Skocz do zawartości

nudzi mi sie wiec zagadka :)


janciownik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

zatrzymuje sie, luz, poprawiam gogle nagle cisza - nagle silnik bardzo gwaltownie zamilkl...

Założyłeś gogle na uszy ? :cool:

Edytowane przez tomason2

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

janciownik

 

automat ale na linkę z kopniaka a nie że wyłącza sie powyżej iluś tam obrotów wiec jego zablokowanie samo z siebie bez ruszenia kopki jest niemożliwe!

 

btw :] już byś zdążył zrzucić głowice :]

Edytowane przez qpa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja obstaje za dziurą w tłoku i pozostaje przy tym a i nie zmienię zdania do tej pory aż janciownik rozbierze i napisze co faktycznie było. pozdro

EDIT:

Ja sie nie licytuję. I nie wychodzę z tego że był na plecach tylko nagle zamilkł, i brak kompresji. A kierowca nic nie słyszał i tak wiec wydaje mi sie że to wypalona dziura(lub odszczypał sie kawałek) bo spotkałem się kilka razy z tym, fakt w 2t. A to nie jest wina mieszanki bo ja miałem tak w MZ ts 250/1, po remoncie kapitalka oczywiście nowy tłok po 1 tyś-dziura, założyłem nowy(droższy) tłok- efekt 6tyś walnięte bez nawet małego ale.

ps. dalej chodzi wzorowo.

Edytowane przez Moto33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie Panowie, ale jeżeli dziura w tłoku miałaby się pojawić od kilkunastosekundowej pracy "na odcince", to moje szkółkowe motocykle powinny mieć cholernie dziurawe tłoki :D

Zaś na poważnie, to nie ma co się licytować, poczekajmy na orzeczenie po rozbiórce silnika.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to nie jest wina mieszanki bo ja miałem tak w MZ ts 250/1, po remoncie kapitalka oczywiście nowy tłok po 1 tyś-dziura

wynika to z braku umiejętnego wyregulowania gaźnika, zbyt uboga mieszanka a tym samym zbyt wysoka temperatura

ja stawiam na zatarty zawór w prowadnicy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodem był brak oleju w paliwie, brak ładowania akumulatora, źle wyważone koła, a najlepiej będzie zsynchronizować gaźniki to napewno wszystko będzie ok :biggrin: :icon_question:

 

Pzdr.

też myśle, że stynchronizacja powinna załatwić sprawe. Wyważenie kól, to raczej jak by na obroty nie wchodziła :biggrin:)

pozdr.

bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wynika to z braku umiejętnego wyregulowania gaźnika, zbyt uboga mieszanka a tym samym zbyt wysoka temperatura

To bardzo ciekawe.Tylko że była ona jeżdzona na tych samych ustawieniach na obu tłokach i nic nie było winne ze strony mechanika tylko po prostu tłok wadliwy. A nie dość tego wiem od sprzedawcy co sam ma taką mz jak powiedziałem mu później co sie stało, to on na to mi że mu sie urwało denko tłoka. I weź z takim gadaj!

 

Powodem był brak oleju w paliwie, brak ładowania akumulatora, źle wyważone koła, a najlepiej będzie zsynchronizować gaźniki to napewno wszystko będzie ok :biggrin: :buttrock:

 

Pzdr.

No to też mogło być powodem ale nie w tym przypadku wiec nie zgadliście. Wystarczyło umyć MZ-etkę i pogłaskać po baku. :flesje:

Edytowane przez Moto33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

urwał sie korbowód. Mogło to być spowodowane samą pracą na wysokich obrotach, jak i podparciem zaworu i złamaniem korbowodu. Tak to widzę.

I to wszystko

bez zadnego uderzenia, wlaniecia, gruchniecia itp...

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...