Vlaad Opublikowano 10 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Dzięki jeszua za linka. Już myślałem że mój tekst trafił do archiwum na półkę i pokrył się kurzem :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Witam. Chciałbym ustawić sobie bardziej miękko tylne zawieszenie w moim Sprincie, ale nie do końca wiem jak... z boku amortyzatora jest jakaś śruba do regulacji i tę sprężynę też można chyba regulować, w serwisówce niestety nic nie ma na ten temat - w którą stronę i czym kręcić :biggrin: ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Mam pytanko jeśli można. W omawianym teście jest wzmianka, że na stronach triumpha można znaleźć informację czy dany egzemplarz podlega akcji nawrotowej (serwisowej). Przypuszczam, że trzeba gdzieś wprowadzić numer ramy. Jednak nie udalo mi się znaleźć tego ani na polskiej, ani na angielskiej wersji strony. Czy może ktoś podpowiedzieć gdzie to się sprawdza? Pozdrawiam Troche odkopie ten temat ale moze komus sie przyda. Tutaj mozna sprawdzic czy dany motocykl obejmuje akcja serwisowa:http://www.triumph.co.uk/uk/7094.aspx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Troche odkopie ten temat ale moze komus sie przyda. Tutaj mozna sprawdzic czy dany motocykl obejmuje akcja serwisowa:http://www.triumph.co.uk/uk/7094.aspx Haha, mój jest wolny od wad :biggrin: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 (edytowane) Troche odkopie ten temat ale moze komus sie przyda. Tutaj mozna sprawdzic czy dany motocykl obejmuje akcja serwisowa:http://www.triumph.co.uk/uk/7094.aspx No mojego nr ramy np. nie rozpoznaje na tej stronie a mojego sprzęta dotyczyła ta akcja.Tu z kolei jest wykaz ze strony UOKiK sprzętów, które były sprzedane w PL i obejmowała je akcja serwisowa.http://www.automotiv...emid=53&lang=en PozdrawiamFilip Edytowane 21 Marca 2012 przez filipr Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regis70 Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Haha, mój jest wolny od wad :biggrin: . Haha, a mój dzięki filipr już czeka na nowy łącznik i powinien mieć wymianę w tym miesiącu :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Haha, a mój dzięki filipr już czeka na nowy łącznik i powinien mieć wymianę w tym miesiącu :cool: No i całe szczęście, bo ten element jak się okazuje może walnąć. PozdrawiamF. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romekjagoda Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Temat stary, ale odkopie, bo dowiedzialem sie z niego wielu ciekawych rzeczy. Kilka dni temu zdecydowalem sie na st 1050 z 2008 r. Wybor byl ciezki, bo w szrankach stal gsxr 1000 k4 - starszy o cztery lata, ale z mniejszym przebiegiem. Sprint natomiast mimo konkretnego przebiegu mial zrobiony kompletny serwis, nowe opony, naped, nowe aku, etc. i pelna historie. Nie wiem czy zrobilem dobrze, bo moto ma 42 tys. mil ale wygldal na zadbany. Gosciu zjezdzil nim Europe i nie mial nigdy problemow, poza peknieciem linki sprzegla. Moto kupione w UK.Wybor byl naprawde trudny, bo na moto chcialem pogodzic sport i turystyke. Marzylo mi sie kupno Aprili RSV, ale sa dosc drogie. Gixer byl w dobrej cenie, ale pozostawaly watpliwosci co do mozliwosci jego wykorzystania na normalnej drodze na codzien (brak umiejetnosci + ograczenia na drodze), a takze potencjal do turystyki (takze we dwoje). Mam nadzieje, ze Triumph pogodzi ogien z woda, choc nie powiem, mam troche watpliwosci po wszystkich tych wpisach o awariach. Z drugiej jednak strony wiele jest takze pozytywnych testow i glosow na temat tego moto, wiec moze bedzie dobrze, tym bardziej, ze egzemplarz ktory kupilem jest juz sprawdzony i nie powinno sie z nim juz wiecej niz dziac...Przesiadam sie z VFRki z 88r. wiec wszelkie glosy o niedociagnieciach typu slabe hamulce mysle do mnie stosowac sie nie powinny... Wszak nawet jesli sa slabsze niz u konkurencji, to chyba jednak lepsze niz na 25 letnim moto..? Zastanawialem sie tez, czy jesli faktycznie przedni hamulec jest slaby, czy nie mozna by go podmienic na jakis brembo? I ostatnie pytanie: czy zakladal ktos crash pady do sprinta? