Skocz do zawartości

Pompa wody KLR 600


dowian
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zajrzę do tylnego hamulca bo zżera mnie ciekawość co tam zastanę. Ale pewnie brak szczęk. Szukałem już trochę tych szczęk i widzę że raczej trudno osiągalne. Znalazłem w Larssonie za 50 zeta.

Za takie pieniądze można spodziewać się jakości?

 

 

Rafciu : u mnie tarcza jest już trochę sfatygowana, klocki na rezerwie i fakt że przewód mam w oplocie ale jak przycisnę na hamulec to trzeba się trzymać kierownicy. :icon_question:

Może u ciebie problem tkwi w klockach : jak będą twarde to też nie chcą hamować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie musze zainwestować w ten oplot:P Ja też kupowałem szczęki w larsonie LUCASA zdaje sie. Bardzo przyzwoicie wykonane i nawet sprężynki są;) Jeszcze ich nie wymieniałem bo stare jako tako. A z przodu wymieniłem klocki ale jeszcze nie wiem jak sie sprawują bo moto w częściach:) Mam klocki EBC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uj ebc to shit - szybko o nich zapominsz :D ja 2 lata temu zamontowalem niebieskie goldfreny i ciagle sa grube , tarcza ok nie zjechalo mi jej , sila hamowania ok - ale ciezko cholerstwo dostac

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn jak , moze tak jak ja mialem po kupnie moto , kilo sylikonu w pompie znalazlem ;) cala od srodka byla zapeckana tym gownem , lacznie z otworem kontrolnym tym z dolu pompy ( co by nie cieklo se bez powodu :icon_mrgreen: ) - zreszta glowice tez mialem zlozona na sylikon :icon_mrgreen:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głównie rozchodzi sie o to, że zestaw naprawczy jak wiesz kosztuje 70zł!!!+ koszt przesyłki ok 100zł za byle gówno. A dwa simmeringi z odp materiałów (już nawet wiem z czego muszą być żeby dobrze spełniały swoją role), wyniosą mnie 5zł. Czy to nie jest tzw oszczędność?:buttrock: W samochodowych pompach wody bez problemów są stosowane właśnie simmeringi. Stąd mój pomysł:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafciu -- RESPECT. ;)

Jak się uda to daj znać. A może tak drewniane klocki hamulcowe, w tramwajach dawały rade. :buttrock:

Daj sobie lepiej spokój z poprawianiem fabryki. Będzie taniej jak pójdzie woda do oleju i za póżno to zauważysz.

A pro popos hamowania: rozebrałem tylne koło i szczęki mają jakieś 3-4 mm grubości. Przeleciałem papierem ściernym szczęki, bęben i zamieniłem miejscami szczęki bo miały odciski na rozpieraku.

Dziwne że to nie hamuje. Muszę jeszcze obejrzeć dokładnie stopkę hamulca bo jest lekko podgięta. Może coś tam blokuje?

Jeżeli chodzi o łańcuch to kąpiel w nafcie w 75% dała rade. Pozostałe 25% to gimnastyka przy pomocy małego młotka (delikatnie stosowane - skuteczne).

Spróbuje jeszcze metody "starej szkoły" i wygotuje go smarze grafitowym. (co nie zabije to wzmocni).

Pozdrawiam

Edytowane przez dowian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

abys tylko nie ugotowal oringow :icon_exclaim: , a nie macie zuzytego bebna ?? pozatym czy obczysciles beben i odtlusciles ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odtłuściłem i obczyściłem bęben zmywaczem do hamulców. Przetarłem lekko papierem ściernym bo tak samo jak szczęki trochę się "szklił" (błyszczał). Wskazówka przy kole wskazuje trochę za połowę zakresu pokazanego na zewnętrznej stronie bębna. Wydaje się że powinno hamować. Zobacze jak to będzie jak poskładam.

Co do eksperymentów kulinarnych na łańcuchu to wydaje mi się że oringi powinny to wytrzymać. Ale na wszelki wypadek sprawdzę przed zanurzeniem łańcucha na jakimś pjedyńczym oringu tej grubości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...