Skocz do zawartości

Triumph 1050 Sprint ST


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Witam.

 

 

Chciałbym ustawić sobie bardziej miękko tylne zawieszenie w moim Sprincie, ale nie do końca wiem jak... z boku amortyzatora jest jakaś śruba do regulacji i tę sprężynę też można chyba regulować, w serwisówce niestety nic nie ma na ten temat - w którą stronę i czym kręcić :biggrin: ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Mam pytanko jeśli można.

W omawianym teście jest wzmianka, że na stronach triumpha można znaleźć informację czy dany egzemplarz podlega akcji nawrotowej (serwisowej). Przypuszczam, że trzeba gdzieś wprowadzić numer ramy. Jednak nie udalo mi się znaleźć tego ani na polskiej, ani na angielskiej wersji strony. Czy może ktoś podpowiedzieć gdzie to się sprawdza?

 

Pozdrawiam

 

Troche odkopie ten temat ale moze komus sie przyda.

 

Tutaj mozna sprawdzic czy dany motocykl obejmuje akcja serwisowa:

http://www.triumph.co.uk/uk/7094.aspx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche odkopie ten temat ale moze komus sie przyda.

 

Tutaj mozna sprawdzic czy dany motocykl obejmuje akcja serwisowa:

http://www.triumph.co.uk/uk/7094.aspx

 

No mojego nr ramy np. nie rozpoznaje na tej stronie a mojego sprzęta dotyczyła ta akcja.

Tu z kolei jest wykaz ze strony UOKiK sprzętów, które były sprzedane w PL i obejmowała je akcja serwisowa.

http://www.automotiv...emid=53&lang=en

 

Pozdrawiam

Filip

Edytowane przez filipr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Temat stary, ale odkopie, bo dowiedzialem sie z niego wielu ciekawych rzeczy. Kilka dni temu zdecydowalem sie na st 1050 z 2008 r. Wybor byl ciezki, bo w szrankach stal gsxr 1000 k4 - starszy o cztery lata, ale z mniejszym przebiegiem. Sprint natomiast mimo konkretnego przebiegu mial zrobiony kompletny serwis, nowe opony, naped, nowe aku, etc. i pelna historie. Nie wiem czy zrobilem dobrze, bo moto ma 42 tys. mil ale wygldal na zadbany. Gosciu zjezdzil nim Europe i nie mial nigdy problemow, poza peknieciem linki sprzegla. Moto kupione w UK.

Wybor byl naprawde trudny, bo na moto chcialem pogodzic sport i turystyke. Marzylo mi sie kupno Aprili RSV, ale sa dosc drogie. Gixer byl w dobrej cenie, ale pozostawaly watpliwosci co do mozliwosci jego wykorzystania na normalnej drodze na codzien (brak umiejetnosci + ograczenia na drodze), a takze potencjal do turystyki (takze we dwoje). Mam nadzieje, ze Triumph pogodzi ogien z woda, choc nie powiem, mam troche watpliwosci po wszystkich tych wpisach o awariach. Z drugiej jednak strony wiele jest takze pozytywnych testow i glosow na temat tego moto, wiec moze bedzie dobrze, tym bardziej, ze egzemplarz ktory kupilem jest juz sprawdzony i nie powinno sie z nim juz wiecej niz dziac...

Przesiadam sie z VFRki z 88r. wiec wszelkie glosy o niedociagnieciach typu slabe hamulce mysle do mnie stosowac sie nie powinny... Wszak nawet jesli sa slabsze niz u konkurencji, to chyba jednak lepsze niz na 25 letnim moto..? Zastanawialem sie tez, czy jesli faktycznie przedni hamulec jest slaby, czy nie mozna by go podmienic na jakis brembo?

 

I ostatnie pytanie: czy zakladal ktos crash pady do sprinta?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

Dobrze, że z 2008 roku, bo właśnie w modelu na 2008 zrobili kilka poprawek, głównie z tego co kojarzę poprawili oświetlenie i zmienili bak na metalowy.

