Skocz do zawartości

ANGLIK

HALO Szczecin
  • Postów

    143
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ANGLIK

  • Urodziny 10/11/1978

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki GSX1200 GSXR1100
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Szczecin

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://picasaweb.google.pl/tancerzmaciej/Inazuma

Osiągnięcia ANGLIK

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. ANGLIK

    ślub 26 sierpnia

    Dzieki za odpowiedz jakoś sobie poradzilismy...
  2. ANGLIK

    ślub 26 sierpnia

    hejka jesteśmy parą motocyklistów ze Szczecina złożyło się tak że 26 sierpnia tj. przyszły piątek mamy z moją przyszłą żoną ślub w Warszawie Planujemy sesje ślubną na starówce z przyczyn czysto techniczno-transportowych nie jesteśmy w stanie sprowadzić naszego motocykla( na stałe mieszkamy w Szczecinie a cale zamieszanie ślubne nam to komplikuje) i tutaj zwracam się z drobną prośbą do Was o użyczenie na 2 h motocykla do sesji na starówce w godz. 13-15 oczywiście zrewanżujemy się odpowiednio :)
  3. Ja troszkę pokombinowałem ze swoim silnikiem b12 i wyszło mi 133 km i 111 Nm. Co lepsze nie zmieniałem filtra powietrza ani dysz. Modyfikacje to - Wydech (tylko końcówka robi różnice) - cofnięty zapłon o 5 stopni - wałek ssący GSXR 1100 89' - cieńsza podkładka pod głowice i lekkie planowanie (obniżone o jakieś 0,8mm) - rozrząd ustawiony na 104 IN, 106 EX Przód to błahostka, w dolnej połce przepychasz na prasie sztyce, scinasz ogranicznik na ramie i wspawasz właściwy. Pół dnia roboty https://picasaweb.google.com/tancerzmaciej/InazumaProjekt2#
  4. 600 może być, tym bardziej że w dolnych obrotach wybaczy potknięcia. Jedynie co może stanowić problem to pozycja, która zmusza do silnego pochylenia i nie jest zbyt komfortowa, co za tym idzie zamiast skupić się na jeździe i nauce opanowania maszyny. Dla porównania przymierz się do czegoś co ma bardziej odprężoną pozycję, tam np: GSR600 panujesz dużo lepiej nad gabarytami i wagą motocykla i szybciej wyczuwasz motocykl i jego zachowanie. Ale oczywiście dla chcącego nic trudnego i sam zdecydujesz...
  5. Mam pytanie do motocyklistów z Poznania i okolic. Jak myślicie czy było by zainteresowanie parkingiem wyłącznie dla motocyklistów w okolicy starego rynku? Boksy były by zadaszone, i z dostępem do Karchera i paru podstawowych narzędzi.
  6. To się nazywa wyczerpująca odpowiedz. Swoją drogą gratuluje wiedzy...
  7. Wydaje mi się że to bedzie różnica w wałkach rozrządu i być może w gaźnikach. Wszystkie modele z serii GSX... na początku lat 90-tych miały wyższe krzywki. Prawdopodobnie też mapa zapłonu jest łągodniejsza w bandytach
  8. Jak by świece padnięte, tak niewielkie zakłócenia były, że dało się jechać. GSXR 1100 mikuni 40 mm dysze 126 B12 mikuni 36 mm Dysze koło 100 ( można dać spokojnie większe ) Ja mam piec B12, wałki GSXR 1100 i gaźniki od GSXR 750 38mm i jestem zajebiście zadowolony jak jesteś zainteresowany bardziej szczegółowo danymi gaźników to moge podrzucić
