joga82 Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Mój bandzior (B12) nie przekroczył mi jeszcze 7,5 L/100km a najmniej to jakoś 6 L/100km wychodzi ( nie żałuje mu bo lubię jak jestem słyszalny a bardzo często zdarza się że i przód długo jedzie wysoko oderwany od drogi :) ) . PS nie zauważyłem żadnej różnicy w jeździe oraz spalaniu między PB 95 i PB 98 (ORLEN) :icon_mrgreen: ………a kolega co pracuje na tejże stacji z orzełkiem mówił mi że nie opłaca się wlewać PB 98 bo się tylko przepłaca :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANGLIK Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 No własnie a propos spalania. Wczoraj wieczorkiem zatankowałem LOKOMOTYWE. Wlałem 17l i po sprawdzeniu przebiegu (245km) i szybkim podliczeniu wyszło, że spalił mi 6,9l w mieście !!!!!!!!!! :OChyba jest cos nie halo ze spalaniem po wymianie puszki. Lece na regulacje....na wiosne :icon_mrgreen: A do tego czasu może zanabede filterek K&N oraz Dynojety ( to tylko takie dywagacje :) ) To już wyższa jazda. o ile Dynojety stage1 powinny pracować bez regulacji i zreguły dają dobry efekt bez większych problemów, to z K&N to trzeba uważać znam całe mnóstwo przykładów starty mocy przez te filtry. Wymagają one wielu prób na hamowni żeby zadziałały... A propo Dynojety stage3 wymagają w ogóle wyprucia filtra albo całego air boxu. I z reguły dają kiepskie efekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 To już wyższa jazda. o ile Dynojety stage1 powinny pracować bez regulacji i zreguły dają dobry efekt bez większych problemów, to z K&N to trzeba uważać znam całe mnóstwo przykładów starty mocy przez te filtry. Wymagają one wielu prób na hamowni żeby zadziałały...To znaczt że ten cały rozreklamowany K&N jest przereklamowany i ogólnie lipa.No to dobrze wiedzieć. Dynojety oczywiście Stage1.Anglik jak to się ma do tej przeróbki o której wspomniałeś, a mianowicie przyspieszenie zapłonu o 5st. i przewiercenie czegoś tam :icon_mrgreen:. Nie bedzie to kolidować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANGLIK Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 (edytowane) To znaczt że ten cały rozreklamowany K&N jest przereklamowany i ogólnie lipa.No to dobrze wiedzieć. Dynojety oczywiście Stage1.Anglik jak to się ma do tej przeróbki o której wspomniałeś, a mianowicie przyspieszenie zapłonu o 5st. i przewiercenie czegoś tam :). Nie bedzie to kolidować? Taki przyspieszacz jest w sprzedaży http://www.holeshot.com/bandit/bndt_advancer.shtml ,ale zamiast wydawać kase ( tym bardziej, że nie wiem czy dostaniesz to w polsce ) można samemu bardzo łatwo zrobić. -Mianowicie pod prawym deklem masz czujnik, możesz śmiało odkręcać oleju będzie minimalnie. Czujnik impulsatora jest na blaszce, przykręcony na 3 śrubki. Chodzi o to aby te trzy otworki w blasce tak podszlifować aby cały czujnik dało się cofnąć (w przeciwnym kierunku do ruchu zegara) o jakieś 2mm ( co odpowiada 5 stopniom) możesz sam sobie policzyć czy napewno. Uwagi- przecholowanie może spowodować spadek mocy, spalanie stukowe, ale to od razu słychać. Jak coś nie tak, więc nie ma obaw.Opis na pod stronie High performance http://www.gsxr.tk/ -A jeśli chodzi o rozwiercanie to zwiększenie pojemności z 1157 na 1216 i stopień spręzania zmienia się z 9,5 na 11. Moc wtedy ogromnie wzrasta i pojemność Kachones. WISECO oferuje je za jakieś 325 funtów a szlif robi się na orginalnych cylindrach z 79mm na 81mm ( w lokalnym zakładzie)http://cgi.ebay.co.uk/WISECO-1216-KIT-SUZU...1QQcmdZViewItemSam mam na to chrapke... Co jeszcze można ? A no wiele -Wałki rozrządu od GSXR-a 90-92, pasują tylko trzeba przełożyć zębatki na swoje od łańcucha rozrządu.Mocniej otwierają się i później zamykają . Odległośc zawór/tłok zmniejsza się z 4,5mm do 3,5mm ( To jeszcze daleko ). Orginalne sprężyny zaworowe bez problemu dają sobie rade Wiem bo sam założyłem i lata. -Zwiększenie sprężania przez cieńszą podkładke pod głowicą. Bierzemy orgyginalną podkładke 0,75mm (3 blaszkową ) rozmontowywujemy i składamy na jedną (zewnętrzną ) 0,25mm. Odległość zawór/tłok zmniejsza się o kolejne 0,50mm.Założone, zrobione, lata i nic się nie dzieje... -Zwiększenie sprężania o planowanie głowicy o 0,10mm, Zawsze coś...Założone, zrobione, lata i nic się nie dzieje... -Założenie całego układu wydechowego tunningowego (końcówka to nie wszystko ). Kolanka są bardzo wąskie i w ofercie są kolanka na identyczną średnice co średnica kanału wydechowego...http://cgi.ebay.co.uk/SUZUKI-1200-BANDIT-S...1QQcmdZViewItemNie założone, nie stać mnie... - Wypolerowanie kanałów w głowicy ssących i wydechowych. Już nawet korekty odlewów