filipr Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Syrek -jest to gniazdo i już od razu Ci powiem, że potrzebujesz przejściówki na zwykłe gniazdo din coś tam coś tam. Było w jednym temacie o gniazdach zapalniczki tu na FM. Jak znajdę to dopiszę. Pozdr.F.No i znalazłem - to jest DIN 4165Adam z FM miał takie przejściówki. Więc w razie czego wiesz gdzie szukać. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 (edytowane) To jest to samo gniazdo , gdzie podpina sie kompa?Wiem, że kiedyś sciągałem sobie full servive manual, ale niestety nie moge znaleść, macie jakiegos linka,żeby sobie pobrać :) Mam w języku polskim od kolegi "Wolnemiasto"ale potrzebuje tej rozbudowanej w języku angielskim. Edytowane 16 Czerwca 2013 przez Syrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 http://chomikuj.pl/DR.Z/Tiger+1050/Tiger_1050_Workshop_Manual,648753365.pdf Proszę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 (edytowane) Bollo , dzięki, ale to jest chyba manual do Tiger 1050, a ja szukam do Sprinta 1050 :) Juz zmieniam, bo pewnie zasugerowałes się motocyklem w profilu. Edytowane 16 Czerwca 2013 przez Syrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
him749 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Może tu znajdziesz :) http://www.bikersoracle.com/triumphsprint/forum/showthread.php?t=5884Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Dzięki za serwisówke :) Nie macie wrażenia,że przód w sprincie jest troche za miękki i nurkuje, kombinowaliście coś, skręcenie sprężyn coś daje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Wymiana oleju podobno coś daje. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Niestety nie dam już rady zmienić oleju przed urlopem, ale pokrece coś spręzynami, może pomoże. Czasami w zakrętach , przez pływający przód, mam wrażenie jakby koło uciekało :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Ponawiam pytanie, z czystej ciekawości :) Czy ktoś miał luzy zaworowe do regulacji, jeśli tak, to przy jakim przebiegu?W zeszłym sezonie, sprawdzałęm co prawda w Tiger 1050, ale ten sam silnik, przy ok 30tys.km i były w normie.Jestem świeżo po dużym przeglądzie w Tigerze 1050. Przy 65 tys wszystkie zawory były w normie. W motokracji powiedzieli, że nikt ich wcześniej nie dotykał - także prawdopodobnie od nowości trzymają nominał. Wymieniłem łańcuszek rozrządu, ale nadal po odpaleniu moto słychać delikatnie metaliczny dźwięk z okolic napinacza. Dźwięk ustaje po krótkiej jeździe (mam wrażenie, że po przebieżce po obrotach). Obsłuchiwałem Tigera 955 z przebiegiem teoretycznie 13k, i na zimnym też podobnie hałasował - może nieco ciszej. Co to może być? W serwisie powiedziano, że Triumphy na ogól są głośne, i żeby się tym nie przejmować. Kolejna kwestia to spalanie - na trasie przy spokojnej jeździe pali 5.5 - 6l, ale po mieście przy trochę szybszej jeździe, 8 wciąga - niby litr więc norma, ale w testach wszędzie pisało, że to oszczędny motocykl - jak Wam Sprinty palą? Mam zamiar na przełomie lipca i sierpnia nad Gardę polecieć i chyba wykupie assistance, bo jeszcze Brytyjczykowi nie ufam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skilos Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Latam Tigerem ze sprintem i spalanie mamy prawie identyczne .Tiger pali setkę więcej na 100 km . Cytuj "Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 No bo jest oszczędny 8l po mieście to mało jak na litra. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 A coś na temat hałasu możecie Panowie powiedzieć? :) Skilos, czyli ile Ci wciąga Tiger? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu7 Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 Ja jak wczesniej mialem sprinta to maksymalne srednie spalanie mialem 7,5litra wiecej nie chcial palic chyba ze na torze i caly czas do odcinki. W trasie na zlot przlotowa 100-120 jakies 5,2-5,5litra. Teraz mam street tripla i srednio jakies 6 z hakiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 Mi też przy spokojnej jeździe palił między 5 a 5,5 litra. Odnośnie miasta to się nie wypowiem, bo po mieście praktycznie nie jeździłem. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 (edytowane) Mialem Tygrysa, a teraz mam Sprinta :) Spalanie podobne ok 5,5-6 l. Co do stuków w silniku to nie wiem, mi tylko gwiżdze jak sokowirówka. W Sprincie od czasu do czasu pojawia się jakis hałas z okolic łancucha i nikt nie wie co to :rolleyes: poprzedni (pierwszy) własciciel miał tak samo i tak jeżdził , motocykl ma juz 20tys.km. Edytowane 4 Lipca 2013 przez Syrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.