wolnemiasto Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 (edytowane) No to jestem po długiej trasie 1400 km - spalanie ok, lata mi na wybojach , a ich nie brakuje i hałasuje stopka centralna - chyba sprężyna nie trzyma, przepaliła się dioda postojowa przód - to w zasadzie wszystko z awarii.A i jeszcze jedno pobiłem mój rekord prędkości - obecnie 264,1 km/h Edytowane 19 Kwietnia 2013 przez wolnemiasto Cytuj meble biurowefotele obrotowekrzesła obrotowekrzesła konferencyjnewww.alias.org.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Wolnemiasto - licznikowo ST1050 jedzie ponad 290 :), więc jeszcze Ci trochę zostało. Ile to licznikowo jest realnie to nie wiem, ale zakładam, że błąd jest dosyć spory. Sprawdź czy sprężyna, czy śruba mocująca przy stópce, bo coś mi się kojarzy że też tam dokręcałem. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolnemiasto Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 hallo Sprinterzy, z jaką max prędkością śmigacie z okufrowaniem? ja dochodzę tak do 180 km/h (w kufrach są wklejki max 130) Cytuj meble biurowefotele obrotowekrzesła obrotowekrzesła konferencyjnewww.alias.org.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 (edytowane) Czy ja dobrze widze w serwisówce,że wymiana oleju co 16000tys.km. :huh: ? W manualu jest co 600tys.mil, więc ok, nie chce mi się już drugi raz sprawdzać, ale wydaje się,że w serwosówce podają co 1000tys.mil. P.S. Wczoraj byłem w warsztacie motocyklowym, gdzie widziałem, jak mechanik sprawdza olej w Triumphie(nie moim) na wyciągniętym bagnecie, tzn nie wkręca go.To już nie pierwszy raz i nie ten sam mechanik... widze takie rzeczy, no i jak tu ufać mechanikom :rolleyes: Edytowane 21 Kwietnia 2013 przez Syrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xjot Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Jeżeli chodzi o olej to w książce napraw '"Haynes" jest 6 tyś mil ( 10 tyś km ) . U mnie wcześniej ( jak go kupiłem ) też było więcej oleju na bagnecie , więc sprawdzali na wykręconym , jak ja zmieniałem to sprawdzałem na wkręconym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Poziom oleju, mierzy się na wkręconym bagnecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefanek Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 (edytowane) Hmmm... Mnie to w sumie nie dotyczy, bo mam szklane oczko w karterze :), ale właśnie przeczytałem instrukcję do Sprinta i tam wyraźnie piszą, że poziom oleju mierzy się na bagnecie wkręconym do końca. Wychodzi na to, że mechanik nawet nie pokusił się o przejrzenie instrukcji do sprzęta, przy którym grzebał. Qrdę, wydaje mi się niestety, że to jest norma :angry: Edytowane 22 Kwietnia 2013 przez Stefanek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 (edytowane) Niestety tak, to już nie pierwszy raz widze, jak mechanicy mierzą olej na wykręconym bagnecie, dlatego jesli oddaje na serwis do mechanika, to zawsze sobie sprawdzam :)W moim poprzednim Tiger 1050, tez mi tak zalali, upuściłem ok 300-400 ml ,żeby było ok :dry: Edytowane 22 Kwietnia 2013 przez Syrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regis70 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 z tym olejem to jakaś ogólnopolska norma :( też po serwisie u całkiem dobrego mechanika musiałem wyciągnąć z pół litra.Wymiana oleju co 600mil/10,000km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krytek Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Witam Panowie Zakupilem wlasnie Triumpha Sprint St 1050 i poszukuje kufra ktory nie bedze za duzo odbiegal wygladem od orginalnych bocznych. Czy mozecie polecic jakis kufer ktory uzywacie ale nie Triumpha ? dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Hello, Czy ktoś może polecić jakiś serwis w Wawie, który potrafi ustawić luzy zaworowe w 1050? W poprzednim sezonie przy ok. 20.000 km sprawdzałem i luzy na zaworach dolotowych na prawym cylindrze były jeszcze w normie ale już blisko górnej granicy. Najlepiej gdyby przy okazji zsynchronizowali przepustnice (to mogę zrobić sam ale bez sensu 2 razy wszystko rozbierać). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolnemiasto Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 mam pytanie co do ustawień zawieszeń tyłu. W instrukcji jest napisane, że są 2 rodzaje regulacji - regulacja dobijania i regulacja wstępnego napięcia sprężyny. Co do tego drugiego to wiem gdzie jest ale nie mogę znaleźć śruby do regulacji dobijania. W serwisie powiedziane mi, że nie ma tej regulacji... hmm. Wie ktoś coś na ten temat? Cytuj meble biurowefotele obrotowekrzesła obrotowekrzesła konferencyjnewww.alias.org.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu7 Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 jest protopadle do sprezyny z lewej strony na takiej koncowce na plaski srubokret http://img22.otofotki.pl/obrazki/yu260_images.jpeg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 No i ja za niedługo bede lecial w długąąą trasę z kuframi, tak myśle co tam pomajstrować przy tylnim zawieszeniu, jak go ustawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolnemiasto Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 jest protopadle do sprezyny z lewej strony na takiej koncowce na plaski srubokret http://img22.otofotki.pl/obrazki/yu260_images.jpegto, to wiem (już) ale w instrukcji przeczytałem jeszcze o drugiej regulacji chodzi o tohttp://ifotos.pl/zobacz/1jpg_nhasqer.jpg/ Cytuj meble biurowefotele obrotowekrzesła obrotowekrzesła konferencyjnewww.alias.org.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.