dają już efekt (Uwaga- ssące nie polerujemy na lustro tylko na mat ). Potem frezowanie obowiązkowo ( w zakładzie dałem 180 zł za 16 zaworów z dotarciem i lodem- tanizna)Założone zrobione lata i nic się nie dzieje... -Założenie większych gaźników. Mamy 36mm ale można założyć 38mm od GSXR-a 750 90-92 albo 40mm GSXR-a 1100 90-92.Pewno wtedy K&N okażą się nieocenione.Tutaj dopiero jestem w stadium nauki więc nie mam konkretnych wniosków... -Założenie mocniejszych cewek tak aby dawały mocną iskre tzw, DYNACOILS DC11http://www.debben.co.uk/acatalog/N1200.htmlJeszcze mnie nie stać... -Zwiększenie odpowietrzenia skrzyni korbowej w celu zmniejszenia oporów ciśnienia w niej panujących. Robią to przez korek wlewu zakładając filterek powietrza. - popularnym jest też poprawa smarowania głowicy po przez zakładanie przewodów olejowych wprost z śruby magistrali olejowej bezpośrednio do śrub olejowych w deklu zaworowym... Ho ho... ale się rozpisałem, ale to moja pasja i nic na to nie poradze... Edytowane 12 Października 2007 przez ANGLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz89 Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Siema,a ja jak zwykle sie wetnę z pytaniem które w ogóle nie bedzie dotyczyło Waszej dyskusji :notworthy: Gdzie moge znaleźć jakieś oznaczenia lakierów do B6?? Jest moze jakaś nalepka na ramie...? Albo stronka gdzie po roczniku mozna znaleźć numer lakieru...? Mój to B6 z 2003r niebieski. Miałem szlifa i chyba w zimie zrobie sobie małe lakierowanko :notworthy: Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Siema,a ja jak zwykle sie wetnę z pytaniem które w ogóle nie bedzie dotyczyło Waszej dyskusji :notworthy: Gdzie moge znaleźć jakieś oznaczenia lakierów do B6?? Jest moze jakaś nalepka na ramie...? Albo stronka gdzie po roczniku mozna znaleźć numer lakieru...? Mój to B6 z 2003r niebieski. Miałem szlifa i chyba w zimie zrobie sobie małe lakierowanko :notworthy:Zadzwoń do Suzuki Poland, tam ci podadzą :notworthy: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ropcik Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Zadzwoń do Suzuki Poland, tam ci podadzą :P albo napisz meila:flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BU?KA Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Czy w Banditach 6 / 6.5 tez łatwo podnieść moc zmieniając tylko wydech ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomba7 Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 W B6.5 według strony web Akrapovic'a zmiana stock'a na slip-on powoduje zmianę mocy o 3,8HP i wagi 3,6kg. Zawsze coś ale na rewelację nie ma co się nastawiać. Natomiast wrażenia akustyczne bez dB killer'a bezcenne :icon_biggrin: Jak chcesz zmieniać moc to zmień moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Truemaker Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Witam. Od dzisiaj moge sobie juz tutaj legalnie formalnie pisac :crossy: Wczoraj stalem sie wlascicielem tego oto cudenka :icon_mrgreen: LINKKKKK pozdrawiam :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Super Truemaker. Gratulacje.Witaj w klubie LosBanditos :crossy: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin SF Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Bandziorno, choć my się witalismy w innym dziale :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Truemaker Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Tam bylo dla wszystkich tutaj dla wybrancow :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drvall Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 (edytowane) No to i ja się dopiszę przeczytałem 67stron i jestem ze swoim b6s WITAM http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/b...-ksenony,992810taki artykuł odnośnie ksenonów nie wiem jak się to ma do naszych maszyn Edytowane 15 Października 2007 przez drvall Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 No to i ja się dopiszę przeczytałem 67stron i jestem ze swoim b6s WITAM http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/b...-ksenony,992810taki artykuł odnośnie ksenonów nie wiem jak się to ma do naszych maszynPrimo po pierwsze WITAJ wśród LosBanditos.Primo po drugie wali mnie co w tym artykule piszą. Załatwili wszystkim pojazdom jazdę na światłach więc jak mozna sie wyróżnić spośród wszystkich tych światełek. Zapierniczyć sobie zestaw Xenonów. W B wersji S z soczewkami wpasowanie pełnego zestawu jest proste. Nie trzeba nic polerować jak napisali w artykule. Wybrać barwe światła jak najbardziej zblizoną do bieli i jazda......ja na wiosne z takimi swiatełkami wyjade :P :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.