  9. Może masz to co i mi się przydarzyło, czyli przebicie na czujniku stopki bocznej. Czasem objawy usterki elektrycznej wyglądają jak by coś było nie tak z mechaniką. Oby to błachostka ( często tak jest ) Opcja 2 - jak już będziesz zdesperowany to kup działające gaźniki np. od B12, mają miej lat i bywają w lepszej formie niż leciwe GSXR-a. Jeśli to nie będzie to, zawsze będziesz mógł odsprzedać i niewiele stracisz. Bo może być tak, że te twoje gaźniki dokonały swojego żywota.
  10. Weź wykręć alternator, zamień go na dekielek od słoika ( pasuje idealnie) i odpal go . Wtedy będziesz wiedział czy to alternator. Pytałeś o klucz dynamometryczny, szukaj do 10 Nm to wtedy będziesz mógł dokręcać M6. Dla M8 to średnio 38 Nm, maksymalne wartości w twoim silniku to co najwyżej 150 Nm ( musiał bym jeszcze to sprawdzić). Sam ostatnio odkręcałem te zembatki, kurcze nie użyłem żadnego locktite, coż jak zacznie coś stukać to będe wiedział co to może być.
  11. Nie martw się to nic poważnego, jestem tego pewny. Na pewno żadna awaria mechaniczna nie wchodzi w rachubę. Wierz mi od razu będziesz wiedział że to coś mechanicznego jak się to stanie. Spotkało mnie takie coś przed laty z identycznym silnikiem. Nie znalazłem przy, jednak po rozgrzaniu objawy mijały. Teraz moto jest w suchym garażu i od lat nie spotyka go ten objaw, pójście tropem wilgoci lub wody gdzieś w gaźnikach lub elektryce wydaje mi się najtrafniejszym tropem
  12. Jeśli nadal się zastanawiasz to powiem ci że jest pełno ludzi którzy mają kręćka nad takimi maszynami. Sam jeźdze olejakiem i będe jeździł, takim czy innym, bo te motocykle dadzą sie lubić. Jeśli chodzi o 750 to jest to wersja torowa motocykla, gdyż była w tym czasie taka klasa. Więc jest motocyklem bezkompromisowym o dość sportowej pozycji. Częci jest dużo i nie będzie problemu ze zdobyciem używanych. Jeżeli stałeś się kolejnym olejogłowym zapraszam do studiowania http://oldskoolsuzuki.info/ tam oprócz wszystkich danych tech, serwisówek, tuninngu, znajdziesz pod INFO BOARD forum z całą masą projektów i porad. A jeśsli komuś mało 112 KM żeby dorównać innym ścigom jak 600-kom , to ja nie wiem co by musiał by mieć.
  13. Mam ksiązke serwisową jak byś jeszcze potrzebował do gsf 1200 -600 po angielsku, ale są schematy elektryczne w niej.
  14. Widocznie o jedno odpowietrzenie jest wiecej, a niżeli w mniejszych mikuni 36 (standard GSF 1200) . Posiadam fiszkę od 750 90-92 ale bez opisów nazw podzespołów i nie moge dojrzeć gdzie wchodzą. Postaram się, aby te odmy poprowadzić tak aby wpadały do airboksu lub miały filterek, jednak puki co ważniejsze żeby paliło i działało jak należy. Krućce już namierzone ( używki ) postaram się je w miare szybko sciągnąć i zobaczymy co i jak...
  15. Dokładnie, takie gaźniki to moje marzenie, jednak ciągle jeszcze poza zasięgiem mojego portfela. Generalnie powód dlaczego przekładam gaźniki to taki, że dokonałem w moim silniku radykalnych przeróbek ( polerowane kanały wałki od gsxr 1100, planowanie głowicy), i teraz cierpi na ciągły niedostatek mieszanki. I z tego co mi radzili w renomowanych garażach to właśnie te gaźniki które chcę założyć, lecz nie poinformowali mnie o aż takich różnicach. Więc rozumem, że te odmy puszczam "w dół" i powinno działać... a krućce szukam nowe, jeśli nie będą także pasować to czy mam alternatywę, np: krućce od gsxr 1100 one miały 40mm Mikuni także CVK, dało by radę ścinąć może ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...