Odnośnie hamulców - cóż mimo, że w stalowym oplocie nie powalają skutecznością a raczej dozowalnością, są wg mnie jakieś takie miękkie. Natomiast jak mocniej naciśniesz klamkę to moto hamuje może nie jakoś powalająco ale poprawnie.

W kwestii crash padów. Ja nie zakładałem, ale widziałem że są dostępne i widziałem na fotkach gdzieś zamontowane bodajże LSL.

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filip, dzięki za odzew. Crash pady też widziałem, ale nie ma ich wiele. Triumph ma w swojej ofercie, ale oczywiście w 'promocyjnych' cenach. No nic, spokojnie musze poszukać.

Co do hamulców to mnie uspokoiłeś. Jeśli są poprawne to powinno wystarczyć, choć poszperam, czy nie można by jakichś lepszych brembo czy tokico na przykłąd założyć i czy nie dałoby to jakiejś poprawy. Nie wiem jeszcze dokładnie, gdzie tkwi problem z tymi hamulcami - czy to klamka i linka, czy sam mechanizm.

 

Właśnie to, że 2008 r. to było kilka zmian zdecydowało o tym, że wziąłem moto z większym przebiegiem, ale już po lifcie. W tej samej cenie (lub droższe) były maszyny z połową przebiegu mojego, ale o 3-4 lata starsze (2005-2004).

 

Ogólnie im więcej czytam, tym bardziej się utwierdzam w słuszności decyzji - znakomita większość posiadaczy była/jest b. zadowolona ze sprinta, więc powinno być dobrze.

 

pozdrawiam.

Romek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Romek

 

Będziesz zadowolony ze sprzęta. Naprawdę przyjemnie jeździ, równo oddaje moc i pięknie gada nawet na seryjnych kominach :)

Zwróć uwagę na mocowanie tylnego amora o którym była mowa w tym wątku. Sprawdź czy masz wymienione czy nie. Czasami jak czytałeś może wyżej serwisy to przeoczyły i nie wymieniły. Mi to dziadostwo pękło, więc naprawdę warto się tym zainteresować.

http://www.sprint.fora.pl/sklep,6/sprzedam-akcesoryjne-czesci-do-triumph-sprint-st-1050,255.html

Tu masz jakiegoś linka - koleś w listopadzie chciał sprzedać trochę akcesoriów.

Odnośnie crash padów poszukaj LSL jeśli dobrze kojarzę.

Odnośnie opon jeszcze - mi bardzo fajnie się jeździło na Roadsmartach 2. Aczkolwiek teraz w obecnym sprzęcie mam Z8 Interact i wg mnie są jeszcze fajniejsze.

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz Triumpha z 2008 roku,to nie powinieneś się obawiać.Problemy były w starszych egzemplarzach z przed 2005r.Myślę ,że będziesz zadowolony ;) .Co do crashpadów skontaktuj się z firmą RENNER z Wrocławia,oni takie produkują.Nawet do mojego GT-ka nie było problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filip, Lider - wielkie dzięki za informacje i pewne uspokojenie (nie, żebym był spanikowany ;) ale poczytałem temat Vlaada). Na pewno pokręcę się za crashami.

Moto kupuję/kupiłem w UK, ale sprawę mocowania tylnego amora znam i sprawdzę bezsporednio u Triumpha.

U mnei z tego co brat mówił (zajmował się kupnem) w tej chwili są opony Maxxis. Nie wiem spejcalnie dużo o nich, dotąd jeździłem na Michelinach Pilot 2ct. Zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Romek zobacz sobie na http://www.zipser-moto.com/ są crashe do sprinta, podobno 300zł. Ja mam LSL ale z takimi kupiłem i ostatnio wydłużałem je o 2cm bo wydawały mi się za krótkie.

A co do turystycznych walorów Sprinta ST to "bedzie pan zadowolony" ;) jak się przesiadasz z VFR to będzie podobnie tylko....lepiej pod każdym względem :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...