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Cześć Dobrze, że z 2008 roku, bo właśnie w modelu na 2008 zrobili kilka poprawek, głównie z tego co kojarzę poprawili oświetlenie i zmienili bak na metalowy.Odnośnie hamulców - cóż mimo, że w stalowym oplocie nie powalają skutecznością a raczej dozowalnością, są wg mnie jakieś takie miękkie. Natomiast jak mocniej naciśniesz klamkę to moto hamuje może nie jakoś powalająco ale poprawnie.W kwestii crash padów. Ja nie zakładałem, ale widziałem że są dostępne i widziałem na fotkach gdzieś zamontowane bodajże LSL. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romekjagoda Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Filip, dzięki za odzew. Crash pady też widziałem, ale nie ma ich wiele. Triumph ma w swojej ofercie, ale oczywiście w 'promocyjnych' cenach. No nic, spokojnie musze poszukać.Co do hamulców to mnie uspokoiłeś. Jeśli są poprawne to powinno wystarczyć, choć poszperam, czy nie można by jakichś lepszych brembo czy tokico na przykłąd założyć i czy nie dałoby to jakiejś poprawy. Nie wiem jeszcze dokładnie, gdzie tkwi problem z tymi hamulcami - czy to klamka i linka, czy sam mechanizm. Właśnie to, że 2008 r. to było kilka zmian zdecydowało o tym, że wziąłem moto z większym przebiegiem, ale już po lifcie. W tej samej cenie (lub droższe) były maszyny z połową przebiegu mojego, ale o 3-4 lata starsze (2005-2004). Ogólnie im więcej czytam, tym bardziej się utwierdzam w słuszności decyzji - znakomita większość posiadaczy była/jest b. zadowolona ze sprinta, więc powinno być dobrze. pozdrawiam.Romek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Romek Będziesz zadowolony ze sprzęta. Naprawdę przyjemnie jeździ, równo oddaje moc i pięknie gada nawet na seryjnych kominach :)Zwróć uwagę na mocowanie tylnego amora o którym była mowa w tym wątku. Sprawdź czy masz wymienione czy nie. Czasami jak czytałeś może wyżej serwisy to przeoczyły i nie wymieniły. Mi to dziadostwo pękło, więc naprawdę warto się tym zainteresować.http://www.sprint.fora.pl/sklep,6/sprzedam-akcesoryjne-czesci-do-triumph-sprint-st-1050,255.htmlTu masz jakiegoś linka - koleś w listopadzie chciał sprzedać trochę akcesoriów.Odnośnie crash padów poszukaj LSL jeśli dobrze kojarzę.Odnośnie opon jeszcze - mi bardzo fajnie się jeździło na Roadsmartach 2. Aczkolwiek teraz w obecnym sprzęcie mam Z8 Interact i wg mnie są jeszcze fajniejsze. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lider1979 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Jeśli masz Triumpha z 2008 roku,to nie powinieneś się obawiać.Problemy były w starszych egzemplarzach z przed 2005r.Myślę ,że będziesz zadowolony ;) .Co do crashpadów skontaktuj się z firmą RENNER z Wrocławia,oni takie produkują.Nawet do mojego GT-ka nie było problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romekjagoda Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Filip, Lider - wielkie dzięki za informacje i pewne uspokojenie (nie, żebym był spanikowany ;) ale poczytałem temat Vlaada). Na pewno pokręcę się za crashami.Moto kupuję/kupiłem w UK, ale sprawę mocowania tylnego amora znam i sprawdzę bezsporednio u Triumpha.U mnei z tego co brat mówił (zajmował się kupnem) w tej chwili są opony Maxxis. Nie wiem spejcalnie dużo o nich, dotąd jeździłem na Michelinach Pilot 2ct. Zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lider1979 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Będzie dobrze :) Ja ze swojego jestem zadowolony i zastanawiam się nad drugim Speed lub Street Triplem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regis70 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Romek zobacz sobie na http://www.zipser-moto.com/ są crashe do sprinta, podobno 300zł. Ja mam LSL ale z takimi kupiłem i ostatnio wydłużałem je o 2cm bo wydawały mi się za krótkie.A co do turystycznych walorów Sprinta ST to "bedzie pan zadowolony" ;) jak się przesiadasz z VFR to będzie podobnie tylko....lepiej pod każdym względem :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.