Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mój bandzior (B12) nie przekroczył mi jeszcze 7,5 L/100km a najmniej to jakoś 6 L/100km wychodzi ( nie żałuje mu bo lubię jak jestem słyszalny a bardzo często zdarza się że i przód długo jedzie wysoko oderwany od drogi :) ) . PS nie zauważyłem żadnej różnicy w jeździe oraz spalaniu między PB 95 i PB 98 (ORLEN) :icon_mrgreen: ………a kolega co pracuje na tejże stacji z orzełkiem mówił mi że nie opłaca się wlewać PB 98 bo się tylko przepłaca :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie a propos spalania. Wczoraj wieczorkiem zatankowałem LOKOMOTYWE. Wlałem 17l i po sprawdzeniu przebiegu (245km) i szybkim podliczeniu wyszło, że spalił mi 6,9l w mieście !!!!!!!!!! :O

Chyba jest cos nie halo ze spalaniem po wymianie puszki. Lece na regulacje....na wiosne :icon_mrgreen: A do tego czasu może zanabede filterek K&N oraz Dynojety ( to tylko takie dywagacje :) )

 

 

To już wyższa jazda. o ile Dynojety stage1 powinny pracować bez regulacji i zreguły dają dobry efekt bez większych problemów, to z K&N to trzeba uważać znam całe mnóstwo przykładów starty mocy przez te filtry. Wymagają one wielu prób na hamowni żeby zadziałały...

 

A propo Dynojety stage3 wymagają w ogóle wyprucia filtra albo całego air boxu. I z reguły dają kiepskie efekty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już wyższa jazda. o ile Dynojety stage1 powinny pracować bez regulacji i zreguły dają dobry efekt bez większych problemów, to z K&N to trzeba uważać znam całe mnóstwo przykładów starty mocy przez te filtry. Wymagają one wielu prób na hamowni żeby zadziałały...

To znaczt że ten cały rozreklamowany K&N jest przereklamowany i ogólnie lipa.

No to dobrze wiedzieć. Dynojety oczywiście Stage1.

Anglik jak to się ma do tej przeróbki o której wspomniałeś, a mianowicie przyspieszenie zapłonu o 5st. i przewiercenie czegoś tam :icon_mrgreen:. Nie bedzie to kolidować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczt że ten cały rozreklamowany K&N jest przereklamowany i ogólnie lipa.

No to dobrze wiedzieć. Dynojety oczywiście Stage1.

Anglik jak to się ma do tej przeróbki o której wspomniałeś, a mianowicie przyspieszenie zapłonu o 5st. i przewiercenie czegoś tam :). Nie bedzie to kolidować?

 

Taki przyspieszacz jest w sprzedaży http://www.holeshot.com/bandit/bndt_advancer.shtml ,ale zamiast wydawać kase ( tym bardziej, że nie wiem czy dostaniesz to w polsce ) można samemu bardzo łatwo zrobić.

 

-Mianowicie pod prawym deklem masz czujnik, możesz śmiało odkręcać oleju będzie minimalnie. Czujnik impulsatora jest na blaszce, przykręcony na 3 śrubki. Chodzi o to aby te trzy otworki w blasce tak podszlifować aby cały czujnik dało się cofnąć (w przeciwnym kierunku do ruchu zegara) o jakieś 2mm ( co odpowiada 5 stopniom) możesz sam sobie policzyć czy napewno. Uwagi- przecholowanie może spowodować spadek mocy, spalanie stukowe, ale to od razu słychać. Jak coś nie tak, więc nie ma obaw.

Opis na pod stronie High performance http://www.gsxr.tk/

 

-A jeśli chodzi o rozwiercanie to zwiększenie pojemności z 1157 na 1216 i stopień spręzania zmienia się z 9,5 na 11. Moc wtedy ogromnie wzrasta i pojemność Kachones. WISECO oferuje je za jakieś 325 funtów a szlif robi się na orginalnych cylindrach z 79mm na 81mm ( w lokalnym zakładzie)

http://cgi.ebay.co.uk/WISECO-1216-KIT-SUZU...1QQcmdZViewItem

Sam mam na to chrapke...

 

Co jeszcze można ? A no wiele

 

-Wałki rozrządu od GSXR-a 90-92, pasują tylko trzeba przełożyć zębatki na swoje od łańcucha rozrządu.

Mocniej otwierają się i później zamykają . Odległośc zawór/tłok zmniejsza się z 4,5mm do 3,5mm ( To jeszcze daleko ). Orginalne sprężyny zaworowe bez problemu dają sobie rade

Wiem bo sam założyłem i lata.

