Skocz do zawartości

cosinus

Forumowicze
  • Postów

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O cosinus

  • Urodziny 01/01/1964

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Nowy Sącz

Osobiste

  • Motocykl
    było GS500E, Duże Jajko
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia cosinus

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. W modelach z antyfogiem. :) mój adwokat przyśle ci fakturę za czyszczenie oplutego smartfona
  2. A wiecie co ... ciekawy trend. Lat temu kilka kupowałem "szczękę" to był to nurt "niewłaściwy politycznie" emerycki, nieprofesjonalny ;) i w ogóle. Okularów wtedy w ogóle nie musiałem używac jakoś konsekwentnie, dziś nie są może kategorycznie wymagane, ale w puszcze po zmroku lepiej mi z nimi niż bez. Dziś na rynku szczękowce są mainstreamem, czy też zupełnie są politycznie poprawne, a teraz własnie nachodzi mnie nastrój na integrala, mam nadzieję, nie wiem czy słuszną na kilka dB mniej ok 100km/h.... (nawiasem: mój szczękowiec i tak mi nie sprzyja okularom) Co do poczucia "jak się to robi" iśc do dobrego sklepu z kaskami, pokażą, przymierzysz. Macałem fajne pólmarkowe (markowe tańsze modele) i kusi mnie zrobienie prezentu...
  3. cosinus

    Yamaha MT-125

    Widzę, nie tylko po drogach ;) Powodzenia :)
  4. Chyba dużo sztuk? Pytałeś w Owiewki24?
  5. cosinus

    GSXR 750

    Nie jeździłem. Spóźniły mi się o dobę zamówione gumki do odpiętej owiewki :( Film ma świeży pomysł, zdawac by się mogło w dziedzinie motocykli o to trudno. (Może, ale w gatunku bardziej śmiesznym, ten co w kasku je płatki z mlekiem) Dla "dziadków" za szybki, migający montaż (jestem a-telewizyjny), ale komuś może się na pewno podobać. Wygoniłeś ludzi z tych Pienin czy cooooo?
  6. No niekoniecznie. Wikipedia polska i angielska, inne strony, tam entuzjazm czy kult słabo się przejawia. Z kolei bardziej emocjonalne felietony w manierze "scigacza" nie przedstawiają "panoramy rynku" dlaczego akurat ten model to kult, choć używają tego słowa.
  7. W wątku pojawia się to pytanie o wymianę maszyn. Podczas kurs skorzystałem (ze wzg na awarię) z innego motocykla i było to bardzo rozwojowe z punktu widzenia odruchów, itd. To były czasy gdzie oficjalną maszyną był YBR250
  8. Lekka archeologia, ale dzięki za tę uwagę. Nie tylko dealerzy ale i producent "zapomniał" wyraźnie napisać że diagonalne. Mam na myśli współczesne robienie opisów "pod wyszukiwarkę" (lub niestaranne), kto by sobie głowe zawracał, slash zamiast minusa, że o R nie wspomnę itd. Rzeczywiście trzeba dobrze patrzeć na symbol. W typowym nastawieniu coś co ma "sport" w nazwie, oczekujesz radialnych (chyba) itd ...
  9. Czy jest / z czego wynika "kultowość" K1 ? takie odniosłem wrażenie z różnych wypowiedzi, blogów, felietonów ... Czy to był pierwszy z wtryskiem? Myślę że forum uniwersalnym opinia będzie bardziej wyważona, niż u rasowych zwolenników gixerów ;)
  10. Dziwne pytanie? Dodam, nie urodziłem się wczoraj, ani nie wczoraj wsiadłem na moto :) kask ma być dopasowany "na szerokość", wsadzony do końca, symetrycznie wzg nosa itd, wiadomo A jak w poziomie? Da się do ściągnąć nosem trochę na dół, lub trochę do góry. Jaka jest oficjalna wykładnia? Tablica rozdzielcza versus światła nad ulicą ... kręcić głową czy kaskiem na głowie?
  11. Zapytam w tym wątku, żeby nie zaśmiecać: jak patrzycie na tak postawione pytanie: jest gleba, smartfon z motocyklem 30m dalej, złamana noga, nie ma telefonu przy sobie, przy ciele (survivalowcy mówią wyposażenie linia zero). Myślicie o drugim numerze (zwł z usługą internetową) na ten hipotetyczny smartfon, a osobisty numer do dzwonienia przy sobie? Czy już mniej "groźne" pytanie zostawienie tego na kierownicy np ... wchodząc na chwilę do budynku ... kusi użytkowników cudzej własności? Sam mam dylemat z magnetycznym tankbagiem. Zwykle nic cennego w nim nie ma, skąd to ktoś ma wiedzieć. Nie wiem czy zupełnie potrzebnie go zabieram.
  12. Na początku ścieżki (???) mozna inaczej patrzyć, waga, pełny dostęp całymi stopami do gleby, ilość plastików do ew. lakierowania, szerokość do ruchu w mieście, długość przełożeń ... i to są uprawnione spojrzenia Ja po swojemu określam gs500 jako "propedeutyka sporta", pozycja już trochę pochylona (przy normalnym wzroście), dla wielu kumpli w pewnym wieku nie było to do zaakceptowania, hamulec być może powyżej średniej w klasie "pierwszy motor". Zawiecha chyba mniej komfortowa od wymienionych modeli.
  13. Jak liczyłem cebrę, to prawie można powiedzieć, ze szóstka staje się piątką (są zestopniowane 1.08, numer z jednym zębem to ok 1.07). Niższe biegi mają większy "odstęp". Osobiście zmieniałem w gieesce, nie mam zdania które bym chciał twardo bronić, obawiam się że to bardziej zależy od sugestii. Chyba zysk momentu ledwo odczuwalny.
  14. Jestem za, a nawet przeciw. W kilku miejscach gdzie często jeżdżę są podłużne koleiny, a akurat są to miejsca jazdy "korkowej" i pasowało by zmienić pas. A jak się rzekło korek, to z prawej i lewej samochody, i nie można zdać się na tor, jaki motocykl sam sobie wyznaczy, nie ma na to żadnego marginesu. Wiem, o czym piszesz, w innych miejscach, gdzie jest pusto, cała szerokość dla siebie, dokładnie tak się najlepiej jeździ nie walcząc z maszyną. Chyba nie zakrzyczycie, jak powiem że wtedy większa masa pomaga, a szerokie opony przeszkadzają.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...