rumun Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Witam problem dotyczy Hondy Seven Fifty Jade moto puszczm kierownice przy 70 km. i nagle zaczyna michodzic to w lewo to w prawo. Na poczatku sezonu tego nie było przy 100puszczałem i nic (w sezonie nie zaliczyłem żadnej gleby). Jakie moga byc przyczyny tego zjawiska . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 lozyska glowki ramy, zuzyty olej w lagach, opona, albo krzywa tarcza hamulcowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Poluzowane śruby na głowce ramy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadok Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Złe ciśnienie w tylnej oponie? Luzy na wachaczu? Łożyskach? Amorek z tyłu pada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 (edytowane) Czolem! Mialem SF i ja zaczalbym poszukiwania od opony przedniej, cisnienia w ogumieniu i hamulcow. W CB750 tloczki lubia sie zapiekac i ocierac o tarcze. Zobacz, czy opona Ci nie zzabkowala. Jak zęby sa duze, to wystarczy przejechac otwarta dlonia po powierzchni opony - beda wyczuwalne nierownosci :cool:. Pozdro PSMoja CB byla wolna od takich objawow az do wypadku, w ktorym uszkodzona zostala m. in. przednia opona. I wtedy problemy sie zaczely - takie jak opisujesz. Rybson13 z tego forum odkupil moja SF w stanie powypadkowym i z tego co wiem, po wymianie opony problem znikl. Ale zapytaj go o szczegoly. Edytowane 12 Stycznia 2008 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Do podanej wyżej litanii powodów dodam niewyważenie koła. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 A ja Ci doradzę abyś raniuśko pędził do kościółka i na tacę 100 położył że jeszcze żyjesz.Kto przy zdrowych zmysłach przy 100kmh puszcza kierownicę w motocyklu?Samobójca jesteś czy masochista? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 bez przesady ja puszczałem przy 200km/h i jeszcze żyję :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 opona na 90%pozdro pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpal Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 opona na 90%pozdro pawel To jest bardzo możliwe. Było mnóstwo tematów o tych drganiach, przeważnie wszyscy wymieniali łożyska, tarcze itd. Często nic to nie dawało i na koniec zmieniali oponkę i moto jechało jak nowe :)Zacznij od tego, abyś później nie żałował wydanej kasy na wyzej wymienione elementy :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 bez przesady ja puszczałem przy 200km/h i jeszcze żyję :) Masz rację "jeszcze" ale do czasu.Obym się mylił.Ale mam prośbę- nie chwal się publicznie takimi wyczynami bo zawsze znajdzie się odważniejszy od Ciebie i puści przy 300 kmh tylko nie jestem pewny cz jego zwieracz to wytrzyma. ps. odpowiadając na pytanie rumuna to jeżeli wszystkie elementy zawieszenia są OK a łożyska kół nie mają luzów to takie bujanie jest powodowane zbyt niskim ciśnieniem w tylnej oponie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Tez stawiam na opone. To samo miałem w Gs. Albo ją zciagało, albo dostawała shimmy po puszczeniu kierownicy. Po wymianie spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.