 

-Zwiększenie sprężania przez cieńszą podkładke pod głowicą. Bierzemy orgyginalną podkładke 0,75mm (3 blaszkową ) rozmontowywujemy i składamy na jedną (zewnętrzną ) 0,25mm. Odległość zawór/tłok zmniejsza się o kolejne 0,50mm.

Założone, zrobione, lata i nic się nie dzieje...

 

-Zwiększenie sprężania o planowanie głowicy o 0,10mm, Zawsze coś...

Założone, zrobione, lata i nic się nie dzieje...

 

-Założenie całego układu wydechowego tunningowego (końcówka to nie wszystko ). Kolanka są bardzo wąskie i w ofercie są kolanka na identyczną średnice co średnica kanału wydechowego...

http://cgi.ebay.co.uk/SUZUKI-1200-BANDIT-S...1QQcmdZViewItem

Nie założone, nie stać mnie...

 

 

- Wypolerowanie kanałów w głowicy ssących i wydechowych. Już nawet korekty odlewów dają już efekt (Uwaga- ssące nie polerujemy na lustro tylko na mat ). Potem frezowanie obowiązkowo ( w zakładzie dałem 180 zł za 16 zaworów z dotarciem i lodem- tanizna)

Założone zrobione lata i nic się nie dzieje...

 

-Założenie większych gaźników. Mamy 36mm ale można założyć 38mm od GSXR-a 750 90-92 albo 40mm GSXR-a 1100 90-92.Pewno wtedy K&N okażą się nieocenione.

Tutaj dopiero jestem w stadium nauki więc nie mam konkretnych wniosków...

 

-Założenie mocniejszych cewek tak aby dawały mocną iskre tzw, DYNACOILS DC11

http://www.debben.co.uk/acatalog/N1200.html

Jeszcze mnie nie stać...

 

-Zwiększenie odpowietrzenia skrzyni korbowej w celu zmniejszenia oporów ciśnienia w niej panujących. Robią to przez korek wlewu zakładając filterek powietrza.

 

- popularnym jest też poprawa smarowania głowicy po przez zakładanie przewodów olejowych wprost z śruby magistrali olejowej bezpośrednio do śrub olejowych w deklu zaworowym...

 

Ho ho... ale się rozpisałem, ale to moja pasja i nic na to nie poradze...

Edytowane przez ANGLIK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema,

a ja jak zwykle sie wetnę z pytaniem które w ogóle nie bedzie dotyczyło Waszej dyskusji :notworthy:

Gdzie moge znaleźć jakieś oznaczenia lakierów do B6?? Jest moze jakaś nalepka na ramie...? Albo stronka gdzie po roczniku mozna znaleźć numer lakieru...? Mój to B6 z 2003r niebieski. Miałem szlifa i chyba w zimie zrobie sobie małe lakierowanko :notworthy:

Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema,

a ja jak zwykle sie wetnę z pytaniem które w ogóle nie bedzie dotyczyło Waszej dyskusji :notworthy:

Gdzie moge znaleźć jakieś oznaczenia lakierów do B6?? Jest moze jakaś nalepka na ramie...? Albo stronka gdzie po roczniku mozna znaleźć numer lakieru...? Mój to B6 z 2003r niebieski. Miałem szlifa i chyba w zimie zrobie sobie małe lakierowanko :notworthy:

Zadzwoń do Suzuki Poland, tam ci podadzą :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W B6.5 według strony web Akrapovic'a zmiana stock'a na slip-on powoduje zmianę mocy o 3,8HP i wagi 3,6kg. Zawsze coś ale na rewelację nie ma co się nastawiać. Natomiast wrażenia akustyczne bez dB killer'a bezcenne :icon_biggrin:

 

Jak chcesz zmieniać moc to zmień moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to i ja się dopiszę przeczytałem 67stron i jestem ze swoim b6s WITAM http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/b...-ksenony,992810

taki artykuł odnośnie ksenonów nie wiem jak się to ma do naszych maszyn

Edytowane przez drvall
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to i ja się dopiszę przeczytałem 67stron i jestem ze swoim b6s WITAM http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/b...-ksenony,992810

taki artykuł odnośnie ksenonów nie wiem jak się to ma do naszych maszyn

Primo po pierwsze WITAJ wśród LosBanditos.

Primo po drugie wali mnie co w tym artykule piszą. Załatwili wszystkim pojazdom jazdę na światłach więc jak mozna sie wyróżnić spośród wszystkich tych światełek. Zapierniczyć sobie zestaw Xenonów. W B wersji S z soczewkami wpasowanie pełnego zestawu jest proste. Nie trzeba nic polerować jak napisali w artykule. Wybrać barwe światła jak najbardziej zblizoną do bieli i jazda......ja na wiosne z takimi swiatełkami wyjade :P :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...