Marcin SF Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 niedosyt pojawia się dość szybko przy b6 szczególnie słabszy dół, ale daje radę ;) jeszcze przyszły sezon nim posmigam, no chyba, że nagle zrobię sie nieprzyzwoicie bogaty ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Nie potrzebuje ktoś Tłumika oryginalnego do B 12,5 ? :icon_twisted: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin SF Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 nie :icon_razz: po prezentacji sportowych banditowych tłumików w Borkach, będę się rozgladał za sportowym :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomba7 Opublikowano 13 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 Witam wszystkich pozytywnie zakręconych motocyklami. To jest mój pierwszy post na tym forum i na pewno nie ostatni.Postanowiłem po wielu latach nabyc swój pierwszy prawdziwy motor. W przeszłości (młodości) śmigałem na ROMET-ach i MZ-kach, więc jakieś pojęcie o dwuśladach mam. Po określeniu czego oczekuję od motocykla, jak będę go wykorzystywał wybór padł na B6 i tylko wersja S z lat 2000-2003. Swoje poszukiwania zawęziłem tylko do woj. mazowieckiego i tak oto na oku mam trzy sprzęty, z czego jeden od osoby z tego forum :) I teraz mam kilka pytań z cyklu "ktokolwiek widział ktokolwiek wie": 1) Motomotion:http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M537255 2) Motonita:http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M502013 3) Olsen:http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M528815 Rozsądek mówi oferta nr 3 bo znana historia, książka serwisowa, kupiony w salonie, tylko ten przebieg i mógł by być inny kolorOferty nr 1 i 2 na pewno coś było z kręceniem liczników a jeśli nie to były mniejsze lub większe gleby. Nie mam doświadczenia w ocenie ramy i zawieszenia poza przycierkami na deklach i plastikach. Mile widziane sugestie z waszymi uwagami, może na żywo widzieliście te sprzęty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 13 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 Olej przebieg, Nr 1 i 2 napewno mają podobny jak nie większy :) Olsen dbał o Motocykl i regularnie serwisował, jak ja bym miał kupić to kupił bym od niego, wiarygodne żródło i bez żadnych ściem i krętactw. Pozatym te silniki są nie do zajechania :) Powodzenia ;) Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin2 Opublikowano 13 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 Zdecydowanie nr 3, pewne źródło, motocykl zadbany i serwisowany. Przebiegiem w tym wypadku nie przejmował bym się bez problemu przejedzie drugie tyle :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 13 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 Chłopaki, dziękuję za reklamę. :icon_mrgreen: Olej przebieg, Nr 1 i 2 napewno mają podobny jak nie większy :biggrin: Nie chcę robić antyreklamy konkurencji :icon_razz: , ale prawda jest taka, że ok. 90 % motocykli na wtórnym rynku - zwłaszcza sprowadzanych na handel - ma cofnięty przebieg. :icon_evil: Jakby ktoś był zainteresowany moim bandziorkiem (albo w ogóle miał ochotę wychylić tymbarka :flesje: ), to będę dziś (z motocyklem) koło 21 w "Dwóch Kołach" przy ul. Tunelowej, nr bodajże 2. Jeszcze w kwestii przebiegów. Obdzwoniłem ostatnio paru handlarzy skupujących motocykle. Gdy pytałem, dlaczego interesuje ich tylko model i rocznik (ewentualnie proszą o przesłanie zdjęć), a o przebieg nie pytają, mamrotali coś niewyraźnie pod nosem; jeden powiedział wprost, że oni i tak ustawiają swój :eek: (przynajmniej szczery był :smile: ). Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurbat Opublikowano 13 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 Olsen !Kolor zajebisty, czerwone sa najszybsze, serio :icon_razz:Ja mam Bandziora z 1998 z przebiegiem ok. 80kkm i cyka jak burza - tfu,tfu,tfu coby nie zapeszyc.Sprzęt Olsena z pewnego źródła i jak koledzy mówili bez ściemy, sam bym brał jakby kasa była ;-)Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin SF Opublikowano 13 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 w motomotion kupowalem motocykl, sa to zawsze albo prawie zawsze motocykle po szlifie, nie koniecznie dużym i bardzo ładnie zrobione , po przeglądzie, a olsen chuchał, dmuchał i wydmuchał, jak bym miał kupowac to tylko od niego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 13 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 Też polecam motocykl Olsena, musisz tylko dokupić do niego lakier i przemalować go :icon_razz: Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 13 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 Kolor zajebisty, czerwone sa najszybsze, serio :icon_razz:No, ba! :icon_mrgreen: A tak poważnie, to czerwony kolor - poza tym, że mi się bardzo podoba (ale to akurat kwestia gustu - de gustibus non est disputandum) - jest IMHO bezpieczniejszy niż np. czarny, gdyż jest dużo lepiej widoczny na drodze (czarny czy granatowy już się tak nie wyróżnia). Też polecam motocykl Olsena, musisz tylko dokupić do niego lakier i przemalować go :icon_evil:Żebym ja Ci felg nie przemalował... na różowo! :icon_question: Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joga82 Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Widziałem fajnego linka na forum odnośnie Borek i nie moge go odnaleźć była tam fajna mapka dojazdu adres itd. mo ktos moze tego linka PS orientujecie się czy są jeszcze wolne domki albo czy w okolicy można gdzies przekimać wszystko wskazuje na to że i ja z dwoma kolegami sie wybierzemy czyli Bandit 1200N, GSXR 1000 K2, HONDA 954 RR pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Joga, tematów o Borkach jest kilka, wpisz "Borki" w szukaj i powinno ci wyświetlić Tematy. Z tego co wiem z domkami są jakieś ale podobno są załatwione jakieś pokoje w Hotelu na tereni Ośrodka. A strona Ośrodka jest tu: http://www.borki.pl/ Pozdro :) Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joga82 Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 ThANkS :icon_mrgreen: Czy moze mi ktoś podać orientacyjne ceny serwisu B12 tzn. wymiana oleju, regulacja zaworów z czyszczeniem, klocki przód i tył, rozrząd, świece,,, pytam z czystej ciekawosci bo po sezonie trzba bedzie zrobic serwis w moim przypadku, tylnie klocki i olej do wymiany, będę robił to poraz pierwszy i chciał bym poznać orientacyjne ceny tych zabiegów, forumowicze posiadający bandziorki dłuższy czas pewnie bea mieli coś więcej do powiedzenia pozdrawiam :notworthy: :icon_eek: :icon_twisted: PS. Jak dokadnie sprawdzacie poziom oleju w bandziorku tzn kiedy moto stoi na stopce centralnej czy też może 2 kołach ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Ceny tych usług moga znacznie od siebie odbiegać. Powodem przede wszystkim są ceny akcesoriów lub jak kto woli elementów eksploatacyjnych, które zamierzasz wymienić. Koszty robocizny inaczej w całym kraju. Poszukaj lub popytaj o dobry sprawdzony serwis. Niech jeden mechanik prowadzi sprzęta. Jeżeli masz jakieś pojęcie o mechanice to z pewnością z niektórymi robotami uporasz się sam. W wawie i okolicach poleciłbym Tobie warsztat.Co do sprawdzania oleju. Jak sam sprawdzasz to raczej tylko na centralnej bo nie dasz rady zerknąć w "oczko". Jak masz kogoś do pomocy to wiadomo :buttrock:.No i pozdrawiam kolejengo LosBanditos. Duzo frajdy ze śmigania.HEJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.