chcą się porządnie domknąć (możliwe że woda dostaje się tamtędy, świece są lekko pordzewiałe mimo roku od montażu) Ktoś mógłby coś podpowiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 (edytowane) Ja bym się przyjrzał cewkom, przewodom prowadzącym do fajek i fajkom. Najprawdopodobniej są jakieś uszkodzenia, które powodują, że wigoć atmosferyczna zakłóca pracę układu zapłonowego. Jak tam nic nie znajdziesz następnym krokiem będzie impulsator i jego wiązka.Co do tych święc to zależy jak bardzo są pordzewiałe ale mimo wszystko skupiłbym sięna cewkach - może się mylę. Z tego co kojarzę to te kapsle na fajkach w tym silniku generalnie rzadko szczelnie przylegają. Kumpel dawno temu miał GSX-Fa i z ogólnego deficytu cewek w latach 90-tych jeździł na takiej, którą trzeba było przed jazdą suszarką podgrzewać bo inaczej tylko na dwa gary palił. Edytowane 4 Sierpnia 2015 przez Bimbak Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Ja tak miałem w CBFce. Okazało się, że mam przetarty kabel czujnika stopki bocznej. Od tego bym zaczął bo łatwo sprawdzić. Musisz szukac jakiś bugów w instalacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesuaf Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Ja tak miałem w CBFce. Okazało się, że mam przetarty kabel czujnika stopki bocznej. Od tego bym zaczął bo łatwo sprawdzić. Musisz szukac jakiś bugów w instalacji.Kabel stopki bocznej sprawdzałem jakiś czas temu zwierając go drucikiem - bez zmian. Ale faktycznie, zwykle takie pierdoły mają znaczenie. Ja bym się przyjrzał cewkom, przewodom prowadzącym do fajek i fajkom. Najprawdopodobniej są jakieś uszkodzenia, które powodują, że wigoć atmosferyczna zakłóca pracę układu zapłonowego. Jak tam nic nie znajdziesz następnym krokiem będzie impulsator i jego wiązka.Co do tych święc to zależy jak bardzo są pordzewiałe ale mimo wszystko skupiłbym sięna cewkach - może się mylę. Z tego co kojarzę to te kapsle na fajkach w tym silniku generalnie rzadko szczelnie przylegają. Kumpel dawno temu miał GSX-Fa i z ogólnego deficytu cewek w latach 90-tych jeździł na takiej, którą trzeba było przed jazdą suszarką podgrzewać bo inaczej tylko na dwa gary palił. Bimbak, Dzięki wielkie za odpowiedź. Właśnie zauważyłem że jedna cewka już była wymieniana (chociaż ciężko się dziwić, motocykl ma przejechane 90 tys km). Czy mógłbym prosić o jakieś wyjaśnienie jak sprawdzić je akurat pod tym kątem, tzn wrażliwość na wilgoć? Stawiam że oporność na suchej cewce, którą wyjmę z motocykla będzie prawidłowa, a wsadzanie jej pod wodę i mierzenie mokrej raczej nie zda egzaminu i będę mógł od razu zamówić nowe :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Odpal motocykl w garażu, zgaś światło i popryskaj podczas pracy przewody i fajki wodą ze spryskiwacza...zapewne zobaczysz Las Vegas...moze nawet bez wody. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Patentu na sprawdzenie cewki ci żadnego nie podpowiem, bo sam zwykle daję je do sprawdzeniu komuś kto się znam na tym lepiej ode mnie, ale radziłbym się skupić na razie na zlokalizowaniu tej cewki, która sprawia problem. Następnie - jeśli tak jak opisujesz problem jest tylko z jednym garem - problem jest albo z jednym uzwojeniem wtórnym albo nawet samym kablem (obstawiam bardziej sam kabel). Sprawdź dokładnie kable na uszkodzenia wizualne, uszczerbki, dziury, przełamania. Potem zrób to co Monter podpowiada. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 (edytowane) Wiesuaf A ja proponuję coś innego... :) Jesli masz przelotowy tłumik, to po jeździe, jak troszeczkę ostygnie zatkaj jego wylot - może być szmatka - zwłaszcza jak szykuje się wilgotna nocka... Powinno pomóc... :) PS - Oczywiście przy odpalaniu, szmatka out z wylotu komina... Edytowane 4 Sierpnia 2015 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Przewody WN, typowa usterka w banditach. Sprawdzić tak jak Monter napisał. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesuaf Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Odpal motocykl w garażu, zgaś światło i popryskaj podczas pracy przewody i fajki wodą ze spryskiwacza...zapewne zobaczysz Las Vegas...moze nawet bez wody. Dzięki za podpowiedź, takie proste a sam na to nie wpadłem :) Patentu na sprawdzenie cewki ci żadnego nie podpowiem, bo sam zwykle daję je do sprawdzeniu komuś kto się znam na tym lepiej ode mnie, ale radziłbym się skupić na razie na zlokalizowaniu tej cewki, która sprawia problem. Następnie - jeśli tak jak opisujesz problem jest tylko z jednym garem - problem jest albo z jednym uzwojeniem wtórnym albo nawet samym kablem (obstawiam bardziej sam kabel). Sprawdź dokładnie kable na uszkodzenia wizualne, uszczerbki, dziury, przełamania. Potem zrób to co Monter podpowiada. Ok, źle zrozumiałem na początku, teraz jak przeczytałem twój pierwszy post to zorientowałem się że chodziło o uszkodzenia wizualne :) Dzięki, zrobię jak mówisz i potem jak Monter prikazał. Moderatora, który przeniósł temat prosiłbym chociaż o powiadomienie o tym, bo nagle temat zniknął i nie wiedziałem czy to "seryjny samobójca" po mnie idzie czy byłem wczoraj tak pijany że ubzdurałem sobie że założyłem temat o bandicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modjo Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Moze ktos wie na ktorym zabku powinna byc ustawionia iglica w GSF 1200 K4. Moj temat z dzialu mechanika ogolna znikl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.