Skocz do zawartości

Odświeżanie japońskiego klasyka :)


Greedo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a ja was zaskocze, tez zabieram sie do odnawiania motocykla, tylko ze to bedzie OGAR 200 - maszyna mojego dziecinstwa, mam do niej sentyment, pierwsze zwichniecie, pierwsze wykrecone wentylki pzrez policje :)

postanowilem ze zrobie z niej luks maszyne, nawet jakbym mial 2 tys zl wlopic, postaram sie takze o zolte tablice bo juz dojrzala do tego :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezłe efekty Greedo :icon_exclaim: Mało kto się na takie remonty decyduje bo na ogół koszty zancznie przekraczają wartośc maszyny.

 

a ja was zaskocze, tez zabieram sie do odnawiania motocykla, tylko ze to bedzie OGAR 200 - maszyna mojego dziecinstwa, mam do niej sentyment, pierwsze zwichniecie, pierwsze wykrecone wentylki pzrez policje :icon_exclaim:

postanowilem ze zrobie z niej luks maszyne, nawet jakbym mial 2 tys zl wlopic, postaram sie takze o zolte tablice bo juz dojrzala do tego :D

 

Ja odnowiłem z 2 lata temu mojego Simsona S51 :icon_exclaim: Mimo, że to żaden zabytek, częsci niby pełno to i tak z 2 tys musiałem wydać (ale wszystko miałem uszkodzone , połamane lub zardzewiałe - poza silnikiem). Teraz mam Komara ale jakoś brak mi motywacji (i ogrzewanego garażu :wink: ) żeby się za niego zabrać.

Edytowane przez Pompka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety remont starego japończyka wcale nie jest tani. wymiana samych tłoków z pierścieniami, czy nowy wydech czasem wypada drożej niż sam motocykl. ale warto, jak ogląda się potem tak dobrze odrestaurowane moto jak gs greedo, czy kz bartka. brawo panowie, oby więcej było podobnych przykładów.

podejrzewam, że sporo by to obciążyło serwer, ale można by pomyśleć o stworzeniu galerii z dokumentacją (zdjęcia, opisy, kosztorys) odrestaurowanych motocykli. na pewno dorzucę swoje CB400F, CB900 i CBX1000. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Skad ja te klimaty znam ;].

Kupilem WSK 175 jako pierwszy motocykl i wpakowalem w niego 3tys.zl, a on i tak nie chcial jezdzic :P. Kiedys to co tydzien na tym forum pojawial sie watek z informacja, co mi sie w moto spierniczylo ;).

No i w koncu sprzedalem oporna materie ;). Tak wyszlo...

Greedo, gratuluje wytrwalosci :clap:. Szkoda tylko, ze to Suzuki :P. Moze zajmiesz sie jakas Honda CB750 Four? :P

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Skad ja te klimaty znam ;].

Kupilem WSK 175 jako pierwszy motocykl i wpakowalem w niego 3tys.zl, a on i tak nie chcial jezdzic :P. Kiedys to co tydzien na tym forum pojawial sie watek z informacja, co mi sie w moto spierniczylo :clap:.

No i w koncu sprzedalem oporna materie ;). Tak wyszlo...

Greedo, gratuluje wytrwalosci :P. Szkoda tylko, ze to Suzuki :P. Moze zajmiesz sie jakas Honda CB750 Four? :P

 

Pozdro

 

 

Jeśli już to Suzuki GS 1000 / 1100 ;) Taki mi chodzi po głowie, jak kiedyś będę bardzo obrzydliwie bogaty to sobie takiego ściągnę i będę pałką polerował :P Dla mnie to motocykl idealny.

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i tak trzymać. Ja swojej pod choinkę sprawiłem remont kanapy - blacha była do spawania, nowy skaj, gąbeczka, itp. I reflektor. Ale póki co nie oryginał - oryginał z paskudny lustrem leży na półce, a lampa od skody teraz świeci - ale mogę wrócić do oryginału kiedy chcę.

 

A tak przy okazji - przypominam o takich planach na spotkanie.....

 

http://forum.motocyklistow.pl/Posiadacze-H...cie-t86315.html

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś odpaliłem motocykl odpowiednio go oczywiście przekopując najpierw. Czy jeśli wszystko działa ok, nie pociekło przez parę minut to mogę uważać że uszczelki są ok i wszystko działa? Czy pocieknąć może dopiero po paru km?

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Ja mysle, ze dopiero jakas traska da 100% pewnosc co do szczelnosci :lalag:.

Mialem w TDM dziure w dekielku napedu pomp oleju. Przy dojazdach do pracy w Anglii (11km) praktycznie nic sie z tej szczeliny nie saczylo. Ale podczas powrotu z Anglii to juz byla makabra. Silnik ufajdany, moto tez az po sama tylna felge ;).

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A stosował ktoś hylomar na nie-metalową (z jakiegoś papieropodobnego tworzywa) uszczelkę pod głowicę?

 

Wrzucam jedną fotkę i filmik ;) http://bikepics.com/pictures/1127856/

 

http://strony.aster.pl/greedo/GS.mpg

 

Zajebiście chodzi na tych nowych tłumikach :lalag:

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...