Skocz do zawartości

Pompa wody KLR 600


dowian
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

umnmie na odwroconym obiegu bardziej sie grzal , ale ja mam jedna chlodnice a 600 dwie tylko nieco mniejsze. Z tym wirnikiem to nie wiem czy to kowalstwo , czy slaby material na walku sadze ze jednak to drugie.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czego tam wymagać? Wirnik pompy przenosi małe obciążenia. Jeśli już to cieplne. A głównym powodem zrywania tak małych gwintów jest za duży moment. "A jeszcze troszke to sie nie odkręci" i ch,j:P sie przekręciło. A to w 650 jest jedna chłodnica? A masz wentylator?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no prawda , przekreca sie gwint :P wentla mam , ogolnie chlodzenie jest ok , tylko po zalepieniu silnika blotem ( lacznie z cylindrem) juz sie potrafi mocno grzac i wskazowka trzyma sie blisko konca skali. Wiec chlodnica to jakies 50% oddawania ciepla z silnika.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak by pokombinowal to bym wstawil 2 chlodnice , ale mija sie to z celem , ta co jest wyrabia.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiem wiem, tylko dziwią mnie zamierzenia konstruktora względem modeli.. O właśnie Niotomen, masz jakiś pomysł na lepsze hamulce? Z tyłu bęben jest ok, ale przedni hebel zdecydowanie za słaby szczególnie na asfalt...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mam ten problem , zostaje dokladne wyczyszczenie zacisku/tloczka i wypolerowanie go , swiezy plyn hamulcowy i co najwazniejsze przewod hamulcowy w stalowym oplocie , naprawde duzo daje. KLocki tez maja znaczenie , jak kupilem moto to byly zalozone klocki SBS - calkiem niezle hamowala , poniez uzylem EBC - porazka po 1 miesiacu byly gole , innym razem Ferodo a teraz od roku niebieskie Goldfreny ( bardzo trwale i przyzwoicie hamuja) ale zadne z nich nie maja takiej skutecznosci jak SBS-y. Niestety przewod w stalowym oplocie kosztuje ok 200 - 300 zl :/. Ale nie wykluczone ze zaloze taki na wiosne.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślałem długo nad innym zaciskiem hamulcowym. Jakiś przynajmniej dwutłoczkowy. Myśle że dopasowaniem od jakiegoś enduraka nie było by problemu. Np w aprilce tuareg jest dwutłoczkowy zacisk pływający. Tam hamulec jest konkretny mimo że to tylko 125. Albo przerzucić cały przód od czegoś innego razem z mocniejszym heblem. Przewód w oplocie też może coś zmienić ale pewnie nie tyle co zacisk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem przekonany że przedni hamulec lepiej hamuje od tylnego( bynajmniej tak jest w moim moto). Nawet w terenie musiałem mocno przycisnąć żeby zblokować tylne koło. A tu prosze następne zdziwienie :) . Zdąrzyłem zajeżdzić klocki ale widze że w pierwszej kolejności zajrze do tylnego hamulca.

Pompę złożyłem na klej( nakrętkę turbinki).

Zostało mi wymienic uszczelnienia pod zębatką napędową i mam nadzieje że olej silnikowy zobaczę już tylko w okienku. :D

Jeszcze raz dzięki za odpowiedzi i porady. :biggrin:

Edytowane przez dowian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym hamulcem to prawda, przedni hamuje lepiej ale nie tak jak trzeba. Na asfalcie jest sporo za słaby i często przechodziły mnie ciarki po plecach jak musiałem nagle hamować... U mnie tylny hamulec wystarczy lekko nacisnąć by koło sie zablokowało:P

 

Nitomen potrzebuje pomocy. Temat offtop ale chciałem sie dowiedzieć o luz zaworowy i długość łańcuszka rozrządu. Jutro lub po jutrze składam głowice i musze wyregulować zawory. Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

umnie przedni hamuje nawet nawet , bez rewelacji ale nie narzekam ze za slaby, tylni nawet za mocny ( ale ja ma tarczowke na tyle) - ale to normalne rozkald sil przy hamowaniu jest taki ze wiekszosc idzie na przod , dlatego montuje sie 2 tarcze z przodu w sportach, albo poprostu wieksze tarcze i 2 tloczkowe zaciski w enduro.

 

luz zaworowy: ssace 0.10 - 0.20 wydechowe 0.15 - 0.25 - radze ustawic gorna granice bo i tak sie zaciesniaja luzy

 

lancuszek roz. : Standard 127 -127.4 - max serwis limit 128.9

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

manuiala mam tylko na kompie , ale ma tylko ponad 500 mega :/ - tak ktos go spakowal do PDF-a , poszukaj na emule tam te kiedys widzialem manuale do 600 i 650 . Sorki z tym lancuszkiem to dlugosc sprawdzasz na 20 ogniwach.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...