Skocz do zawartości

Pompa wody KLR 600


dowian
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Woda do oleju może pójść nawet mając oryginalne uszczelnienia. Tak jak u mnie niedługo by sie stało. Ten uszczelniacz ze sprężyną puszczał wode i rozpuszczał powoli olejowy simmering. Jeszcze kilkanaście kilometrów i jazda by była na 102.

Co do łańcucha mój tez jest sztywny jak cholera. Niby był wymieniany ale warunki w jakich pracował nie sprzyjały. Kąpiel w smarze grafitowym jest dobra ale podgrzej smar aby tylko sie rozpuścił. Dzięki temu unikniesz rozgotowania oringów. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:biggrin:

Jak na tą chwile to zostaje mi tylko podziękować za pomoc i pochwalić się chyba w pełni sprawnym moto. Po regulacji zaworów i wymianie łańcucha balansowego silnik pracuje równo i cicho. Wymiana uszczelnień dała rezultat.

Łańcucha nie gotowałem w smarze zostawiłem go tylko po kąpieli w nafcie. Będę teraz częściej na niego zwracał uwagę i przemywał naftą.

Jeżeli chodzi o tylny hamulec to czyszczenie i przemycie pomogło.

Zostało mi tylko dopieszczenie lakieru i polerowanie szprych. ;)

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 14 lat później...

Witam trochę nie na temat ale mam pytanie odnośnie kawasaki klr 650 r.2000 ile jest tarcz sprzęgła bo mam taki objaw że wciskam sprzęgło wrzucam bieg puszczam sprzęgło a motur stoij. O co kaman? Regulacja przy silniku nic nie daje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki objaw Obroty silnika w trakcie przyspieszania gwałtownie rosną, ale motocykl rozpędza się ospale. To znaczy że tarcze sprzęgła do wymiany ale wyglądają ok a może wina oleju był zalany motul 10w40 4t .Jak trochę pojeździłem to sprzęgło zaczynało lepiej pracować tzn nie ciągnęło tak bardzo ale Moto postało z 20 min i już to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, cyganek25 napisał:

Witam mam taki objaw Obroty silnika w trakcie przyspieszania gwałtownie rosną, ale motocykl rozpędza się ospale. To znaczy że tarcze sprzęgła do wymiany ale wyglądają ok a może wina oleju był zalany motul 10w40 4t .Jak trochę pojeździłem to sprzęgło zaczynało lepiej pracować tzn nie ciągnęło tak bardzo ale Moto postało z 20 min i już to samo.

Teraz to już po ptokach, jak tarcze wyślizgane to żadne kombinacje z olejami nie pomogą. Wrzuć nowe tarcze (tylko je wymocz przed montażem), oceń przekładki czy nie mają przepaleń i są proste - jak są dobre to możesz zostawić, daj nowe sprężynki i ciesz się jazdą. A ten Motul? No cóż, bardzo pomaga w dobiciu sprzęgła, które jest na wykończeniu. Nie przejmuj się bo prędzej czy później i tak by się zaczęło ślizgać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie ciekawi gdzie i za ile wy kupujecie te Motule po których wam się sprzęgła ślizgają. Ja kupuję w hurtowniach (Olek, Larsson, Inter Cars...) i nigdy nie miałem przypadku żeby po zalaniu Motula (tak 5100 jak i 7100) zaczęło się ślizgać sprzęgło.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja kupiłem można powiedzieć w hurtowni olejowej w mojej okolicy 

A jak założę nowe tarcze przekładki sprężynki to wlać ten motul 10w40 czy kupic inny na tym oleju kawa  pochodziła z dobre 2godziny (trochę taki czarny się zrobił.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
5 godzin temu, cyganek25 napisał:

Odpowie mi ktoś na temat tego oleju 

Jak wleci nowy komplet sprzęgła z montażem wg książki to jaki byś nie zalał olej to będzie dobrze. Byle spełniał normy podane w instrukcji motocykla. 

Moje prywatne doświadczenie z Motulem 5100 (i nie tylko moje bo pełno jest opisanych podobnych przypadków) jest takie: jak sprzęgło już na wykończeniu i łapie ostatkami sił to po zalaniu tego Motula już się robi kaplica. Zaczynają się uślizgi sprzęgła przy dodawaniu gazu. Na Valvloline jakoś się wszystko toczyło, uślizgi były tylko przy dynamicznym puszczeniu sprzęgła lub strzale, podczas przyspieszania nic się nie ślizgało. Po prostu ten Motul musi mieć mniej dodatków, które są przeznaczone dla mokrych sprzęgieł (norma JASO MA / MA2). Akurat Motula jak potrzebuję kupić to albo InterCarts albo łódzki 4Cars, autoryzowani sprzedawcy więc raczej małe szanse na podróbki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...